DIGITAL

Ξεχνάμε αυτά που ξέραμε | Έρχονται σημαντικές αλλαγές σε Facebook και Instagram!

Όσοι ασχολούνται λίγο περισσότερο με το Facebook και τα social media γενικότερα, είτε λόγω επαγγέλματος είτε λόγω προσωπικού χόμπι, έχουν παρατηρήσει πως κάθε φορά που κάποια από τις πλατφόρμες «πέφτει», αναμένονται σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία της. Κάπως έτσι λοιπόν, όταν διαβάζαμε για προβλήματα σε παγκόσμιο επίπεδο κατά τη σύνδεση των χρηστών σε Facebook, Messenger και […]

Neopolis Team

22 Νοεμβρίου, 2018

Όσοι ασχολούνται λίγο περισσότερο με το Facebook και τα social media γενικότερα, είτε λόγω επαγγέλματος είτε λόγω προσωπικού χόμπι, έχουν παρατηρήσει πως κάθε φορά που κάποια από τις πλατφόρμες «πέφτει», αναμένονται σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία της.

Κάπως έτσι λοιπόν, όταν διαβάζαμε για προβλήματα σε παγκόσμιο επίπεδο κατά τη σύνδεση των χρηστών σε Facebook, Messenger και Instagram, ήμασταν σίγουροι πως τις επόμενες ημέρες (αν όχι ώρες) θα σκάσουν και οι πρώτες αλλαγές στους αλγορίθμους των εν λόγω social media.

Και παρόλο που κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώνεται (σχεδόν ποτέ) επίσημα, φαίνεται πως για μία ακόμη φορά τηρήθηκε αυτός ο άγραφος νόμος. Παρακάτω οι λεπτομέρειες που έχουν διαρρεύσει μέχρι σήμερα:

Facebook

Όπως ενδεχομένως να έχετε ήδη παρατηρήσει, από τη στιγμή που το Facebook επανήλθε σε κανονικούς ρυθμούς, έχει αλλάξει η εμφάνιση των emojis. Οι «φατσούλες νέας γενιάς» που λέτε, μοιάζουν πιο αληθοφανείς, με περισσότερες λεπτομέρειες που αναμένεται να προσδώσουν ακόμη μεγαλύτερη ζωντάνια στις διαδικτυακές μας συζητήσεις.

Όσο διασκεδαστική κι αν είναι αυτή η αλλαγή όμως, δεν είναι και η πλέον ουσιώδης. Βλέπετε, εκτός από τα emojis, το Facebook φαίνεται να αλλάζει για μία ακόμη φορά τον αλγόριθμο σύμφωνα με τον οποίον επιλέγονται τα posts στο News Feed των χρηστών.

Πιο συγκεκριμένα, το μέσο κοινωνική δικτύωσης θα μειώνει την απήχηση σε περιεχόμενο που είναι προκλητικό και φτιαγμένο για να εντυπωσιάσει τους χρήστες. Στόχος δεν είναι μόνο να σταματήσει μια για πάντα το clickbait, αλλά και η καταπολέμηση της παραπληροφόρησης από τα προβληματικά posts που όλοι βλέπουμε καθημερινά. Μπορεί οι εν λόγω δημοσιεύσεις να μη δικαιολογούν την πλήρη διαγραφή τους, ωστόσο στόχος του Αμερικανικού κολοσσού είναι η όσο το δυνατόν μικρότερη απήχησή τους.

Messenger

Το γεγονός πως η δημοφιλής εφαρμογή μηνυμάτων αλλάζει σε μεγάλο βαθμό, είναι κοινό μυστικό εδώ κι αρκετό διάστημα. Άλλωστε, πριν από κάποιες μέρες, το Messenger είχε αλλάξει εμφάνιση σε αρκετούς χρήστες, παρόλο που μετά από λίγη ώρα επανήλθε στα… παλιά δεδομένα. Αργά ή γρήγορα όμως, οι δοκιμές των υπευθύνων θα σταματήσουν και το νέο design θα γίνει διαθέσιμο εκ νέου. Και μαζί του, δύο πολύ σημαντικές προσθήκες:

1. Το πολυαναμενόμενο unsend

Όπως σας έχουμε ενημερώσει, η λειτουργία της διαγραφής ενός μηνύματος που έχετε στείλει σε κάποιον αλλά δεν έχει διαβαστεί ακόμη, είναι ήδη στα σκαριά κι αναμένεται να προστεθεί άμεσα στις δυνατότητες της εφαρμογής. Πρόκειται για ένα feature με το οποίο είναι εξοικειωμένοι ούτως ή άλλως αρκετοί χρήστες, μιας και συναντάται τόσο στο Viber, όσο και στο WhatsApp.

2. Την ταυτόχρονη παρακολούθηση βίντεο

Εκπρόσωπος της εταιρείας έχει επιβεβαιώσει πως τεστάρεται η λειτουργία Watch Videos Together, χωρίς ωστόσο να δώσει λεπτομέρειες για το τι ακριβώς θα αφορά αυτή. Προφανώς όμως, θα είναι ένας τρόπος που θα διευκολύνει τους χρήστες να παρακολουθούν βιντεάκια από κοινού, καθώς επίσης και να αλληλεπιδρούν με αυτό.

Instagram

Και τέλος, όσον αφορά το Instagram το οποίο επίσης αντιμετώπισε προβλήματα σύνδεσης κατά τη διάρκεια των προηγούμενων ωρών, αναμένεται να μπει φρένο στα πληρωμένα likes και στους αγορασμένους followers. Έτσι λοιπόν, χρήστες που συγκέντρωναν από το πουθενά χιλιάδες likes κι εκατοντάδες χιλιάδες ακόλουθους, αναμένεται να… μείνουν στον άσσο, μιας και η εφαρμογή άνοιξε πόλεμο κατά των χρηστών που μπαίνουν σε αυτήν τη διαδικασία.

Και μπορεί οι δημοσιεύσεις του παρελθόντος να μην επηρεαστούν, θα είναι κάπως άβολο όμως, χρήστες που μάζευαν 50.000 likes για παράδειγμα σε μία φωτογραφία τους, να πέσουν στα… 500 από τη μία μέρα στην άλλη. Για την ακρίβεια, «μεγάλη ντροπή» όπως έγραψε χαρακτηριστικά η Vogue, η οποία έχει ανοίξει πόλεμο εδώ και πολύ καιρό με τις απανταχού Influencers.

Όπως και να ‘χει, ας ετοιμαστούν πολλοί/ές να πέσουν από τα σαλόνια των Influencers, στα αλώνια των… απλών users!

OUR20s

DIGITAL

Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης κάνει guest εμφάνιση στο Columbia University για να διδάξει έντεχνο!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET