Τη δυνατότητα στο επιβατικό κοινό να αγοράσει ηλεκτρονικά εισιτήρια από τα περίπτερα έδωσε ο ΟΑΣΑ, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες όσων χρησιμοποιούν περισσότερο λεωφορεία και τρόλεϊ.
Αν λοιπόν κάποιος χρησιμοποιεί περισσότερο λεωφορείο ή τρόλεϊ και οι σταθμοί του ΗΣΑΠ και του Μετρό δεν τον εξυπηρετούν για να εφοδιαστεί με ηλεκτρονικό εισιτήριο, τώρα έχει τη δυνατότητα να πάει σε ένα από τα 200 περίπτερα που έχουν ξεκινήσει την πώληση του.
Τα περίπτερα έχουν λάβει φακέλους με 10 + 1 εισιτήρια, τα οποία διατίθενται σε 1 ηλεκτρονικό εισιτήριο, συνολικής αξίας 13,50 ευρώ. Επίσης, διατέθηκαν φάκελοι για 10 + 1 εισιτήρια μειωμένου κομίστρου, αξίας 6 ευρώ και φάκελοι 5 εισιτηρίων μειωμένου κομίστρου, αξίας 3 ευρώ.
Εκτός όμως από τους φακέλους των εισιτηρίων, αρκετά περίπτερα έχουν προμηθευτεί τερματικά POS, κάτι το οποίο σημαίνει ότι το επιβατικό κοινό μπορεί να επαναφορτίζει τα εισιτήρια με διάφορα προϊόντα κομίστρου.
Επιπλέον, με σκοπό να εξαλειφθούν οι ουρές που δημιουργούνται μπροστά από τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, ο ΟΑΣΑ προτρέπει τους επιβάτες να αγοράσουν προϊόντα κομίστρου με πολλά εισιτήρια που περιέχουν εκπτώσεις.
Μέχρι στιγμής πάντως έχουν εκδοθεί 370.000 προσωποποιημένες κάρτες, αριθμός παραπάνω από ικανοποιητικός αφού στις χάρτινες μηνιαίες κάρτες ήταν 250.000 εκείνοι που τις χρησιμοποιούσαν. Αναμενόμενο λοιπόν ήταν να υπάρξει και αύξηση των εσόδων κατά 8,15% τον Οκτώβριο.
Τι γίνεται όμως με τις μπάρες; Πότε θα λειτουργήσουν;
Το φλέγον ζήτημα που απασχολεί τον κόσμο που καθημερινά στην μεταφορά του χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ, είναι πότε θα μπουν οι μπάρες σε όλους τους σταθμούς. Μέχρι στιγμής έξι σταθμοί είναι εκείνοι που έχουν κλείσει τις πύλες, ενώ αναμένεται μέχρι το τέλος του χρόνου να κλείσουν όλοι ή όσο γίνεται περισσότεροι.