ΙΝΤΕΡΝΑΣΙΟΝΑΛ

Έξαλλη μάνα ξεφτιλίζει το ASOS, επειδή έστειλε… χεσμένο παντελόνι στο γιο της!

Του «κουτιού» το παντελονάκι. 😬

Αλεξάνδρα Κουτσούκου

13 Σεπτεμβρίου, 2022

Το online shopping έχει τα ρίσκα του, τα οποία έχουμε αφήσει πίσω μας ύστερα από τόση εμπειρία. Είναι μέχρι να πάρεις το κολάι. Άπαξ και παραγγείλεις μερικές φορές, μετά σου γίνεται εμμονή. Το δάχτυλο πάει αυτόματα στο «προσθήκη στο καλάθι».

Τέλος πάντων, το θέμα είναι όσο έμπειροι κι αν θεωρούμαστε πια, τα ρίσκα που έχει η παραγγελία από το ίντερνετ εξακολουθούν να υπάρχουν και είναι χειρότερα απ’ ό,τι φανταζόμασταν. Δεδομένου ότι το χειρότερο σενάριο είναι να μην έρθει το σωστό παντελόνι ή να μη σου κάνει το νούμερο, τότε ναι, το να παραλάβεις… χεσμένο παντελόνι είναι πολύ πιο κάκιστο.

Δυστυχώς, πρόκειται για προσωπική εμπειρία ενός 21χρονου, ή για την ακρίβεια της μητέρας του, που το πήρε πολύ πιο βαριά.

Η δημοσιογράφος Suzanne Baum, όπως ονομάζεται, έφαγε τέτοια φρίκη με το θέαμα (δεν την αδικούμε), που κατέληξε να ενημερώνει τα βρετανικά ΜΜΕ για το περιστατικό. Αφού πρώτα προσπάθησε να επικοινωνήσει με το ASOS απ’ όπου έγινε η παραγγελία, καταγγέλλοντας ότι δεν της απάντησαν ποτέ, ε και κάπου έπρεπε να πει τον πόνο της. 

Σύμφωνα με τη Suzanne λοιπόν, μόλις έφτασε το δέμα σπίτι τους, το δωμάτιο του γιου της στο οποίο τοποθετήθηκε, άρχισε να μυρίζει σκ@τά. Η πρώτη σκέψη ήταν ότι ο σκύλος έκανε την ανάγκη του, αλλά τελικά η ευωδία προερχόταν από το δέμα.

Εν μέρει η μαντεψιά τους λοιπόν ήταν σωστή, αφού όντως μύριζε σκ@τά, αλλά από κάποιο άκυρο άτομο που είχε φορέσει το καινούριο υποτίθεται παντελόνι του 21χρονου;; Λογικά ναι.

Ο πόνος της γυναίκας ήταν διπλός, αφού εκτός από αηδιασμένη ένιωσε και προδομένη, ούσα πιστή πελάτισσα του ASOS. Συγκεκριμένα, η εικόνα που αντίκρισε η ίδια με τον γιο της ήταν ένας καφέ λεκές στο πίσω μέρος του ρούχου, ο οποίος μύριζε… καταλαβαίνετε πώς, ας μην μπούμε σε λεπτομέρειες. 

Η Suzane βέβαια το πήγε παραπέρα και για να σιγουρευτεί ότι πρόκειται όντως για κακά, έφερε το σημείο κοντά στη μύτη της. Τελείως αχρείαστο θα πούμε εμείς.

Όπως ήταν φυσικό, η γυναίκα προσπάθησε να επικοινωνήσει με την εταιρεία, ωστόσο μιλώντας στο LADBible καταγγέλει ότι καλούσε επί πέντε ημέρες και δεν κατάφερε να έρθει σε επαφή με κανέναν. Την ιστορία δημοσίευσε και το βρετανικό Mirror, με το ASOS να απαντά τελικά μέσω των ιστοσελίδων που έγραψαν για το θέμα, ζητώντας συγγνώμη από τη γυναίκα και το γιο της και προσθέτοντας ότι διερευνούν το περιστατικό όσο ταυτόχρονα εξασφαλίζουν να μην ξανασυμβεί σε κανέναν.

*σβήνει ό,τι έχει βάλει στο καλάθι του ASOS*

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΕΛΛΑΔΑ

Η Ελλάδα στο top10 των χωρών που «τραβούν» τους τουρίστες να τις ξαναεπισκεφτούν!

ΕΛΛΑΔΑ

Πύργος Πειραιά: Πλησιάζει το opening ενός από τα μεγαλύτερα ZARA παγκοσμίως!

ΕΛΛΑΔΑ

Η Αθήνα αναδείχθηκε η πόλη που μυρίζει πιο ωραία στον κόσμο, κάτι… βρωμάει εδώ!

SPILL THE TEA

Ο Henry Cavill περιμένει το πρώτο του παιδί με τη Natalie Viscuso και κάτι ράγισε μέσα μας!

SPILL THE TEA

Όλα τα beefs που έχουν απασχολήσει το ίντερνετ τελευταία αν έχεις χάσει επεισόδια!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Πανελλήνιες 2024: Τμήματα με χαμηλή βάση αλλά υψηλές προοπτικές, για να έχεις υπόψιν σου!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET