fbpx

Το ΑΠΘ αποκτά τη δική του μπουτίκ με σουβενίρ, τι να του πουν κάτι UCLA και Χάρβαρντς!


«Ξυπνήστε με τα χρώματα του ΑΠΘ, δωρίστε τα χρώματα του ΑΠΘ, ντυθείτε στα χρώματα του ΑΠΘ», είναι το νέο μότο του… ΑΠΘ! 

Το Πανεπιστήμιο που απασχολεί συνεχώς τον τελευταίο καιρό, με την τελευταία φορά να κάνει τη διαφορά και να μας εκπλήσσει με καλά νέαέρχεται να πρωτοτυπήσει ξανά! Όχι με βανδαλισμένες πόρτες, αλλά αποκτώντας τη δική του μπουτίκ με σουβενίρ, όπως ρούχα, καπέλα, κούπες, γραφική ύλη, μπρελόκ κλπ.

Τι να μας πουν κάτι UCLA και κάτι Χάρβαρντ δηλαδή;

Σε όλα αυτά πρωταγωνιστεί το νέο λογότυπο της σχολής, το οποίο φέρνει λίγο σε λαβύρινθο, δίνοντας έμφαση «στο Α της αριστείας, το Α του «Αριστοτελείου», όπως λέει ο κ. Βαρσακέλης, αναπληρωτής πρύτανης Οικονομικών και καθηγητής. Παρόλα αυτά, το νέο σήμα δεν αντικαθιστά το επίσημο του Ιδρύματος με τον Άγιο Δημήτριο, αλλά σχεδιάστηκε για εμπορικούς σκοπούς. Πιο συγκεκριμένα:

Μέσα από μία διαγωνιστική διαδικασία έγινε μια καθαρά επαγγελματική δουλειά για τη δημιουργία οπτικής ταυτότητας του Πανεπιστημίου. Ίσως πολύς κόσμος δεν έχει μάθει ότι ένα πανεπιστήμιο μπορεί να κάνει τέτοια πράγματα κι είμαστε οι πρώτοι που το κάνουμε τόσο οργανωμένα στην Ελλάδα. Όμως, το νέο λογότυπο ήλθε για να μείνει!

Τα χρώματα στα οποία διατίθενται τα προϊόντα είναι τρία: κόκκινο, λευκό και μαύρο. Κάτι μας λέει όμως, πως στη συμπρωτεύουσα θα φορεθεί πολύ το άσπρο-μαύρο. 

Σκοπός της κίνησης αυτής είναι να δώσει έναν πιο διεθνή αέρα στο πανεπιστήμιο, να γίνει πιο campus και να αυξήσει τα έσοδά του.

Το πρώτο κατάστημα λειτουργεί στο ισόγειο του κτιρίου διοίκησης του Ιδρύματος, δίπλα από το κυλικείο, και εκεί μπορείς να βρεις τόσο μπλουζάκια να φορέσεις ο ίδιος, όσο και διάφορα σουβενίρ, μην πάνε και με άδεια χέρια στα πατρικά οι ξενιτεμένοι φοιτητές.

Ο κ. Βαρσακέλης προσθέτει επίσης πως:

Ένα μεγάλο πανεπιστήμιο, όπως το ΑΠΘ, αφενός δεν μπορεί να μην έχει τα δικά του memorabilia, αφετέρου δείχνουμε κάτι φρέσκο που ανταποκρίνεται στον 21ο αιώνα. Το επίσημο σήμα του πανεπιστημίου είναι κάτι διαφορετικό, έχει μια ιστορία πίσω του, αλλά κοιτάζοντας προς το μέλλον το νέο σήμα είναι πάρα πολύ μοντέρνο και σύμφωνα και με τους ειδικούς φαίνεται ότι θα έχει πάρα πολλά χρόνια μπροστά του. Θέλει χρόνο αλλά σιγά-σιγά θα αφομοιωθεί.

Παρά τη στέγαση του καταστήματος στο κτίριο της διοίκησης του Ιδρύματος, στόχος είναι η μετακόμισή του στο αναγνωρίσιμο πράσινο περίπτερο που βρίσκεται έξω από την Κεντρική Βιβλιοθήκη του ΑΠΘ. Κάτι που σύμφωνα με τον αντιπρύτανη αναμένεται να γίνει το καλοκαίρι. Επίσης, η δημιουργία e-shop βρίσκεται κι αυτή στα σχέδια, για να μπορούμε να αποκτήσουμε όλοι το καπέλο ΑΠΘ που μας λείπει.

Περιμένουμε λοιπόν να δούμε την ανταπόκριση των φιλάθλων φοιτητών!

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET