fbpx

Summer is coming και σου έχω μερικά tips για να βρεις και πάλι τη φόρμα σου!


To καλοκαίρι βρίσκεται προ των πυλών και είναι αυτή η περίοδος του χρόνου που μας πιάνει ο κλασικός πόνος για το πώς θα βγούμε στην παραλία μ’ αυτά τα 2-3, άντε 4-5, παραπανίσια κιλάκια που μας βασανίζουν. Φέτος όμως μην ξεχνάμε ότι ήμασταν και πάνω από μισό χρόνο κλεισμένοι στα σπίτια μας με το motivation για υγιεινή διατροφή και άθληση να αγγίζει τάρταρα. Εδώ κοτζάμ Will Smith και δήλωσε ότι είναι στη χειρότερη φόρμα της ζωής του

Με τον καιρό να φτιάχνει και το καλοκαίρι να είναι μια ανάσα μακριά ωστόσο, λογικό να σ’ τα έσκασε τώρα η όρεξη για summer body. Disclaimer! Every body is a summer body. Γι’ αυτό, δε χρειάζονται υπερβολές. Θα κάνεις το καλύτερο δυνατό για το αποτέλεσμα που επιθυμείς να έχεις, αλλά μη μου αρχίσεις τη δίαιτα του ανανά και της ντομάτας, έλεος. Πρέπει να βρεις ένα balance, που θα ωφελήσει τόσο τη φυσική σου κατάσταση όσο και την υγεία σου.

Για να σε βοηθήσω να πετύχεις τον στόχο σου λοιπόν, έχω μερικά tips που θα σε διευκολύνουν τα μάλα:

1. Φτιάξε ένα βασικό πρόγραμμα γυμναστικής

No need για υπερβολές. Χάρη στο ίντερνετ, ο κόσμος τής γυμναστικής είναι ανοιχτός και προσβάσιμος σε όλους, οπότε μπορείς να βρεις τις προπονήσεις που στοχεύουν στην εκγύμναση των σημείων που θες να δουλέψεις. Εσύ, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να φτιάξεις ένα βασικό πρόγραμμα, που πάνω απ’ όλα το αντέχεις και δε σε πιέζει σε σημείο να τα παρατήσεις. Γενικά, δοκίμασε διαφορετικά πράγματα. Προσωπική πρόταση όμως, το HIIT. Με αερόβιες ασκήσεις που δίνουν ένα boost στο μεταβολισμό, σου εγγυώμαι ότι θα στάζεις, κυριολεκτικά. Δοκίμασέ το στο σπίτι ή τώρα που έφτιαξε ο καιρός βγες στο κοντινό σου πάρκο και HIIT it .

2. Δώσε προτεραιότητα σε ένα υγιεινό πρωινό και μεσημεριανό 

Το ξέρω, σαν το σαβούριασμα στη 1 τη νύχτα δεν έχει. Επίσης, ξέρω ότι αυτό δεν είναι μια υγιεινή συνήθεια. Καλό είναι να έχεις καταναλώσει το μεγαλύτερο μέρος των θερμίδων σου πριν τις 3 το μεσημέρι, αν θες να χάσεις κιλά. Γι’ αυτό και πρέπει να δίνεις μεγάλη βαρύτητα σε πρωινό και μεσημεριανό. Βάλε στο πρωινό σου αυγά Ο-Π-Ω-Σ-Δ-Η-Π-Ο-Τ-Ε και άσε το γιαουρτάκι για το βράδυ.

3. Yoga & Stretch more 

Καλή η απόφαση για καθημερινή άσκηση, αλλά το πιάσιμο που νιώθεις το επόμενο πρωί, κάπως σε αποθαρρύνει. Αμ έτσι είναι αν δεν το κάνεις σωστά! Τεντώματα παιδιά, τεντώματα! Πριν ξεκινήσεις τη γυμναστική σου, πάντα πρέπει να κάνεις ένα ζέσταμα, για να μπουν στο κατάλληλο mood οι μύες σου. Μπορείς είτε να κάνεις τα βασικά ανοίγματα, ή αν είσαι πιο spiritual τύπος, να ξεκινήσεις το πρόγραμμά σου με yoga. Ανασούλες και το ‘χουμε!

4. Μην τρως συνέχεια έξω

Μια φορά στο τόσο, τώρα που άνοιξε και η εστίαση, επιτρέπεται το junk food. Μη σου γίνει όμως και συνήθειο. Μόνο στην κουζίνα σου έχεις τον απόλυτο έλεγχο του φαγητού σου και των υλικών που βάζεις, τόσο από άποψη ποιότητας όσο των θερμίδων που έχει το καθετί. Ξέρεις ότι έξω δεν μπορείς να είσαι σίγουρος/η για το τι τρως και γι’ αυτό ψηφίζουμε homemade φαγητά δαγκωτό. 

5. Πιες καφέ πριν τη γυμναστική

Ποιος και πώς να αντισταθεί στον καφέ, το υπέρτατο ρόφημα, που χωρίς αυτό δε ζούμε; Επομένως, καμία θυσία ή αγγαρεία δε σου ζητώ να κάνεις, παρά μόνο να πιεις ένα ποτηράκι πριν πιάσεις τη γυμναστική σου. Η καφεΐνη είναι ό,τι πιο τονωτικό, που θα σε γεμίσει ενέργεια και θα βοηθήσει να φέρεις εις πέρας ευκολότερα το πρόγραμμά σου.

6. Τσάι στο μπαλκόνι με λεμόνι

Άσε κάτω το ρόφημα αδυνατίσματος – που πιο πολύ θα σε φουσκώσει – και φτιάξε τσαγάκι. Στο βραστό νερό βάλε και μερικές σταγόνες λεμόνι, άσ’ το να κρυώσει και απόλαυσέ το. Μετά θα δεις ένα flat-stomach μούρλια.

7. Ανανέωσε την playlist σου

Η μουσική είναι παντού και ο ρόλος που παίζει στη γυμναστική είναι τεράστιος. It sets the mood. Μην κολλάς στα ίδια κομμάτια ξανά και ξανά, καθώς θα βαρεθείς. Ψάξε για νέα up-beat κομμάτια και remix, για να σου δώσουν τρελή ώθηση που χρειάζεσαι!

8. Άσε το πατατάκι κάτω σλόουλι

Movie night με πατατάκια και μπυρίτσα, NOOOT. Ακόμη και αν αλλάξεις τα chips σου από πατάτας σε τορτίγιας, το κακό δε θα εξαφανιστεί. Θέλεις κάτι κρατσανιστό να μασουλάς; Ε, τότε κόψε αγγουράκι, χρωματιστές πιπεριές ή καρότο, βάλε και λίγο χούμους δίπλα να βουτάς και σε λίγο καιρό θα γίνει το απόλυτο snack dish σου. 

9. Χόρεψε μωρό μου!

Pretend life is a music video. Χόρεψε καθώς πλένεις τα πιάτα, κάνε ένα break από το διάβασμα και κουνήσου στους ρυθμούς του αγαπημένου σου τραγουδιού και γενικότερα δώσε κίνηση στη ζωή σου. Προσπάθησα την προάλλες να κάνω ένα χορευτικό TikTok με τις φίλες μου (σκέτη αποτυχία, αλλά ας μην το συζητήσουμε) και το πόσο ίδρωσα δε φαντάζεσαι. Χόρεψε όσο μπορείς λοιπόν!

10. Άλλαξε τις παραγγελίες ποτών και ροφημάτων 

Freddo-cappuccino με κρέμα από πάνω; Καλύτερα φάε μια πάστα! Αν θέλεις να χάσεις κιλά, πρέπει να διώξεις από την καθημερινότητά σου ροφήματα που περιέχουν την περισσότερη ζάχαρη. Φυσικοί χυμοί, κρύο τσάι και σκέτος (άντε, μέτριος) καφές  είναι οι προτάσεις μου. Στα ποτά τώρα, μη μου πάρεις κι εσύ daquiri φράουλα! Πιες ένα λιγότερο γλυκό ποτό ή κοκτέιλ, όπως επίσης αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη (σόδα, κόκα κόλα light κλπ.). Α, και προσοχή στο κρασί!

11. Φτιάξε ένα healthy περιβάλλον

Μην σαμποτάρεις τον εαυτό σου. Στο μπολ αντί για καραμέλες και σοκολατάκια, βάλε φρούτα και ξηροκάρπια. Αυτές οι μικρές αλλαγές στο σκηνικό που περικλείει την καθημερινότητά σου, θα κάνουν τη διαφορά. 

12. Κοιμήσου πουλάκι μου και μη σε νοιάζει τίποτα!

Αχ, εξαιτίας της καραντίνας ο ύπνος μας έγινε άνω κάτω. Πρέπει να το ρυθμίσεις αυτό, θέτοντας ένα πρόγραμμα κι ακολουθώντας το πιστά. Μπορεί να μη φαίνεται με γυμνό μάτι η σχέση του με τη διατροφή, αλλά ξεκάθαρα έχει. Το ήξερες ότι ο λίγος ύπνος κάνει την επιθυμία σου για υδατάνθρακες 50% μεγαλύτερη; Κι όμως, εξαιτίας της κούρασης αναζητάς παραπάνω ενέργεια, ενώ και η όρεξη που έχεις για υδατάνθρακες χτυπάει κόκκινο και συνήθως υποκύπτεις. Γι’ αυτό κοιμήσου το 7ωράκι σου και θα δεις πώς θα αλλάξουν οι διατροφικές συνήθειες. 

13. Δώσε προτεραιότητα στην πρωτεΐνη

Μετά από κάθε προπόνησή σου κατανάλωσε ένα σνακ που περιέχει πρωτεΐνη. Είναι η τροφή για τους μυς, που θα συντελέσει στη διαμόρφωση του summer body που τόσο θες να κοζάρεις στις παραλίες. Ελληνικό γιαούρτι, μπανανούλα και αυγουλάκια είναι must, αν θες φλατ στομάχι σε λίγο καιρό από τώρα.

14. Γυμνάσου έξω

Με τα γυμναστήρια κλειστά και με τη συνεχόμενη προπόνηση στο σπίτι, κάπου ξενερώνεις. Μια καλή εναλλακτική είναι η άσκηση στη φύση, συνδυάζοντας έτσι και βόλτα και γυμναστική. Βγες έξω λοιπόν για περπάτημα, κάνε ορειβασία ή ποδήλατο σε ένα δρομάκι κοντά στο σπίτι σου και δες τη θέληση και τον ενθουσιασμό να επανέρχονται δριμύτερα. Δοκίμασε και το HIIT που λέγαμε. 

15. Ενυδατώσου

Θεώρησε αυτό το bullet σαν την daily υπενθύμισή σου να πιεις νερό. Αν θες να χάσεις βάρος πρέπει να το κάνεις. Άλλωστε, δεν είναι και τόσο δύσκολο πια να το βάλεις στη ζωή σου. Καλοκαίρι έρχεται, οι ζέστες ήδη έπιασαν και ανάγκη για ένα ποτηράκι όλο και μεγαλώνει. Ένα καλό κόλπο για μείωση βάρους είναι να πιεις ένα ποτήρι όταν ξυπνάς και όταν πας για ύπνο. Υπάρχουν επίσης και εφαρμογές που σου υπενθυμίζουν ότι ήρθε η ώρα για την ενυδάτωσή σου.

16. Φάε σαλάτα, αλλά υγιεινή σαλάτα

Τρως μια φορά στο τόσο σαλάτα και αυτομάτως σκέφτεσαι «μα καλά, πόσο fit είμαι πια;». Εμ όχι, εξαρτάται πολύ από το τι σαλάτα έφαγες. Αν δηλαδή έφτιαξες ή πήρες από έξω μία του Καίσαρα – τίγκα στη μαγιονέζα και ένα σωρό τυριά – δεν έκανες τόσο καλό στον οργανισμό σου όσο φαντάζεσαι. Γενικά, μια συμβουλή μου είναι να μην τις συνοδεύεις με κάποιο dressing. Ξέρω ότι εκεί κρύβεται όλη η νοστιμιά, αλλά το summer body θέλει θυσίες. Στην Ελλάδα ζούμε, έχουμε ωραιότατο ελαιόλαδο και ξύδι. Προτίμησε αυτά.

17. Βρες παρέα

Ένα workout buddy το χρειάζεσαι, για να παίρνεις δύναμη και κουράγιο. Το να γυμνάζεσαι μαζί με τον/την κολλητό/ή, θα σε βοηθήσει να δεις την πιο fun πλευρά της κατάστασης και να μην επικεντρωθείς τόσο στην κούραση και τη δυσκολία των ασκήσεων. Ψήσε λοιπόν το φιλαράκι σου να έρθει μαζί σου για περπάτημα ή ποδήλατο και προσκάλεσέ τον για ένα δείπνο με healthy choices.

@crystalmariesing via Twenty20

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET