UNI LIFE & TIPS

6 αλλαγές που προτείνουμε στο Γαβρόγλου για το Πανεπιστήμιο, τώρα που έχει πάρει φόρα!

Δηλαδή εμείς γιατί να έχουμε πρωινό μάθημα από τις 8 και να σηκωνόμαστε από τα αξημέρωτα για να πάμε σχολή; Απαιτούμε αλλαγή!

Neopolis Team

19 Σεπτεμβρίου, 2018

Μιας και ο υπουργός μας την έχει δει «ώρα για αλλαγές» και γενικότερα έχει κεφάκια, είπαμε να εκμεταλλευτούμε τη φάση που περνάει και το πόσο γενναιόδωρος είναι και να ρίξουμε κι εμείς μερικές προτάσεις στο τραπέζι.

Αυτή τη φορά για εμάς, τους φοιτητές. Σε περίπτωση βέβαια που δεν έχει προλάβει ο ίδιος να το κάνει. Τελευταία βρίσκεται σε οίστρο και το μυαλό του κατεβάζει φοβερές ιδέες.

Ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί σκίζουν τα πτυχία τους, μουτζώνοντας τους εαυτούς τους που μέχρι τώρα δεν πήγε ποτέ το μυαλό τους στο γεγονός πως κύρια αιτία τσακωμών μεταξύ παιδιών-γονέων είναι το πρωινό ξύπνημα. Και που κατά συνέπεια δεν σκέφτηκαν να δώσουν σαν λύση την ώρα έναρξης των σχολείων στις 9 αντί τις 8!

Έχοντας πιαστεί λοιπόν από το όραμα του κ. Γαβρόγλου και βασιζόμενοι στις αλλαγές που πρόκειται να δούμε στην εκπαίδευση, είπαμε να προτείνουμε κι εμείς (τώρα που γυρίζει) μερικές ιδέες για ένα καλύτερο και ευκολότερο για τον φοιτητή, αύριο:

Ο Δαμιανός ύστερα από ώριμη σκέψη, προτείνει:

  • Οποιαδήποτε πανεπιστημιακή δραστηριότητα πριν τις 11 να απαγορεύεται ρητά

Θες που βγήκε ο ζηλιάρης εαυτός μας απέναντι στα Δημοτικά για τη μία παραπάνω ώρα ύπνου; Θες που είχαμε βαθιές πληγές τόσο καιρό ως φοιτητές και με τις αλλαγές τις έξυσαν; Όπως και να ‘χει, ζητάμε να γίνει κάτι αντίστοιχο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση!

Να μπορούμε κι εμείς να καθόμαστε με την ησυχία μας το προηγούμενο βράδυ, να απολαμβάνουμε τις σειρούλες μας μέχρι τις 3-4 η ώρα ή ακόμη και να βγαίνουμε με την παρέα μας για ένα χαλαρό ποτάκι κι ας καταλήγουμε να γυρνάμε σπίτια μας το πρωί. Γιατί αλλιώς, τι θα κάνουμε εμείς οι έρμοι που έχουμε Λογιστική στις 8 το πρωί και πρέπει πάση θυσία να την παρακολουθήσουμε; Θα μας κόψετε και τις στιγμές χαλάρωσης που δικαιούμαστε;

Καθιέρωση λοιπόν της έναρξης όλων, ΜΑ ΟΛΩΝ, των πρωινών διαλέξεων από τις 11 το πρωί κι έπειτα. Να μπορέσουμε να κλείσουμε και κανά μάτι την προηγούμενη μερούλα, ε; Δε γίνεται αλλιώς!

  • Οι νέες τεχνολογίες να ενταχθούν επιτέλους στις σχολές

Σε περίπτωση βέβαια, που ακόμη και η αλλαγή της ώρας των διαλέξεων φαντάζει σα μέτρια λύση για ορισμένους, (μιλάμε για «αρρωστημένους» γλεντζέδες, οι οποίοι ύστερα από άγρια νυχτοπερπατήματα δεν τολμούν να πατήσουν το πόδι τους στη σχολή), έχουμε άλλη μία εναλλακτική.

Αντί να βλέπουμε τα Facebook και τα Instagram σαν εχθρούς της ανθρωπότητας και της παιδείας, να τα εντάξουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Με άλλα λόγια, να γίνεται Live μετάδοση του μαθήματος μέσω Facebook είτε Instagram, έτσι ώστε ακόμα και οι «πιστολέρο», (όχι κ. Γαβρόγλου, δεν αναφερόμαστε στον Κωστάκη το Μήτρογλου)να έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης και να μη χάνουν στιγμή από τη διδασκαλία. Γαμάτο;


Η Αλεξάνδρα από την άλλη θεωρεί σωστό:

  • Να υπάρχουν ειδικοί χώροι, όπου κάθε φοιτητής θα κάνει στην κυριολεξία, τα όνειρά του πραγματικότητα

Η αγάπη των νέων για την ξάπλα και την ξεκούραση είναι γνωστή. Μπορεί να υπάρχει η εντύπωση ότι εμείς τα νιάτα έχουμε μπόλικη ενέργεια, πράγμα που ίσως και να ισχύει, ωστόσο ακόμα και έτσι επιλέγουμε να τη διοχετεύουμε στον ύπνο μας.

Επειδή λοιπόν, κάτι μετατοπίσεις ώρας κατά 60 λεπτά δε μας λένε τίποτα, αιτούμαστε τη δημιουργία ενός Nap Room στους πανεπιστημιακούς χώρους. Ένα «υπνοδωμάτιο» ζητάμε, να μπορούμε να ξαποστένουμε λίγο όταν νιώθουμε ότι ο εγκέφαλός μας αδυνατεί να ανταποκριθεί. Να μπορούμε να κλείνουμε για λίγα λεπτά τα μάτια μας, να καθαρίζουμε το μυαλό μας και να μπαίνουμε πιο δυναμικοί στις διαλέξεις μετά το εκάστοτε διάλειμμα.

Δεν είναι άδικο τόσο για τους καθηγητές, όσο και για τους φοιτητές, να αποκοιμιούνται πάνω στα έδρανα, εξευτελίζοντας μ’ αυτόν τον τρόπο το ίδιο το μάθημα; Για να μην αναφερθούμε στις εντάσεις μεταξύ καθηγητών-φοιτητών που θα αποφευχθούν έτσι!

  • Οι εργασίες να αποτελούν την καλύτερη προϋπηρεσία που θα μπορούσαμε να έχουμε στο βιογραφικό μας

Γιατί όχι, βασικά; Και την έρευνά μας κάνουμε, και το ομαδικό πνεύμα αναπτύσσουμε μέσω της συνεργασίας και την προσπάθειά μας καταβάλουμε. Με λίγα λόγια θεωρούμε ότι δε λείπει τίποτα από τη διαδικασία ολοκλήρωσης μιας εργασίας, σε σχέση με αυτά που θα μας ζητηθούν αργότερα από μια δουλειά. Δεν είναι δα και τόσο παράλογο λοιπόν. Χώρια το γεγονός ότι είναι ο μοναδικός τρόπος για να αποκτήσουμε την προϋπηρεσία που απαιτούν από εμάς να έχουμε! Κρίμα δεν είναι όταν έρθει η ώρα με το καλό και βγούμε στις αγορές, να σπάμε τα κεφάλια μας να βρούμε πώς στο καλό αποκτάς την εμπειρία που υποτίθεται ότι θα έπρεπε να έχεις; Επίσης, τόσος κόπος μόνο για 1-2 επιπλέον βαθμούς στις εξετάσεις, δε λέει…


Ενώ η τελειόφητη Κλεοπάτρα, που έχει υποφέρει πολλά από τις εξεταστικές, θέλει: 

  • Να διαλυθεί ο μύθος της «τρίτης και φαρμακερής» και να αντικατασταθεί από την «τρίτη και βοηθητική»

Κοβόμαστε και ξανακοβόμαστε και ξανακοβόμαστε! Μέχρι πότε όμως; Ως πότε θα γκρεμίζονται τα όνειρά μας; Ήρθε η στιγμή να αλλάξει αυτό το τροπάριο, να αποκτήσουμε κι εμείς σαν νέοι λίγη πίστη στον εαυτό μας. Προκειμένου, λοιπόν, να μπει ένα τέλος στην ψυχοφθόρα αυτή κατάσταση, προτείνουμε ειδική μεταχείριση.

Όχι, δε θέλουμε να μας «τη χαρίζουν» βάζοντας ένα 5αράκι στο γραπτό μας, χωρίς αυτό να αξίζει ούτε καν άσσο. Με την αξία μας θα το πάρουμε! Αρκεί απλώς οι καθηγητές να μας δίνουν τα θέματα – ή τουλάχιστον 10 από τα 4 που θα πέσουν – για να ξέρουμε κι εμείς προς τα πού να κινηθούμε. Κι όλα αυτά, αφού έχουμε επιχειρήσει ήδη δύο φορές να περάσουμε το συγκεκριμένο μάθημα, χωρίς επιτυχία όμως. Ας γίνει λοιπόν, η τρίτη φορά η βοηθητική!

  • Η ομαδικότητα να επιβραβεύεται, όχι να κατακρίνεται!

«Φοιτητές ενωμένοι, ποτέ νικημένοι!» θα έπρεπε να είναι το μότο των σχολών. Και η ένωση συνίσταται στην αλληλεγγύη, τη συνεργασία και την ανιδιοτέλεια.

Και πώς θα υπάρξουν αυτά όταν την πιο κρίσιμη στιγμή όλων των φοιτητών (την εξεταστική), οι επιτηρητές απαγορεύουν ακόμα και την ανταλλαγή μιας ματιάς, απειλώντας με μηδενισμό; Δηλαδή να κοιτάμε την πάρτη μας και να αφήνουμε τον διπλανό μας να απελπίζεται πάνω από την κόλλα του, αντί να προσφέρουμε το χέρι μας, ή και το αντίστροφο.

Παιδεία και μόρφωση είναι να μάθεις να κοιτάς πέρα από τον εαυτό σου και τα συμφέροντά του. Ζητάμε λοιπόν, να επιτρέπεται ή οποιαδήποτε μορφή συνεργασίας κατά τη διάρκεια της εξέτασης!


Εσείς παιδιά, έχετε τίποτα κατά νου να προτείνετε; Κανένα παραπονάκι ή οτιδήποτε; Αν ναι, απλώς βιαστείτε, για να προλάβετε τα κέφια του υπουργού!

ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Παν. Πατρών: Υποδέχεται σήμερα την Ολυμπιακή Φλόγα – «Πρώτη φορά γίνεται κάτι τέτοιο»!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Coffee Island: Στηρίζοντας τη φοιτητική κοινότητα του Παν/μίου Πατρών, προχωρά σε μια σημαντική δωρεά!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Νομική ΕΚΠΑ: Πήρε όλα τα βραβεία σπίτι της η ομάδα που συμμετέχει σε διεθνή διαγωνισμό δίκης!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Ιδιωτικά Πανεπιστήμια: Εγκρίθηκε η πρώτη Ιατρική Σχολή μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΠΘ: Μπρόκολο με ψαλίδα έδωσε να δοκιμάσει σε φοιτητή η λέσχη, δεν πήρε θετικό feedback!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Κερασμένη… βίδα στη σαλάτα του βρήκε φοιτητής από τη Λέσχη του Πολυτεχνείου Κρήτης!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET