ΕΛΛΑΔΑ

Λήγει και η τελευταία προθεσμία στις μπάρες του μετρό | Τι συμβαίνει και δεν κατεβαίνουν;

Σύμφωνα με τη τελευταία ανακοίνωση που είχε πραγματοποιήσει ο ΟΑΣΑ, οι μπάρες στις γραμμές 1, 2 και 3 του μετρό ήταν να κλείσουν τις τελευταίες ημέρες του Φεβρουαρίου. Σήμερα ο μήνας τελειώνει και μαντέψτε… τίποτα! Ο ΟΑΣΑ έδινε μια τελευταία παράταση μιας και όπως είχε αναφέρει στην ανακοίνωσή του έπρεπε πρώτα να ολοκληρωθεί η δοκιμαστική […]

Δήμητρα Πραντάλου

28 Φεβρουαρίου, 2018

Σύμφωνα με τη τελευταία ανακοίνωση που είχε πραγματοποιήσει ο ΟΑΣΑ, οι μπάρες στις γραμμές 1, 2 και 3 του μετρό ήταν να κλείσουν τις τελευταίες ημέρες του Φεβρουαρίου. Σήμερα ο μήνας τελειώνει και μαντέψτε… τίποτα!

Ο ΟΑΣΑ έδινε μια τελευταία παράταση μιας και όπως είχε αναφέρει στην ανακοίνωσή του έπρεπε πρώτα να ολοκληρωθεί η δοκιμαστική λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Επιπλέον, υπήρχε καθυστέρηση και στην έκδοση ηλεκτρονικών καρτών σε ανέργους (50.000), διαδικασία βέβαια που έχει πια ολοκληρωθεί.

Επομένως ποιοι είναι οι λόγοι που καθυστερούν τη λειτουργία των μπαρών;

Εργαζόμενοι δηλώνουν στον Ελεύθερο Τύπο πως υπάρχουν κι άλλα προβλήματα που καθιστούν αδύνατο το κατέβασμα τους. Ένα από αυτά είναι η ασφάλεια, όπως για παράδειγμα τα συστήματα πυρανίχνευσης που θα ανοίγουν τις μπάρες σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης, τα οποία δε λειτουργούν.

Υπάρχουν ακόμα ελλείψεις σε ρολάκια, κάτι που ανάγκασε τους εργαζομένους να ψάχνουν μέχρι και στα σκουπίδια εισιτήρια προκειμένου να τα επαναφορτίσουν. Αντιλαμβανόμαστε όλοι πόσο οργανωμένα ξεκίνησε την διαδικασία ηλεκτρονικού εισιτηρίου και κάρτας το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έτσι;

Παράλληλα, το μειωμένο προσωπικό που απασχολείται στην ενημέρωση των επιβατών, όσον αφορά δηλαδή τη χρήση και έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, δυσχαιρένει την κατάσταση, καθώς ο σχεδιασμός του ΟΑΣΑ προβλέπει έναν υπάλληλο σε κάθε είσοδο και έξοδο, προκειμένου έτσι να γίνονται οι απαραίτητοι έλεγχοι.

Να υπενθυμίσουμε και την επίθεση στον σταθμό Πανεπιστήμιο που προκάλεσε φθορές στα ακυρωτικά μηχανήματα και ακόμα δεν έχουν αποκατασταθεί.

Και όλα αυτά συμβαίνουν την ίδια ώρα που ο ΟΑΣΑ έχει σημειώσει αύξηση των εσόδων καθώς έχουν εκδοθεί περισσότερες από 400.000 προσωποιημένες ηλεκτρονικές κάρτες.

Προς το παρόν οι μπάρες θα συνεχίσουν να λειτουργούν στους σταθμούς του μετρό Αγιος Αντώνιος, Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Ελαιώνας, Αγιος Δημήτριος και Αιγάλεω. Το πιο επικρατέστερο σενάριο για τους υπόλοιπους σταθμούς του μετρό, είναι να κατεβαίνουν οι μπάρες τμηματικά έτσι ώστε ανά μία εβδομάδα να παραδίδεται και από ένας σταθμός.

Υπάρχει και η πιθανότητα να κατέβουν κάποιες μπάρες τον μήνα Μάρτιο, αλλά κανείς δεν βάζει και το χέρι του στη φωτιά, που σημαίνει ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο. Ας λυθούν πρώτα και τα προβλήματα και βλέπουμε…

 

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΕΛΛΑΔΑ

Η Ελλάδα στο top10 των χωρών που «τραβούν» τους τουρίστες να τις ξαναεπισκεφτούν!

ΕΛΛΑΔΑ

Πύργος Πειραιά: Πλησιάζει το opening ενός από τα μεγαλύτερα ZARA παγκοσμίως!

ΕΛΛΑΔΑ

Η Αθήνα αναδείχθηκε η πόλη που μυρίζει πιο ωραία στον κόσμο, κάτι… βρωμάει εδώ!

SPILL THE TEA

Ο Henry Cavill περιμένει το πρώτο του παιδί με τη Natalie Viscuso και κάτι ράγισε μέσα μας!

SPILL THE TEA

Όλα τα beefs που έχουν απασχολήσει το ίντερνετ τελευταία αν έχεις χάσει επεισόδια!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Πανελλήνιες 2024: Τμήματα με χαμηλή βάση αλλά υψηλές προοπτικές, για να έχεις υπόψιν σου!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET