ΕΛΛΑΔΑ

Αθήνα – Θεσσαλονίκη για …καφέ | Έρχονται τρένα «βέλη» που ταξιδεύουν με 200 χλμ/ώρα!

Η εξάωρη διαδρομή με τρένο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη (και τούμπαλιν), θα αποτελεί σύντομα παρελθόν. Σύμφωνα με τον Ρενάτο Ματσοντσίνι, το ταξίδι θα πραγματοποιείται στο άμεσο μέλλον με υπερταχεία γραμμή, η οποία με ταχύτητα 200 χλμ/ώρα θα μειώσει τον χρόνο του ταξιδιού στις 4,5 ώρες. Τα τρένα αυτά, που ονομάζονται «Βέλη» (Frecce), είναι θέμα χρόνου […]

Neopolis Team

18 Σεπτεμβρίου, 2017

Η εξάωρη διαδρομή με τρένο από Αθήνα για Θεσσαλονίκη (και τούμπαλιν), θα αποτελεί σύντομα παρελθόν. Σύμφωνα με τον Ρενάτο Ματσοντσίνι, το ταξίδι θα πραγματοποιείται στο άμεσο μέλλον με υπερταχεία γραμμή, η οποία με ταχύτητα 200 χλμ/ώρα θα μειώσει τον χρόνο του ταξιδιού στις 4,5 ώρες. Τα τρένα αυτά, που ονομάζονται «Βέλη» (Frecce), είναι θέμα χρόνου να έρθουν στην Ελλάδα, καθώς αναμένεται να κάνουν την εμφάνιση τους την περίοδο 2018-2019.

Τα «Βέλη» παράγονται από την ιταλική Trenitalia, θυγατρική της Ferrovie dello Stato Itialane (FS).

Ο Ματσοντσίνι, μάνατζερ της εταιρίας δήλωσε για το έργο: «Δεν είναι μόνο θέμα ταχύτητας, αλλά και παροχής υψηλών ψηφιοποιημένων υπηρεσιών σαν αυτές που χρησιμοποιεί η Trenitalia, που θα προηγηθούν της αναβάθμισης των συρμών κι αφορούν την ηλεκτρονική έκδοση εισιτηρίων, τα νέα συστήματα πληροφορικής, τον έλεγχο διαχείρισης και φυσικά το μάρκετινγκ».

Ακόμη, στην ερώτηση αν η αναβάθμιση αυτή των συρμών συνεπάγεται την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, απάντησε πως τα πάντα θα λειτουργούν με γνώμονα την εξυπηρέτηση του επιβάτη, με τις τιμές να προσαρμόζονται στις δυνατότητες του. Όπως ακριβώς γίνεται και στην Ιταλία, όπου τα εισιτήρια για τη διαδρομή Ρώμη – Μιλάνο κοστίζουν 40 ευρώ, τιμή που θεωρείται σχετικά χαμηλή για τον μέσο Ιταλό.

Στόχος της εταιρείας είναι το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη να ενταχθεί στα πλέον ελκυστικά της Νότιας Ευρώπης και γιατί όχι, να συμμετέχουν οι δύο πόλεις σε διεθνείς προορισμούς. Όπως συμβαίνει δηλαδή με τα δρομολόγια Παρίσι – Βρυξέλλες, Αμβούργο – Κολωνία, Μιλάνο – Ζυρίχη – Φρανκφούρτη κλπ.

Ωστόσο για να υλοποιηθεί αυτή η ιδέα, πρέπει πρώτα να διαλευκανθεί το τοπίο στον όμιλο ΟΣΕ, όπως λέει ο επικεφαλής της FS. Το μοντέλο του Ομίλου προβλέπει πως το τροχαίο υλικό αποτελεί ιδιοκτησία της ΓΑΙΑΟΣΕ, τα δρομολόγια ανήκουν στη ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η συντήρηση των αμαξοστοιχιών στη Rosco. Ένα μοντέλο που οπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, δεν ταιριάζει στα Ευρωπαϊκά πρότυπα.

Ο εκπρόσωπος της FS σημειώνει ακόμη, πως η εταιρεία επιθυμεί να εισέλθει και στις αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ, λεωφορεία, τρόλεϊ). Ωστόσο κάτι τέτοιο, δεν επιβεβαιώνεται μέχρι στιγμής από την Κυβέρνησή μας.


Η FS Group είναι ο τρίτος μεγαλύτερος σιδηροδρομικός όμιλος στην Ευρώπη μετά τους γερμανικούς (Deutsche Bahn) και γαλλικούς σιδηροδρόμους (SCNF). Απασχολεί 69.000 εργαζομένους, διακινεί καθημερινά 8.000 τρένα, κάθε χρόνο μετακινούνται με αυτήν 600 εκατ. επιβάτες και 50 εκατ. τόνοι εμπορευμάτων. Το σιδηροδρομικό της δίκτυο είναι 16.700 χλμ. δικτύου, εκ των οποίων τα 1.000 χλμ. αφορούν αποκλειστικά τρένα υψηλών ταχυτήτων. Το 2016 ο ιταλικός όμιλος είχε έσοδα 8,9 δισ. ευρώ και καθαρά κέρδη 770 εκατ. ευρώ και στόχος του είναι η διάθεση του 30% των μετοχών του στο χρηματιστήριο, ένας επιπλέον λόγος για τ επιθετικό σχέδιο επέκτασης που υλοποιεί τόσο στην Ιταλία όσο και στο εξωτερικό.

 

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΕΛΛΑΔΑ

Η Ελλάδα στο top10 των χωρών που «τραβούν» τους τουρίστες να τις ξαναεπισκεφτούν!

ΕΛΛΑΔΑ

Πύργος Πειραιά: Πλησιάζει το opening ενός από τα μεγαλύτερα ZARA παγκοσμίως!

ΕΛΛΑΔΑ

Η Αθήνα αναδείχθηκε η πόλη που μυρίζει πιο ωραία στον κόσμο, κάτι… βρωμάει εδώ!

SPILL THE TEA

Ο Henry Cavill περιμένει το πρώτο του παιδί με τη Natalie Viscuso και κάτι ράγισε μέσα μας!

SPILL THE TEA

Όλα τα beefs που έχουν απασχολήσει το ίντερνετ τελευταία αν έχεις χάσει επεισόδια!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Πανελλήνιες 2024: Τμήματα με χαμηλή βάση αλλά υψηλές προοπτικές, για να έχεις υπόψιν σου!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET