ΕΛΛΑΔΑ

Τα σχέδια του καινούριου ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα, μας αφήνουν με το στόμα ανοικτό!

Παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών ο νέος κεντρικός σταθμός των ΚΤΕΛ στον Ελαίωνα, από τον υποδιευθυντή Νέων Έργων στη Διεύθυνση Στρατηγικής Ανάπτυξης της Αττικό Μετρό, Παναγιώτη Κλήμη. Πρόκειται για έναν σύγχρονο και εντυπωσιακό σταθμό ΚΤΕΛ που θα εξυπηρετεί ετησίως 16 εκατ. επιβάτες. Οι εγκαταστάσεις θα έχουν συνολική επιφάνεια 40.000 τμ, οι ελεύθεροι […]

Neopolis Team

21 Μαΐου, 2018

Παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών ο νέος κεντρικός σταθμός των ΚΤΕΛ στον Ελαίωνα, από τον υποδιευθυντή Νέων Έργων στη Διεύθυνση Στρατηγικής Ανάπτυξης της Αττικό Μετρό, Παναγιώτη Κλήμη.

Πρόκειται για έναν σύγχρονο και εντυπωσιακό σταθμό ΚΤΕΛ που θα εξυπηρετεί ετησίως 16 εκατ. επιβάτες. Οι εγκαταστάσεις θα έχουν συνολική επιφάνεια 40.000 τμ, οι ελεύθεροι χώροι πρασίνου θα εκτείνονται σε επιφάνεια 20.000 τ.μ. και οι χώροι για εμπορικές χρήσεις σε 11.750 τ.μ., ενώ οι χώροι στάθμευσης θα είναι 572, εκ των οποίων οι 100 θα είναι για τους επιβάτες του μετρό, δεδομένης της σύνδεσής του με τον σταθμό ‘Ελαιώνα’ του μετρό.

Σύμφωνα με τα όσα σημείωσε ο υποδιευθυντής, η προμελέτη του έργου αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα, ενώ το απόμενο βήμα είναι η προετοιμασία Αντικειμένου, προκειμένου να ανατεθεί σε χρηματοοικονομικό σύμβουλο η σύνταξη των τευχών δημοπράτησης, για την προκήρυξη του διαγωνισμού.

Σε επίπεδο χρηματοδότησης, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ήδη έχει κινήσει τις διαδικασίες ένταξης του έργου στο ‘Πακέτο Γιούνκερ’.

Ο νέος σταθμός των ΚΤΕΛ θα ανακουφίσει τις περιοχές που στεγάζουν τώρα τα υπεραστικά λεωφορεία (Λιοσίων και Κηφισός), ενώ θα αναβαθμίσει και την υποβαθμισμένη περιοχή του Ελαίωνα, αφού δεν έχει καθόλου υποδομές.

«Στόχος ήταν ο σχεδιασμός ενός τέρμιναλ που θα έμοιαζε με αεροδρομίου, λαμβάνοντας υπόψη και την αντίστοιχη διεθνή εμπειρία» σχολίασε το στέλεχος της Αττικό Μετρό, προσθέτοντας ότι η λογική του έργου είναι η δημιουργία ενός συγκοινωνιακού κόμβου που θα φιλοξενεί και διεθνείς λεωφορειακές γραμμές και θα αγγίξει έναν ετήσιο φόρτο της τάξης των 16 εκατ. επιβατών.

Όσον αφορά το κόστος του έργου, υπολογίζεται στα 170-180 εκατ. ευρώ, ενώ διευκρυνίζεται πως η αρμόδια αρχή για τη δημοπράτηση, είναι ο συνεταιρισμός ΚΣΑΥΛΕ.

Η αποπληρωμή του έργου θα γίνει από την εκμετάλλευση των εμπορευματικών χρήσεων στις εγκαταστάσεις του σταθμού, όσο και απ’τα ΚΤΕΛ που θα θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα συμμετάσχουν στο κοινοπρακτικό σχήμα εκμετάλλευσής του και θα συνεισφέρουν στην αποπληρωμή των κεφαλαίων από τα εισιτήρια.

 

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΕΛΛΑΔΑ

Η Ελλάδα στο top10 των χωρών που «τραβούν» τους τουρίστες να τις ξαναεπισκεφτούν!

ΕΛΛΑΔΑ

Πύργος Πειραιά: Πλησιάζει το opening ενός από τα μεγαλύτερα ZARA παγκοσμίως!

ΕΛΛΑΔΑ

Η Αθήνα αναδείχθηκε η πόλη που μυρίζει πιο ωραία στον κόσμο, κάτι… βρωμάει εδώ!

SPILL THE TEA

Ο Henry Cavill περιμένει το πρώτο του παιδί με τη Natalie Viscuso και κάτι ράγισε μέσα μας!

SPILL THE TEA

Όλα τα beefs που έχουν απασχολήσει το ίντερνετ τελευταία αν έχεις χάσει επεισόδια!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Πανελλήνιες 2024: Τμήματα με χαμηλή βάση αλλά υψηλές προοπτικές, για να έχεις υπόψιν σου!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET