fbpx

6 καλοκαιρινές συνήθειες που πρέπει να κρατήσεις για ολόκληρο τον υπόλοιπο χρόνο!


Μπορεί το καλοκαίρι να φτάνει σιγά – σιγά στο τέλος του, αλλά δε συμβαίνει το ίδιο και με την ευχάριστη μας διάθεση, η οποία καλά κρατεί ακόμη. Και πώς να την αφήσουμε να πάει περίπατο, αφού εδώ που τα λέμε μας περιμένει μια δύσκολη επιστροφή στην καθημερινότητα, τις δουλειές, τις υποχρεώσεις και το διάβασμα (ναι το είπα!)

Δεν ξέρω αν το έχεις παρατηρήσει, αλλά το καλοκαίρι πάντα είμαστε πιο δεκτικοί να κάνουμε νέα πράγματα και να δοκιμάσουμε νέες εμπειρίες. Οι συνήθειές μας αλλάζουν πολύ και μάλιστα προς το καλύτερο. Είμαστε πιο υγιείς, πιο χαλαροί και γενικά γινόμαστε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας. Λάμπεις, Μπάμπη μου! Όταν όμως οι διακοπές τελειώνουν και η ρουτίνα επιστρέφει, τα ξεχνάμε όλα και η μιζέρια μας κατακλύζει, όπως ακριβώς μερικούς μήνες πριν. Ή μήπως όχι; Κι αν τελικά μπορούσαμε να υιοθετήσουμε τις όμορφες συνήθειες του καλοκαιριού ολόκληρο τον χρόνο; 

Δεν είναι απαραίτητο να κόψεις μαχαίρι από τον Σεπτέμβρη ορισμένα πράγματα που απολάμβανες στις διακοπές σου. Αντιθέτως, θα έλεγα ότι είναι σημαντικό να κρατήσεις μερικές συνήθειες και για τον υπόλοιπο χρόνο, όπως:

1 | Να ευχαριστιέσαι τον ύπνο

Δεν ξέρω για εσένα, αλλά εγώ το καλοκαίρι το παρακάνω με τον ύπνο. Αν δεν υπάρχει επιτακτική ανάγκη για να σηκωθώ από το κρεβατάκι μου (αν είναι για φαΐ δηλαδή), τότε και το σπίτι να γκρεμίζεται, δεν θα ξυπνήσω. Και έχουμε τις μανάδες να μας λένε ότι είμαστε αχαΐρευτοι και δεν κάνουμε τίποτα στη ζωή μας. «Καλοκαίρι είναι ρε μάνα, άσε με να κοιμηθώ!».

Σοβαρά τώρα, ο ύπνος είναι απίστευτα σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Τον έχουμε ανάγκη για να ανανεωνόμαστε, να ανακτούμε τις δυνάμεις μας και να γεμίζουμε τις μπαταρίες μας, ώστε να μπορέσουμε ύστερα να τη βγάλουμε καθαρή μέσα στη μέρα. Μην τον παραλείπεις λοιπόν. Κράτησε αυτή τη συνήθεια και για τον υπόλοιπο χρόνο και κοιμήσου σαν πουλάκι για ώρες ολόκληρες, μέχρι να χορτάσεις.

2 | Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, όλο τον χρόνο

Το καλοκαίρι δεν το παρακάνουμε μόνο με τον ύπνο, αλλά και με το φαγητό. Και καλά κάνουμε! Βέβαια παίζει να είμαστε οι μόνοι σε ολόκληρο τον κόσμο που ενώ όλο τον υπόλοιπο χρόνο παίρνουμε για πρωινό απλώς ένα σκέτο καφέ, το καλοκαίρι κατεβάζουμε ολόκληρο τον μπουφέ στα ξενοδοχεία ή κανονίζουμε να βγούμε για πρωινό. Παγκόσμια πρωτοπορία κι αυτή. Όλοι οι διατροφολόγοι, κι όχι μόνο, έχουν να λένε ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, αλλά εμείς το χαβά μας. Αυτή την καλοκαιρινή συνήθεια λοιπόν είναι σημαντικό να την υιοθετήσεις κι όλο τον υπόλοιπο χρόνο. Δεν είναι δα και τόσο μεγάλο ζήτημα να αφιερώσεις λίγα λεπτά μόλις ξυπνήσεις σ’ ένα σωστό γεύμα.

3 | To αντηλιακό σου να βάζεις 

Υπάρχει μία παρανόηση σχετικά με το αντηλιακό. Όλοι έχουν την εντύπωση ότι πρέπει να το φοράμε μόνο το καλοκαίρι που βγαίνουμε στον καυτό ήλιο. Μέγα λάθος. Όλο το χρόνο μας βλέπει ο ήλιος κι ας μην είναι τόσο ζεστός όσο τους καλοκαιρινούς μήνες. Στην Ελλάδα ζούμε! Οκ, δε λέω να βάλεις αντηλιακό στην πλάτη σου χειμωνιάτικα, αλλά στα χέρια και στο πρόσωπό σου επιβάλλεται. Πρόκειται για σημεία του σώματος που οφείλεις να προστατεύεις ακόμη και τον Δεκέμβρη! Άσε που πέρα από προστασία, το αντηλιακό προσφέρει και ενυδάτωση.

4 | Να πίνεις κανάτες με νερό

Αν θα μπορούσα να επιλέξω ένα συστατικό τόσο ζωτικό που να είναι το Α και το Ω του οργανισμού, αυτό είναι ξεκάθαρα το νερό. Και μπορεί τους καλοκαιρινούς μήνες να κατεβάζουμε με κουβάδες το νερό γιατί το έχουμε και μεγαλύτερη ανάγκη, τον υπόλοιπο χρόνο όμως είτε ξεχνάμε να πιούμε ή νιώθουμε πως δεν το χρειαζόμαστε και τόσο. Όχι, θα πιεις κι ας μην το θες. Το ένα ποτήρι την ημέρα δεν φτάνει. Χρειάζεσαι πολύ περισσότερο από αυτό. Να σου υπενθυμίσω πως περίπου τα 2/3 του ανθρώπινου σώματος αποτελείται από νερό. Μην το ξεχνάς λοιπόν, είναι πολύ σημαντικό!

5 | Δεν το έμαθες από εμένα, αλλά φρούτα και λαχανικά έχουν όλες οι εποχές

Το ξέρω ότι θα εκπλαγείς με αυτό που θα πω, αλλά μία στο τόσο δε βλάπτει να τρως και κανένα φρουτάκι ή λαχανικό. Εγώ τρώω και δεν έχω πάθει κάτι, στον λόγο μου. Το καλοκαίρι μπορεί να τα λιγουρευόμαστε περισσότερο και να τα τρώμε με ευχαρίστηση και πώς όχι δηλαδή όταν το πεπόνι, το καρπούζι, τα ροδάκινα, τα κεράσια, η ντοματούλα και το αγγουράκι είναι τόσο λαχταριστά. Ε, όπως ακριβώς τα τρως τώρα, έτσι πρέπει να κάνεις και τον υπόλοιπο χρόνο. Αρκετά πχια με το τσανκ φουντ. Λίγο έλεος κάπου.

6 | Η γυμναστική δεν είναι μόνο για να φτιάχνεις σώμα για τις διακοπές

Πάντα το καλοκαίρι αν το καλοσκεφτείς είμαστε πιο πρόθυμοι να γυμναστούμε. Περπατάμε περισσότερο, κολυμπάμε στη θάλασσα και φυσικά υπάρχουν και τα θαλάσσια σπορ που προτιμούν πολλοί (σίγουρα, όχι εγώ). Ναι, το ξέρω ότι τον υπόλοιπο χρόνο η γυμναστική που κάνεις είναι να πας από το κρεβάτι σου ως την κουζίνα, αλλά μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξεις τις συνήθειές σου και να βάλεις και την άσκηση στο πρόγραμμα; Δηλαδή ποιο το νόημα να σε πιάνει ο πόνος με το που ανοίγει ο καιρός και μετά να ξαναπαίρνεις τα κιλά που έχασες; Οκ, αν δε θες να γραφτείς σε κάποιο γυμναστήριο τότε πάσο. Αλλά δεν είναι και τόσο δύσκολο να πας για έναν μεγάλο περίπατο στην γειτονιά σου ή να κάνεις κάποιες βασικές ασκήσεις στο σπίτι σου ακούγοντας μουσική.

 Stay healthy όλο το χρόνο λοιπόν, γιατί το καλοκαιράκι μόνο φίλε μου, δε σε σώζει! 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET