DIGITAL

Οι νέοι στο TikTok είναι έξαλλοι με τα 10χρονα στα Sephora και έχουν τα δίκια τους!

Κάποιος να τα βάλει στη θέση τους! 🥲

Ας συμφωνήσουμε όλοι ότι οι νέες γενιές παιδιών έχουν πολύ διαφορετικά ενδιαφέροντα από εκείνα που είχαμε όσοι γεννηθήκαμε στα 90s – 00s. Δεν είναι κλασική ατάκα boomer, είναι απλά η αλήθεια. Εξάλλου, δε θα μπορούσε να είναι κι αλλιώς, αφού από τις αρχές του 2000 μέχρι σήμερα η καθημερινότητα έχει αλλάξει ριζικά. Και μόνο την τεχνολογία να πάρεις, τα μέσα με τα οποία μεγαλώνουν τα σημερινά παιδιά απέχουν έτη φωτός από εκείνα που διαθέταμε εμείς. Πλέον ξέρουν να στέλνουν mail από τα 5 τους κι εμείς ακόμα ξεχνάμε να επισυνάψουμε το αρχείο που είναι το whole point του μηνύματος…

Επίσης, τα σημερινά παιδιά είναι από πολύ νωρίς εκτεθειμένα στα social media. Τα οποία δεν είναι μπαμπούλες προφανώς, αλλά η χρησιμότητά τους εξαρτάται κυρίως από τη χρήση τους. Και ένα παιδί δεν είναι σίγουρο ότι ξέρει πώς να τα διαχειριστεί σωστά για να κερδίσει από αυτά κι όχι να χάσει.

Το πρόσφατο hot θέμα στο TikTok ας πούμε (στους μεγαλύτερους σε ηλικία χρήστες του), είναι τα 10χρονα στα Sephora και δε γίνεται να μη δεις ότι έχουν βάλει και τα SoMe το χεράκι τους στην κατάσταση. Συγκεκριμένα, το fyp έχει γεμίσει με storytimes από στιγμές στο εν λόγω κατάστημα, όπου 10χρονα συμπεριφέρονταν σαν κακομαθημένα, γεμίζοντας καλάθια με serums, μάσκες και foundations και κάνοντας λογαριασμό κάτι εκατοντάδες δολάρια/ευρώ.

@natsodrizzy these kids need to go touch some grass #sephora #fyp #sephorakids #preteens #ipadkids #ipadkidsarescary ♬ original sound – nat

Αυτή είναι η λεγόμενη Gen A (η αμέσως επόμενη της Gen Z), η οποία έχει κυριολεκτικά γεννηθεί μέσα στα social media και άρα ανάμεσα σε βιντεάκια με skincare routine και make up tutorials. Λαμβάνοντας την πληροφορία αυτή από πολύ νωρίς στη ζωή τους, είναι λογικό να τους δημιουργείται εξίσου νωρίς η ανάγκη να ακολουθήσουν τις τάσεις της εποχής. Αν, πάλι, δεν το κάνουν, αισθάνονται ότι υστερούν.

Τα Sephora λοιπόν, έχουν γίνει τα νέα Jumbo και τα Drunk Elephant η νέα κούκλα Barbie.

Αλλά κι αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στη συμπεριφορά που έχει η Gen A όταν βρίσκεται σε αυτά τα μαγαζιά. Πολύ πιθανό να έχεις υπάρξει @ ίδι@ μάρτυρας σε ένα τέτοιο σκηνικό, αν είσαι τακτικ@ θαμώνας. Πολλοί έχουν υπάρξει πάντως και περιγράφουν την εμπειρία τους.

Τα κοινά αυτών των εμπειριών είναι ότι τα παιδιά όχι μόνο ασχολούνται με τα προϊόντα μακιγιάζ, αλλά κυνηγούν τα πιο ακριβά. Δεν τους αρκεί να έχουν μια μάσκαρα, πρέπει να έχουν την καλύτερη μάσκαρα. Για να τα αποκτήσουν φυσικά, πρέπει να ζητήσουν χρήματα από τους γονείς τους κι εκεί ξεκινάει το μεγαλύτερο πρόβλημα. Όπως σημειώνουν και νέοι που δουλεύουν σε τέτοια καταστήματα, οι λογαριασμοί που κάνουν αυτές οι ηλικίες είναι εξωπραγματικοί και οι γονείς μοιάζουν σαν να έχουν δεμένα τα χέρια, κουνώντας καταφατικά το κεφάλι στις παράλογες απαιτήσεις των παιδιών τους.

@abbythebadassmom #stitch with @Chloe🌟🤍 still cant belive that happened – shopping in sephora – tweens and teens #sephorashopping #tweens #teenmakeup #tweenskincare #shoppingwithabby #summerfridayslipbalm ♬ original sound – Abbythebadassmom

Επίσης, οι γονείς ξεχνούν να κάνουν τη δουλειά τους (το parenting δηλαδή) όταν πρόκειται να βάλουν κανόνες. Η συμπεριφορά των Sephora kids είναι το δεύτερο μεγαλύτερο πρόβλημα, καθώς αφήνουν ένα βομβαρδισμένο τοπίο πίσω τους, σαν κακομαθημένα που ξέρουν ότι κάποιος άλλος θα τρέξει να καθαρίσει τις βρωμιές τους. Να φανταστούμε πώς είναι το δωμάτιό τους; Θα φανταστούμε…

@jessiepresch #sephora #sephora10yearolds #soldejaniero #rarebeauty #makeup #drunkelephant #skincare ♬ original sound – gianna

Γενικότερα παρατηρείται μια μετατόπιση των συνηθειών σε πιο νεαρές ηλικίες. Οι κοπέλες στα 20s τους προχωρούν σε αισθητικές επεμβάσεις όταν μέχρι πρότινος το σκέφτονταν μόνο γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας, ενώ τα κορίτσια στα 10-15 τους διαθέτουν ξεχωριστό έπιπλο στο δωμάτιό τους μόνο για τα προϊόντα μακιγιάζ. Πόσο καλά να πάει αυτό…; 

OUR20s

DIGITAL

Κολλητή μοιράζεται πώς θα καταλάβεις ότι κάποιος θα σε απατήσει και τα σχόλια την επιβεβαιώνουν!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET