ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΟΠΑ: Φοιτητές παραδίδουν εργασία από ChatGPT, ο καθηγητής τους πετσοκόβει με το γάντι!

Δεν περίμεναν αυτά τα σχόλια σίγουρα...

Το ChatGPT είναι η νέα ανησυχία των καθηγητών παγκοσμίως, ακριβώς γιατί είναι και νέος φίλος των φοιτητών. Ποιος λέει όχι σε ένα εργαλείο που μπορεί να κάνει τη δουλειά για σένα; Όχι οι παρακάτω φοιτητές του ΟΠΑ σίγουρα, που νόμιζαν ότι ξέμπλεξαν με τις εργασίες τους χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη, αλλά η απάντηση του καθηγητή τους γκρέμισε τις προσδοκίες για σίγουρο 10αράκι.

Κάπου εδώ να θυμίσουμε ότι το ChatGPT μπορεί να πάρει μέχρι και πτυχίο Νομικής και άδεια Ιατρικής. Οι δυνατότητές του παραείναι tempting για να μην το εκμεταλλευτείς όταν πλησιάζει η διορία κι εσύ δεν έχεις γράψει ούτε τον πρόλογο. Κάτι τέτοιο παίχτηκε στην περίπτωση των φοιτητών του ΟΠΑ λοιπόν, αλλά δυστυχώς, όσο εύκολο είναι να χρησιμοποιήσεις προς όφελός σου το ChatGPT, άλλο τόσο εύκολο είναι να γίνει αντιληπτό.

Ο καθηγητής Διομήδης Σπινέλλης το κατάφερε κι αποφάσισε να κάνει ένα post σχολιάζοντας τα γραπτά που έχει λάβει από φοιτητές του και τα οποία κάνουν ξεκάθαρο πως έχουν απευθυνθεί στο ChatGPT για βοήθεια. Στην ανάρτησή του περιγράφει πώς τους κάνει expose με το γάντι και εκφράζει τις ανησυχίες του για τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.

«Λαμβάνω τώρα τα πρώτα σχέδια φοιτητικών πτυχιακών εργασιών που βασίζονται σε μεγάλο μέρος σε κείμενα του @ChatGPT. Καθότι η πολιτική του Athens University of Economics and Business – Οικονομικό Παν. Αθηνών είναι, καταλαβαίνω, υπό διαμόρφωση, να το κείμενο που ετοίμασα και στέλνω εγώ. Σχόλια ευπρόσδεκτα!

«Ενδιαφέροντα αυτά που μου έστειλες. Καταλαβαίνω ότι αρκετά έχουν γραφεί από εφαρμογή παραγωγικής τεχνητής νοημοσύνης (ΠΤΝ), λ.χ. το ChatGPT. Αυτό δεν είναι αναγκαστικά προβληματικό, αρκεί να γίνεται με διαφάνεια και περίσκεψη.

Συνεπώς σε παρακαλώ:

α) να επιβεβαιώσεις ότι τα στοιχεία της ΠΤΝ είναι ορθά, προσθέτοντας σχετικές παραπομπές σε δημοσιευμένη βιβλιογραφία,
β) να προσθέσεις παράρτημα που να περιέχει αριθμημένα όλες τις προτροπές σου προς την εφαρμογή ΠΤΝ και τις απαντήσεις που έχεις λάβει από την εφαρμογή ΠΤΝ για το κείμενο που έχεις χρησιμοποιήσει,
γ) να προσθέσεις υποσημειώσεις στα σημεία του κύριου κειμένου που χρησιμοποιείς κείμενο ΠΤΝ προς την αντίστοιχη απάντηση στο παράρτημα,
δ) να προσθέσεις στην εισαγωγή μια ενότητα που να περιγράφεις ποσοτικά και ποιοτικά πώς χρησιμοποίησες ΠΤΝ, τους κινδύνους που αυτό συνεπάγεται, καθώς και τα συγκεκριμένα μέτρα που έλαβες για να αντισταθμίσεις τους κινδύνους αυτούς,
ε) να προσθέσεις μια ενότητα στο τέλος της εργασίας που να αναλύεις τι αξία έχεις προσθέσει εσύ σε σχέση με την εφαρμογή ΠΤΝ και σε ποια συγκεκριμένα σημεία χρειάστηκε η δική σου επέμβαση για να διορθώσεις ή να κατευθύνεις κατάλληλα την ΠΤΝ (με συγκεκριμένα παραδείγματα).»

Η συγκεκριμένη απάντηση οριακά είναι χειρότερη από έναν κακό βαθμό ή ένα ξεκάθαρο «ξανακάντο από την αρχή, μόν@ σου αυτή τη φορά».Περισσότερη δουλειά φορτώθηκαν οι φοιτητές με αυτόν τον τρόπο, αλλά αυτά συμβαίνουν όταν είσαι πονηρός.

ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Παν. Πατρών: Υποδέχεται σήμερα την Ολυμπιακή Φλόγα – «Πρώτη φορά γίνεται κάτι τέτοιο»!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Coffee Island: Στηρίζοντας τη φοιτητική κοινότητα του Παν/μίου Πατρών, προχωρά σε μια σημαντική δωρεά!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Νομική ΕΚΠΑ: Πήρε όλα τα βραβεία σπίτι της η ομάδα που συμμετέχει σε διεθνή διαγωνισμό δίκης!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Ιδιωτικά Πανεπιστήμια: Εγκρίθηκε η πρώτη Ιατρική Σχολή μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΠΘ: Μπρόκολο με ψαλίδα έδωσε να δοκιμάσει σε φοιτητή η λέσχη, δεν πήρε θετικό feedback!

ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

Κερασμένη… βίδα στη σαλάτα του βρήκε φοιτητής από τη Λέσχη του Πολυτεχνείου Κρήτης!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET