ΓΝΩΜΟΥΛΑ

Μήπως τελικά είμαστε πρόβατα σ’ ένα …Γιγάντιο Μαντρί;

Αυτή η σκέψη δεν καλλιεργήθηκε στο μυαλό μου μια ωραία πρωία που δεν είχα τι να κάνω. Καιρό αναρωτιόμουν πόσο πιο «πρόβατα» μπορούμε να γίνουμε ως ανθρώπινο είδος και σκέφτηκα να δώσω απάντηση με αφορμή το τελευταίο βίντεο κλιπ της Adele για το καινούριο της τραγούδι «Hello». Η κοπέλα απουσίασε από τα φώτα της δημοσιότητας για περίπου […]

Default avatar

Guest Author

2 Νοεμβρίου, 2015

Αυτή η σκέψη δεν καλλιεργήθηκε στο μυαλό μου μια ωραία πρωία που δεν είχα τι να κάνω. Καιρό αναρωτιόμουν πόσο πιο «πρόβατα» μπορούμε να γίνουμε ως ανθρώπινο είδος και σκέφτηκα να δώσω απάντηση με αφορμή το τελευταίο βίντεο κλιπ της Adele για το καινούριο της τραγούδι «Hello».

Η κοπέλα απουσίασε από τα φώτα της δημοσιότητας για περίπου τέσσερα χρόνια, οπότε στο άκουσμα για τη δημοσιοποίηση ενός νέου της τραγουδιού ήταν φυσιολογική αυτή η φρενίτιδα που επικράτησε. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, πως σε λιγότερο από δύο μέρες το βίντεο είχε 50 εκατομμύρια προβολές, στατιστικά το έβλεπαν 1 εκατομμύριο χρήστες κάθε μια ώρα (και κάνοντας τους υπολογισμούς θα πρέπει να ήταν παραπάνω…).

Δε λέω, το κομμάτι ήταν πολύ καλό και η Adele έχει φωνάρα… Απλά θέλοντας και μη, με όλη τη διαφήμιση που έγινε σε facebook, instagram, twitter, tumblr, youtube κλπ αργά ή γρήγορα θα το βλέπαμε όλοι, έτσι δεν είναι;

Οπότε αυτό με βάζει σε σκέψεις(και φαντάζομαι όλοι το έχουμε σκεφτεί κάποια στιγμή) ότι η δύναμη της επιρροής μπορεί και, κατά μεγάλο ποσοστό, κάνει θαύματα… Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω πως όλοι εκεί έξω προσπαθούν να μας καταστρέψουν, να μας εκμεταλλευτούν και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Ίσα ίσα, που πολλές από τις προσωπικότητες που επηρεάζουν τον καθένα μας, έχουν σαν στόχο να βοηθήσουν να πάμε ένα βήμα πιο πέρα στη ζωή μας. Άλλο αυτό όμως κι άλλο το «επηρεάζομαι κι ακολουθώ τυφλά τη γνώμη της πλειοψηφίας». Αυτό δεν είναι ανθρώπινος πολιτισμός και κουλτούρα. Είναι …αγέλη!

Όπως και να ‘χει, ποτέ δεν είναι αργά να βάλουμε σε λειτουργία αυτό το (σπουδαίο) όργανο που κατοικεί στο κεφάλι μας και να κρίνουμε εξ’ ιδίου τι πρόκειται να μας βοηθήσει και να μας εξελίξει σαν ανθρώπους κι αντίστοιχα τι έχει μοναδικό στόχο να μας βλάψει. Μόνο τότε, θα πάψουμε να είμαστε τα προβατάκια της κάθε δισκογραφικής εταιρείας, σελίδας κοινωνικής δικτύωσης ή διαφημιστικού agency. Είναι ζήτημα μιας απόφασης…

OUR20s

DIGITAL

Οι AI ελληνικές παρωδίες του Μπομπ Σφουγγαράκη ήταν αυτό που έλειπε από τη ζωή μας!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET