fbpx

Συνεχίζονται προαιρετικά και το Πάσχα τα μαθήματα εξ αποστάσεως, το είχαμε δει να έρχεται!


Τελικά έγινε αυτό που περιμέναμε και που έπαιζε σαν σενάριο αρκετό καιρό τώρα, με τα εξ αποστάσεως μαθήματα σχολείων και πανεπιστημίων να συνεχίζονται και για κάποιες μέρες στις διακοπές του Πάσχα.

Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Παιδείας ενημέρωσε σήμερα ότι θα υπάρχει η δυνατότητα προαιρετικής διεξαγωγής μαθημάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης για τις ημέρες των εορτών, εκτός από τη Μεγάλη Τετάρτη (15/04) έως και Τρίτη του Πάσχα (21/04).

Τουλάχιστον, έχουμε μια εβδομάδα διακοπών να ξεσαλώσουμε, να βγούμε και να το γιορτάσουμε. #not

Η αλήθεια είναι πως δημιουργήθηκαν κάποια κενά μέχρι να ξεκινήσει η διαδικτυακή διδασκαλία, οπότε προκειμένου να καλυφθούν και να μη φτάσουμε Αύγουστο να δίνουμε εξετάσεις, θα υποστούμε μερικές ώρες ακόμα μαθημάτων μέσα στις διακοπές μας. Εξάλλου, το φετινό Πάσχα «κάηκε» έτσι κι αλλιώς, οπότε αφού θα μείνουμε σπίτι κλεισμένοι, ας μελετήσουμε λίγο παραπάνω.

Βέβαια, η κάλυψη αυτή δε σημαίνει απαραίτητα ότι γλιτώνουμε αυγουστιάτικη εξεταστική ή Πανελλήνιες το Σεπτέμβρη, καθώς εξαρτάται κυρίως από το πότε θα γίνει άρση των μέτρων.

Σίγουρα όμως, υπάρχει προσπάθεια να μη χαθεί το εξάμηνο, με τον Υφυπουργό Παιδείας Β. Διγαλάκη να καθησυχάζει πως κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει, από τη στιγμή που το 96% των μαθημάτων στα τριτοβάθμια ιδρύματα της χώρας διενεργείται εξ αποστάσεως. 

Όπως δήλωσε και η Νίκη Κεραμέως:

Τα ενθαρρυντικά ως σήμερα στοιχεία ευρύτατης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση καταδεικνύουν ότι μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές και εκπαιδευτικοί αγκάλιασαν με ενθουσιασμό τα νέα ψηφιακά εργαλεία που επιτρέπουν τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τη διατήρηση στενής επαφής της εκπαιδευτικής κοινότητας με αυτήν.

Πιο αναλυτικά όμως, τα αποτελέσματα που καταγράφηκαν από τη διεξαγωγή των εξ αποστάσεως μαθημάτων, έχουν ως εξής:

Για τα σχολεία

Στη σύγχρονη εκπαίδευση:

  • 1.884.981 συμμετοχές μαθητών αθροιστικά σε ψηφιακές τάξεις (Webex),
  • 398.219 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις καθημερινά,
  • 66% αύξηση συμμετοχών μαθητών κάθε μέρα,
  • 71.701 εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη,
  • 113.974 ψηφιακές τάξεις έχουν δημιουργηθεί αθροιστικά,
  • ως και 21.592 ψηφιακές τάξεις την ημέρα,
  • 7.366.124 λεπτά μαθημάτων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Στην ασύγχρονη εκπαίδευση:

  • Συμμετοχή μαθητών στις πλατφόρμες e-class: 435.468 / e-me: 260.733, αύξηση 2064% / 4612% αντίστοιχα,
  • Συμμετοχή εκπαιδευτικών στις πλατφόρμες e-class: 93.113 / e-me: 67.631, αύξηση 466% / 508% αντίστοιχα,
  • Συνολικά περισσότεροι από 913.000 μαθητές και 166.000 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Εκπαιδευτική τηλεόραση:

Σταθερά υψηλή η τηλεθέαση της εκπαιδευτικής τηλεόρασης, που καθιέρωσε και υλοποίησε το Υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την ΕΡΤ. Ενδεικτικά, τις ημέρες 30/3-3/4, τα προγράμματα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης στην ΕΡΤ2 παρακολούθησαν μεσοσταθμικά περισσότερα από 100.000 παιδιά ηλικιών 4-14.

Για τα δημόσια ΙΕΚ

  • 84% των μαθημάτων που διενεργούνταν διά ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση,
  • 86% των εκπαιδευτών έχουν κωδικούς πρόσβασης σε ασύγχρονη εκπαίδευση,
  • 89% των καταρτιζόμενων έχουν κωδικούς πρόσβασης στην ασύγχρονη εκπαίδευση.

Για τα Πανεπιστήμια

  • 96,35% των προπτυχιακών μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που σε ορισμένα ΑΕΙ αγγίζει το 99,7%,
  • το υπόλοιπο 3,65% αφορά σε μαθήματα αμιγώς έργα

Ακόμη, ο Υφυπουργός Παιδείας τόνισε ότι οι όποιες αποφάσεις λαμβάνονται από την αρμόδια επιτροπή και τον ΕΟΔΥ κι ότι μετά το Πάσχα θα υπάρξουν κατευθυντήριες εισηγήσεις.

Όσο για τις Πανελλήνιες, στόχος είναι η ημερομηνία τους να μετακινηθεί όσο το δυνατόν λιγότερο από την αρχική και να αποφευχθεί η διεξαγωγή τους το Σεπτέμβρη.


[cover photo]

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET