Συμφωνία με το Fox Sports, που έχει τα δικαιώματα του Champions League, πέτυχε το Facebook στις ΗΠΑ και από τον Σεπτέμβριο θα μεταδίδει ζωντανά μέσω streaming παιχνίδια της κορυφαίας ευρωπαϊκής διοργάνωσης.
Η συμφωνία περλαμβάνει παιχνίδια της φάσης των ομίλων, τέσσερα παιχνίδια στην φάση των 16 και τους τέσσερις προημιτελικούς. Τα σπορ είναι ένας τομέας που ενδιαφέρει πολύ εταιρείες όπως η Facebook και η Twitter, καθώς τα ζωντανά αθλητικά γεγονότα προσελκύουν μεγάλους αριθμούς χρηστών που θέλουν να συζητούν γι αυτά στα social media.
Στο Facebook, το ποδόσφαιρο αποτελεί το δημοφιλέστερο σπορ, αφού έχει τους περισσότερους ακόλουθους. Σχετικά με το Champions League, 34 εκατ. χρήστες του facebook είχαν 98 εκατ. αλληλεπιδράσεις στο Facebook σχετικές με τον φετινό τελικό, όπου η Ρεάλ Μαδρίτης κέρδισε τη Γιουβέντους.
Όπως καταλαβαίνετε… όλες οι διοργανώσεις ξεκινούν να προσαρμόζονται στην Social Media εποχή.