fbpx

8 εύκολοι τρόποι να πείσεις τον εαυτό σου να πίνει περισσότερο νερό μέσα στη μέρα!


Εμείς οι νέοι, λόγω της έντονης καθημερινότητάς μας ξεχνάμε να κάνουμε και τα πιο βασικά πράγματα, όπως είναι η κατανάλωση νερού. Το θεωρείς λοιπόν, ασήμαντο και καταλήγεις να πίνεις μόνο… ένα λίτρο την ημέρα; Και πολύ λέω! Ε αυτό είναι από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείς να κάνεις για τον οργανισμό σου και τις συνέπειες ούτε που τις διανοείσαι!

Αν δεν καταναλώνεις κατά μέσο όρο 6-8 ποτήρια την ημέρα, να είσαι έτοιμος τουλάχιστον για ποικίλες αρνητικές επιδράσεις στο σώμα σου.

Μιας που το λέμε, μήπως έχεις παρατηρήσει τίποτα τον τελευταίο καιρό; Αισθάνεσαι συνέχεια κουρασμένος σε σημείο που μετά βίας μπορείς να σηκωθείς από το κρεβάτι; Είσαι στη δουλειά/σχολή και όσα παυσίπονα και να πάρεις, οι πονοκέφαλοι και οι ζαλάδες δε σε αφήνουν να ηρεμήσεις; Μάντεψε τι φταίει. Δεν πίνεις αρκετό νερό, αυτό φταίει!

Και ας μην ξεχνάμε πως μελέτες έχουν δείξει, ότι η έλλειψη νερού οδηγεί εκτός των άλλων και στην παχυσαρκία και σίγουρα το τελευταίο πράγμα που θέλεις (ειδικά τώρα που πλησιάζει το καλοκαίρι) είναι τα παραπανίσια κιλά!

Πώς λοιπόν θα καταφέρεις να εντάξεις το νερό στην καθημερινότητα σου και να καταναλώνεις την απαραίτητη ποσότητα;

Εμείς σου βρήκαμε 8 εύκολους τρόπους που σίγουρα θα σε βοηθήσουν!

#1 Κάντο όπως στο σχολείο

Μπορεί να σου φαίνεται αστείο για αρχή, αλλά η τέλεια λύση για σένα που δεν πίνεις πολύ νερό, είναι να αγοράσεις ένα όμορφο παγούρι! Ναι ναι, σαν εκείνα που κουβαλούσαμε μικρά στη σχολική μας τσάντα. Και πίστεψέ με, λειτουργεί! Θα θέλεις να το έχεις συνεχώς μαζί σου κι έτσι, χωρίς καν να το καταλαβαίνεις, θα πίνεις γουλιά γουλιά μέχρι να το αδειάσεις. Υπάρχουν πολλά παγούρια στην αγορά, διαφόρων χρωμάτων και σχεδίων και σίγουρα θα βρεις κάποιο που θα σ’ αρέσει. Όσο για την τιμή, να σκέφτεσαι ότι το κάνεις για την υγεία σου! Και στο κάτω κάτω πόσο ακριβό μπορεί να είναι ένα παγουρίνο;

#2 Αγάπησε το ξυπνητήρι σου

Tο ξυπνητήρι δεν είναι μονάχα για να σου υπενθυμίζει το πότε πρέπει να αποχωριστείς το κρεβάτι σου και να ξεκινήσεις την ημέρα σου! Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και ως υπενθύμιση κατανάλωσης νερού! Όλα στη ζωή είναι θέμα προγράμματος κι οργάνωσης! Ενδεικτικά μπορείς να πίνεις δύο ποτήρια κρύο νερό πριν το πρωινό, ένα με το δεκατιανό, ένα μισή ώρα πριν το μεσημεριανό και μιάμιση ώρα μετά από αυτό, ένα ποτήρι με το απογευματινό σου κι άλλο ένα μιάμιση ώρα πριν το βραδινό σου και το τελευταίο τουλάχιστον είκοσι λεπτά πριν κοιμηθείς.

#3 Ένα νερό κυρά Βαγγελιώ, ενά νερό κρύο νερό

Έρευνες υποστηρίζουν πως οι περισσότεροι άνθρωποι πίνουν πιο εύκολα νερό σε θερμοκρασία ψυγείου, συνεπώς ξέρεις τι πρέπει να κάνεις! Αν θέλεις να διατηρήσεις κρύο το νερό σου, βάλε το σε ένα θερμό. Αυτός διατηρεί είτε τα ζεστά, είτε τα κρύα ροφήματα στη θερμοκρασία που βρίσκονται, για περίπου δύο ώρες. Επίσης, μπορείς να προσθέσεις και ορισμένα παγάκια, ώστε να το παγώσουν ακόμη πιο πολύ , αλλά και να κρατήσουν τη χαμηλή του θερμοκρασία για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αν και σκοπός είναι να το πιεις όλο σύντομα, προτού ζεσταθεί!

#4 Το καλαμάκι είναι ο καλύτερος σύμμαχός σου

Είναι πολύ πιο ευχάριστο και βοηθητικό να πίνεις νερό από καλαμάκι, αφού καταναλώνεις μεγαλύτερη ποσότητα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, χωρίς να το καταλαβαίνεις. Δεν έχεις παρατηρήσει πόσο γρήγορα πίνεις τον κρύο καφέ σου ή τα ποτά όταν βγαίνεις; Υπάρχει λόγος γι’ αυτό! Εφάρμοσε αυτήν την τακτική και στην κατανάλωση του νερού και τα 6-8 ποτηράκια την ημέρα θα αποτελούν παιχνιδάκι.

#5 Με ένα ποτηράκι πριν το φαγητό, διπλό το καλό

Αν θέλεις να αδυνατίσεις και παράλληλα να απoλαύσεις τα οφέλη του νερού, πιες το μισή ώρα πριν το φαγητό! Θα έχεις προλάβει να φουσκώσεις και κατά συνέπεια δε θα θέλεις να φας μεγάλες ποσότητες. Είναι γνωστό πως το νερό κόβει την όρεξη και βοηθάει στην απώλεια βάρους. Σε συμφέρει, σκέψου το! Έχεις ακούσει ποτέ για πιο απλό και ανώδυνο τρόπο αδυνατίσματος;! Δε νομίζω.

#6 Το μυστικό βρίσκεται στo download

Τρέχεις όλη μέρα, με αποτέλεσμα να ξεχνάς ακόμα και να φας. Για να πιεις νερό δε θα μιλήσω καν. Σου έχω όμως τη λύση και εδώ. Κατέβασε στο κινητό σου μια εφαρμογή, η οποία θα σου υπενθυμίζει τη σωστή ώρα να πίνεις νερό! Για σένα που έχεις Android, σου προτείνω το Hydro Coach, ενώ για σένα με το iPhone το Waterlogged. Ο ενοχλητικός του ήχος και μόνο δε θα σου αφήνει άλλη επιλογή από το να κάνεις αυτό που σου λέει.

#7 To νερό έχει τη γεύση που του δίνεις

Πιθανόν ένας από τους λόγους που δεν πίνεις πολύ νερό, είναι επειδή δεν έχει… γεύση! Σου βρήκα λύση και γι’ αυτό ωστόσο! Μπορείς να φτιάξεις ένα τύπου smoothie με νερό, το οποίο είναι γευστικότατο! Διάλεξε το αγαπημένο σου φρούτο ή βότανο, ανακάτεψε τα και στη συνέχεια πρόσθεσε νερό. Πιο συγκεκριμένα, ανάμειξε χυμό από λεμόνι, μούρα, βασιλικό και νερό, άφησε το για ένα τετράωρο στο ψυγείο και ΤΑΡΑΝ! Έχεις το τέλειο ρόφημα!

#8 Κοίτα να δεις που τρώγεται κιόλας

Ήξερες ότι αν καταναλώνεις τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα νερού, φτάνεις ακόμα πιο κοντά στον στόχο σου (6-8 ποτήρια νερό τη μέρα, μην το ξεχνάς); Παραδείγματος χάρη, αν φας λάχανο, καρότο, αγγούρι, καρπούζι, ροδάκινο, σπανάκι, φράουλες, ντομάτα, πιπεριές, κολοκύθι και μπρόκολο, έχεις ήδη μια ικανοποιητική ποσότητα νερού στον οργανισμό σου! Επίσης μην ξεχνάμε, τα συγκεκριμένα τρόφιμα περιέχουν και βιταμίνες! Μόνο κερδισμένος/η βγαίνεις από όλο αυτό.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET