fbpx

7 σούπερ τροφές που μειώνουν το άγχος και ενισχύουν τη διάθεση σου για σεξ!


Ξέρουμε όλοι ότι το άγχος είναι από τους πιο ανασταλτικούς παράγοντες στη ζωή μας. Σου προκαλεί αναστάτωση, σε κάνει να νιώθεις σαν άρρωστος/η και το χειρότερο όταν αγχώνεσαι, μειώνεται αυτομάτως κι η διάθεση σου για σεξ.

Δεν το ήξερες αυτό;

Πράγματι, με σκοπό να καταπολεμήσει το άγχος, το σώμα μας εμποδίζει την παραγωγή ορμονών του σεξ, ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει καλύτερα την κατάσταση που μας κάνει να φρικάρουμε. Με άλλα λόγια, «το σώμα σου εστιάζει στην παραγωγή ορμονών που βοηθούν στην επιβίωση και όχι στην αναπαραγωγή» αναφέρει ο Δρ. Pete Sulack, ειδικός του στρες.

Όπως βλέπεις λοιπόν, αποτελεί ένα σημαντικό πρόβλημα. Πώς μπορείς να το σταματήσεις; Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να αυξήσεις την παραγωγή μιας συγκεκριμένης βασικής ορμόνης: την τεστοστερόνη.

«Η τεστοστερόνη συμβάλλει στην παραγωγή οιστρογόνων στο σώμα», εξηγεί ο Δρ. Sulack. «Επομένως, το να ενισχύσεις τη σεξουαλική σου ζωή είναι τόσο εύκολο όσο να αυξήσεις τα επίπεδα τεστοστερόνης στον οργανισμό. Και μπορείς να το πετύχεις αυτό μέσω διάφορων τροφών και κάποιων άλλων, εντελώς φυσικών πραγμάτων.»

Μόλις είπε διάφορων τροφών;

all-ears

Προκύπτει πως πέρα από τα να απολαμβάνεις έναν καλό ύπνο και να γυμνάζεσαι τακτικά, κάνοντας κάποιες μικρές αλλαγές στη διατροφή σου ώστε να την εμπλουτίσεις, κατ’ επέκταση βελτιώνεις και την επιθυμία σου για σεξ.

Σύμφωνα με τον Δρ. Sulack, βιταμίνες που ανεβάζουν τα επίπεδα της τεστοστερόνης είναι ο ψευδάργυρος και η βιταμίνη Β. Όμως πώς μπορείς να ξέρεις ποια τρόφιμα είναι πλούσια σ’ αυτές τις βιταμίνες, από την στιγμή που δεν είσαι ούτε διατροφολόγος ούτε κάποιος ειδικός;

Γι’ αυτό κι εμείς σου παρουσιάζουμε μια λίστα από 7 τέτοια τρόφιμα που θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις, να αυξήσεις τα επίπεδα τεστοστερόνης κι έτσι να ενισχύσεις τη λίμπιντο σου:

(Μάλιστα σου τα παραθέτουμε και με συνταγές, ώστε να μπορείς να τα προσθέσεις με πιο εύκολο κι απολαυστικό τρόπο στην καθημερινότητα σου!)

1. Σολωμός

2. Λιναρόσπορος

3. Μπανάνες

4. Αβοκάντο

5. Σπαράγγια

6. Αυγά

7. Γκότζι Μπέρι

That sounds delicious! #Repost @nutritionable ・・・ CHICKPEA GOJI BERRY SALAD? Dried blueberries or golden raisins can replace the goji berries. INGREDIENTS: 2/3 cup (160 mL) slivered almonds 1 – 19 oz (532 g) can organic chickpeas, drained and rinsed 1 – 10 oz (280 g) can mandarin orange segments, drained, or fresh orange segments 2/3 cup (160 mL) dried goji berries 1 small red onion, diced 1 clove garlic, minced 1 in (2.5 cm) piece fresh ginger, minced 1 small jalapeno pepper, seeded and minced 1 cup (250 mL) parsley, chopped 4 oz (125 mL) feta cheese, cubed 2 Tbsp (30 mL) apple cider vinegar 2 Tbsp (30 mL) extra-virgin olive oil Fresh ground black pepper to taste INSTRUCTIONS: In dry skillet over medium heat, toast slivered almonds until golden brown, about 4 minutes, stirring often. Combine all ingredients in large bowl. Store in refrigerator for several hours before serving. Serves 4. Each serving contains: 467 calories; 16 g protein; 23 g total fat (6 g sat. fat, 0 g trans fat); 53 g carbohydrates; 11 g fibre; 561 mg sodium Recipe from: Matthew Kadey, MSc, RD // www.alive.com #gojiberry #gojiberryrecipes #nutritionable #wellness #instayum #summersalads #omnomnom

A post shared by Gojoy Berries (@gojoyberries) on

 

Οι τροφές αυτές βέβαια μπορεί να έχουν ευεργετικές ιδιότητες για την καταπολέμηση του άγχους, αλλά και την ενίσχυση της σεξουαλικής διάθεσης, ωστόσο μην ξεχνάς ότι πρέπει να συνδυάζονται με συχνή άσκηση που χαλαρώνει τόσο το σώμα όσο και το μυαλό. Συμπεριέλαβε στην καθημερινή διατροφή σου τις συγκεκριμένες τροφές και είμαι σίγουρη ότι τα αποτελέσματα θα σε δικαιώσουν!

 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET