Νέα εποχή για τα ΜΜΜ στην Αθήνα | Έρχεται εισιτήριο με τιμή ανάλογη της διαδρομής!


Νέα δεδομένα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και καλύτερες Συγκοινωνίες για το επιβατικό κοινό, προανήγγειλε ο Υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.

Επίσημα πλέον κι από χθες, Τετάρτη 15 Νοεμβρίου, ξεκίνησαν να κλείνουν σταδιακά οι μπάρες στο μετρό (η αρχή έγινε στον σταθμό του αεροδρομίου) και πραγματικά ευχόμαστε να μη βρεθούμε αντιμέτωποι με νέα ευτράπελα.

Το χάρτινο εισιτήριο λοιπόν και η χάρτινη μηνιαία κάρτα καταργούνται και οι μετακινήσεις θα γίνονται αποκλειστικά και μόνο με ηλεκτρονικές κάρτες (ATH.ENA Card) και εισιτήρια (ATH.ENA Ticket). Βέβαια, έχουν προβλεφθεί ανοικτές θύρες για επιβάτες που δικαιούνται ελεύθερες μετακινήσεις ή διαθέτουν εξάμηνες κι ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών μέχρι εκείνες να λήξουν. Οι εν λόγω θύρες, θα εξυπηρετούνται από υπαλλήλους των Συγκοινωνιών Αθήνας.

Μάλιστα, για την εξοικείωση του επιβατικού κοινού, ο Οργανισμός ανακοίνωσε νέα εκπτωτικά προϊόντα, όπως τα 10+1 εισιτήρια, όπου η τιμή ανά εισιτήριο διαμορφώνεται στα 1,23 ευρώ και στο 5πλό εισιτήριο η τιμή ανά εισιτήριο διαμορφώνεται στα 1,3 ευρώ. Εισάγεται επιπλέον ένα νέο εισιτήριο μετ' επιστροφής, με τιμή ανά εισιτήριο 1,35 ευρώ.

Έρχεται νέο εισιτήριο με τιμή ανάλογη της διαδρομής!

Μία ακόμη αλλαγή που θα πραγματοποιηθεί εν καιρώ και είναι εξαιρετικά σημαντική, είναι η κυκλοφορία εισιτηρίου που η τιμή του θα είναι ανάλογη με τη διαδρομή. Μέχρι τώρα δηλαδή όλοι οι επιβάτες, ανεξάρτητα απ΄το πόσες στάσεις έπρεπε να διανύσουν πλήρωναν 1,40 ή 60 λεπτά, κάτι που προφανώς δεν ήταν δίκαιο για εκείνον που μπορεί να ήθελε να χρησιμοποιήσει το μετρό ή τον ηλεκτρικό για μία στάση.

«Δεν είναι δίκαιο να πληρώνει το ίδιο κάποιος που ταξιδεύει από τη μια άκρη ως την άλλη της Αττικής με έναν άλλο που χρησιμοποιεί τις συγκοινωνίες για μερικές στάσεις. Θα έχουμε μειώσεις για μικρές αποστάσεις», ανέφερε ο κ. Σπίρτζης.

Ο ΟΑΣΑ λοιπόν θέλει μέχρι την άνοιξη να κυκλοφορήσει εισιτήριο που θα κοστίζει λιγότερο από 1 ευρώ για τις μικρές διαδρομές, με την τιμή να αυξάνεται για μεγαλύτερες αποστάσεις.

Ο υπουργός τόνισε ότι κάνοντας την αρχή με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την προσωποποιημένη κάρτα και μετά την ανανέωση του στόλου με την σχεδιαζόμενη αγορά νέων λεωφορείων τους επόμενους μήνες, που θα είναι μικρά για να συνδέουν τις γειτονιές με τους σταθμούς του μετρό, τα ΜΜΜ θα αλλάξουν σημαντικά.

«Το σπουδαιότερο όμως είναι ότι θα μπορούμε να ασκήσουμε κοινωνική πολιτική και για άλλες ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, όπως οι χαμηλόμισθοι και οι νέοι. Η τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα για τέτοια μέτρα. Θα έχουμε και αυξήσεις για τα νέα, πιο γρήγορα, μέσα που θα θέσουμε σε λειτουργία», πρόσθεσε.

Σχετικά με την λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο ΟΑΣΑ διευκρινίζει τα ακόλουθα:

- Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή δυσλειτουργίας της προσωποποιημένης κάρτας, ο κάτοχός της μπορεί να τη δηλώνει, το συντομότερο δυνατόν, σε ένα από τα Σημεία Έκδοσης Προσωποποιημένης ATH.ENA Card, ζητώντας την αντικατάστασή της, με την υπολειπόμενη αξία.

- Η διαδικασία του φακέλου συνεχίζεται εύρυθμα και διεξάγεται υπό συγκεκριμένες ασφαλείς προϋποθέσεις.

- Υφίστανται συγκεκριμένες διαδικασίες αντικατάστασης κάθε τύπου ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ανάλογα με την εκάστοτε περίπτωση.

- Το λογισμικό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που είναι εγκατεστημένο, τόσο κεντρικά, όσο και στον εξοπλισμό πεδίου, λειτουργεί με συνέπεια.

- Ο υπολειπόμενος χρόνος ισχύος του ενιαίου εισιτηρίου των 90 λεπτών φαίνεται, τόσο στα επικυρωτικά μηχανήματα, όσα και στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων.

- Δημιουργείται δίκτυο πώλησης εισιτηρίων σε περίπτερα και άλλα επιλεγμένα σημεία. Ο Οργανισμός εκτιμά ότι το δίκτυο θα επεκταθεί, με ταχύ ρυθμό, σε 600 σημεία.

- Αποτελεί πρωταρχική και ύψιστη προτεραιότητα η ασφάλεια των μετακινήσεων και των επιβατών. Το σταδιακό κλείσιμο των πυλών θα γίνεται σε σταθμούς που πληρούνται όλες οι αναγκαίες προϋποθέσεις.

 

Θα σου τραβήξουν την προσοχή:



   
Neopolis Team