Η εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων, είναι γνωστή για την αύξηση του καταναλωτισμού και την επιτυχία των εμπορικών καταστημάτων κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών. Ωστόσο, υπάρχει ένας κλάδος ο οποίος παρουσιάζει χαμηλούς (σχετικά πάντα) τζίρους. Κι όσο κι αν δεν το πιστεύετε, ο κλάδος αυτός αφορά την ένδυση/υπόδυση.
Και υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που δικαιολογεί την παραπάνω τάση. Ποιος είναι αυτός;
Μα φυσικά, οι χειμερινές εκπτώσεις! Όπως συνηθίζεται εδώ κι αρκετά χρόνια, η εκπτωτική περίοδος ξεκινά αμέσως μετά το τέλος των γιορτών και πιο συγκεκριμένα τη δεύτερη Δευτέρα του Ιανουαρίου και διαρκεί μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου.
Με 45 (και κάτι) ημέρες εκπτώσεων, είναι λογικό ο κόσμος να κρατά τα χρήματά του και να κάνει υπομονή αυτές τις μέρες. Πόσο μάλλον, όταν κυκλοφορούν φήμες στην αγορά πως οι φετινές προσφορές, θα είναι ακόμη πιο γενναίες από αυτές που έχουμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια.
Μπορεί λοιπόν, να έχουμε ακόμη μπροστά μας κοτζάμ Πρωτοχρονιά και Φώτα, ωστόσο το μυαλό μας βρίσκεται ήδη στην Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου, όπου οι βιτρίνες θα γεμίσουν με το αγαπημένο μας σύμβολο «%».
Υπομονή λοιπόν κι από κοντά τους παππούδες και τις γιαγιάδες! Παραδοσιακά άλλωστε, πρόκειται για τους «ευεργέτες των χειμερινών εκτπώσεων» ανά τον κόσμο!