Ξανάπιασε δουλειά μετά από τέσσερα χρόνια αδράνειας ο πρώτος μετροπόντικας στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο οποίος θα κινείται με ταχύτητα 10 μέτρων ανά ημέρα. Μέσα στον Απρίλιο, αναμένεται να ξεκινήσει και ο δεύτερος μετροπόντικας, με σκοπό να δοθεί υπόσταση στη διπλή σήραγγα της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Την επανεκκίνηση του Μετροπόντικα εγκαινίασε στο εργοτάξιο του σταθμού ¨Νέα Ελβετία¨ ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σύμφωνα με τον οποίο το γεγονός ότι το έργο ξεκινά ξανά είναι η απάντηση σε όσους κινδυνολογούσαν και πετούσαν λάσπη τόσους μήνες.
Ο ίδιος υπενθύμισε ότι η πρόσθετη σύμβαση για τις αρχαιολογικές εργασίες του Μετρό, ύψους 25 εκατ. ευρώ, έχει ήδη υπογραφεί στη βάση των δεσμεύσεων του υπουργείου. Πρόσθεσε επίσης ότι οι εργασίες πρόκειται να ξεκινήσουν άμεσα, ¨σε όλο το μήκος του έργου και όπου χρειάζεται¨. Ο υπουργός επισήμανε ακόμη ότι «δεν υπάρχει θέμα ούτε με τον σταθμό Βενιζέλου, που έχει τόσο ταλαιπωρήσει την πόλη», αφού η συνύπαρξη αρχαιοτήτων και σταθμού είναι αναγκαία.
Σύμφωνα με τις ενδείξεις, η συμπρωτεύουσα θα έχει μετρό το 2020, σύμφωνα με τις δηλώσεις τόσο του προέδρου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, Γιάννη Μυλόπουλου, όσο και του προέδρου του ΑΚΤΩΡΑ, Δημήτρη Κούτρα.