fbpx

Μάθαμε τις αγαπημένες σειρές των Ελλήνων κι από εμάς είναι… ναι σε όλες!


Βρισκόμαστε σε μια περίοδο που το Netflix έχει ξηγηθεί πολύ σωστά απέναντί μας και έχει κυκλοφορήσει σειρές που πολύ μας κόλλησαν. Και ξέρετε, τέτοιες μέρες καλό είναι να μη συμβαίνουν αυτά.

Παρόλα αυτά, από τον Δεκέμβριο το έχουμε πάει κάπως σερί το πράγμα και έπεται συνέχεια. Λίγο η δεύτερη σεζόν του You, λίγο το νέο The Witcher και τώρα το Sex Education, τελειωμό δεν έχουμε.

Απ΄ό,τι φαίνεται δε, είμαστε πολλοί εκείνοι που λιώνουμε στον καναπέ, τηρούμε με ευλάβεια το Netflix and chill (καμία ζωή Παναγίτσα μου) και καιγόμαστε απλά και όμορφα στις σειρές. Είναι τέτοια η ποικιλία και τόσα τα διλήμματα για το ποια να ξεκινήσουμε κάθε φορά, ωστόσο η ακόλουθη έρευνα της ierax analytics σε 3.660 άτομα, αποδεικνύει ότι έχουμε αγαπημένες.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 9% των ανθρώπων που πήραν μέρος τοποθέτησαν στην πρώτη θέση, ξανά, το Stranger Things.

Αντικειμενικά, η πιο επική σειρά έβερ. Η τρίτη σεζόν μάλιστα είναι η καλύτερη από όλες και πλέον βρισκόμαστε σε αναμμένα κάρβουνα για την τέταρτη, ελπίζοντας να μην αργήσει πάρα πολύ.

Ακολουθεί στη δεύτερη θέση το La Casa de Papel με 8%, ενώ το The Witcher, παρόλο νεοφερμένο, έχει αγαπηθεί πολύ και γι’ αυτό το 7% το έβαλε στην τρίτη θέση. Οι Peaky φόκιν Blinders με την 5η σεζόν κατακτούν την 4η θέση, με ένα 5% να το προτιμά, το ίδιο και ο Lucifer. Στην πέμπτη θέση έρχεται ο αγαπημένος μας ψυχάκιας, το You δηλαδή, με το 4% των συνδρομητών να το τοποθετούν εκεί, όπως ακριβώς και το γερμανικό Dark. Τέλος, ακολουθούν Elite, Breaking Bad και Friends, με ένα 3% να τους τοποθετεί εκεί.

Σημειώνεται πως στην έρευνα εμφανίστηκαν 100 σειρές ως αγαπημένες, άρα μιλάμε για καψιματάκι τρελό με το Netflix.

Από την άλλη, υπάρχουν και εκείνες οι παραγωγές που είναι εκτός διαδικτυακής πλατφόρμας, όπως το Game of Thrones που είναι πρώτο με 15%, το Supernatural με 5% και το Grey’s Anatomy που συνεχίζει ακάθεκτο με 4%.

Στο μεταξύ, η τηλεόραση παραμένει πρώτη στο μέσο όπου παρακολουθούμε Netflix, με 44%, στη δεύτερη θέση έρχεται το λάπτοπ με 26% και το κινητό (στραβωμάρα) με 22%.

Στο ερωτηματολόγιο υπήρχε επίσης και η ερώτηση του κατά πόσο βλέπουμε Netflix και παράλληλα μασουλάμε, και για κάποιο λόγο αποδείχθηκε ότι ένα 20% των συμμετεχόντων δεν το συνοδεύει με τίποτα. Ρε πάτε καλά ρε; Οι υπόλοιποι, πάλι, καταλαβαίνετε πως όλο και κάτι βάζουμε στο στοματάκι μας, είτε φαγώσιμο είτε πόσιμο. 

Τέλος, στην περίπτωση που υπάρξει κάποια παραγωγή του Netflix στην Ελλάδα, το 18% των συμμετεχόντων σημείωσε ότι θέλει να είναι παραγωγή μυστηρίου. Το 16% θέλει αυτή να έχει θέμα ιστορικό, το 13% κοινωνικό, το 12% αστυνομικό και το 9% περιπέτεια.

Κλείνοντας να αναφέρουμε πως η έρευνα συμπληρώθηκε διαδικτυακά από τις 9 έως και τις 13 Ιανουαρίου και συμμετείχαν άνδρες και γυναίκες άνω των 17 ετών.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET