ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ

Ο Elon Musk μοιράζεται δύο tips με σκοπό να βελτιώσουμε την ποιότητα του ύπνου μας!

Λογικά κάτι θα ξέρει.

Η αλήθεια είναι πως προτιμάμε άλλου είδους συμβουλές από τον πλουσιότερο άνθρωπο στον κόσμο, όπως ας πούμε 5 βήματα για να γεμίσεις το λογαριασμό σου με δισεκατομμύρια. Με τον ύπνο ωστόσο να αποτελεί το αμέσως επόμενο ή και το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή ενός ατόμου (αν όχι, you need to sort out your priorities) το tip του Elon Musk για ποιοτικότερο ύπνο είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτο.

Κατέχοντας ως δεύτερο τίτλο, μετά το «CEO της Tesla», το «σχολιαστής στο Twitter», ο δισεκατομμυριούχος πετάει συχνά tweets που προκαλούν αίσθηση και συζητούνται πολύ, κι αυτό κάνει και τώρα. Εντάξει, έχει πει πολύ πιο αμφιλεγόμενα πράγματα από το πώς να τοποθετήσεις το μαξιλάρι σου για να κοιμηθείς σωστά, αλλά απ’ ό,τι φαίνεται, ήταν κάτι που χρειάζονταν οι ακόλουθοί του και μη.

Σύμφωνα με τον ίδιο λοιπόν, πρέπει να σηκώσεις το πάνω μέρος του κρεβατιού (με τη χρήση μαξιλαριών) κατά 5 εκατοστά και να μην τρως τουλάχιστον 3 ώρες πριν την πέσεις.

Κι αυτό γιατί, όπως εξήγησε απαντώντας σε σχόλιο γνωστού YouTuber, MrBeast, όσο κοιμάσαι είναι πολύ πιθανό να αντιμετωπίσεις έστω και μιας ήπιας μορφής παλινδρόμηση, την οποία μπορεί να μην καταλάβεις, αλλά και πάλι θα επηρεάσει την ποιότητα του ύπνου σου. Έχοντας το κεφάλι ψηλότερα, ο οισοφάγος βρίσκεται πάνω από το στομάχι και μειώνει τις πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο.

Thanks Elon, we appreciate it!

Αναρωτιέμαι εν τω μεταξύ αν σε συνδυασμό με τα άλλα δύο tips που πετύχαμε πρόσφατα στο TikTok για καλύτερο ύπνο (wrist hack και brown noise hack), θα μας προσφέρουν την απόλυτη ξεκούραση. Ας πάω να το δοκιμάσω!

ΛΑΪΦΣΤΑΪΛ

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

To ‘gaslighting’ είναι η λέξη της χρονιάς για το 2022 και σίγουρα σου έχει συμβεί!

ΣΤΥΛ

Tommy Hilfiger: Καλωσορίζει την εορταστική περίοδο με το λανσάρισμα μιας festive συλλογής!

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

6 συνήθειες και σκέψεις που ρίχνουν την αυτοπεποίθησή σου, ακόμα κι αν δεν το καταλαβαίνεις!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET