fbpx

12+1 αποτελεσματικά tips για να πεις «αντίο» στην κοιλίτσα, πριν έρθει το καλοκαίρι!


Το καλοκαίρι πλησιάζει κι αυτά τα παραπανίσια κιλά που πήρες μέσα στο χειμώνα, σου έχουν γίνει μόνιμο άγχος (και σ’ εμάς το ίδιο)! Παραδέξου το, όχι απλώς έφαγες, αλλά του έδωσες και κατάλαβε! Και φυσικά για κακή σου τύχη, όλο το λίπος πήγε και κάθισε στην κοιλίτσα και δεν ξέρεις πώς θα προλάβεις να την στρώσεις μέχρι να βγεις στην παραλία.

Πάρε βαθιές ανάσες και κυρίως κόψε μαχαίρι όλες τις κακές σου συνήθειες. Στο τσακ προλαβαίνεις!

Και όχι τίποτα άλλο, κοιτάς τις περσινές φωτογραφίες σου και δε σε αναγνωρίζεις! Το μυστικό φυσικά δεν είναι να πεθάνεις από την πείνα ή την πολλή γυμναστική, αλλά να βάλεις κάποια χρήσιμα tips στη ζωή σου που θα αλλάξουν το σώμα σου δραστικά!

Τσέκαρε τα παρακάτω και θα με θυμηθείς:

#1 Relax, take it easy

Δεν μπορείς να φανταστείς κατά πόσο επηρεάζει το άγχος το σώμα σου! Έρευνα του Yale κατέδειξε, πως οι γυναίκες που αντιμετωπίζουν προβλήματα στρες τείνουν να αποθηκεύουν το περισσότερο λίπος στην κοιλιά. Πώς γίνεται αυτό; Το άγχος ανεβάζει την παραγωγή της κορτιζόλης, η οποία δεν αυξάνει μονάχα την όρεξη, αλλά μεγαλώνει και τα λιποκύτταρα στο στομάχι, άρα και την κοιλιά. Συνεπώς, το συμπέρασμα είναι πως δε θα κάτσεις να σκάσεις εσύ για τη σχολή και να το πληρώνει η κοιλίτσα σου!

#2 Κοιμήσου περισσότερο για να ζυγίζεις λιγότερο

Η κορτιζόλη που προανέφερα απελευθερώνεται στον οργανισμό σου όχι μόνο με το άγχος, αλλά και με την έλλειψη ύπνου. Επίσης, αν δεν κοιμάσαι καλά, αυξάνεται η παραγωγή της ορμόνης της πείνας, δηλαδή η γκρελίνη (επιστημονικά πράγματα, όχι αστεία). Έτσι καταλήγεις να τρως μεγάλες ποσότητες, αφού έχεις συνεχώς λιγούρες κι όπως σωστά κατάλαβες, ό,τι φας, πηγαίνει… στην κοιλιά! Tο πιο απλό πράγμα που μπορείς να κάνεις, είναι να κοιμάσαι 7-8 ώρες την ημέρα. Ωραία λύση, ε; Ποιος τη χάρη σου!

#3 Αν θες να δεις επίπεδη κοιλίτσα, ξέχνα τα αλκοόλια

Όσο δύσκολο και να είναι, πρέπει να περιορίσεις σε μεγάλο βαθμό το αλκοόλ! Δε σου προσφέρει τίποτα, παρά μόνο άδειες και περιττές θερμίδες. Το ιδανικό είναι 1-2 ποτηράκια κρασί την εβδομάδα. Τα υπόλοιπα ποτά κομμένα, αλλιώς οι καλοκαιρινοί μήνες θα σε βρουν συντροφιά με αυτό που τόσο φοβάσαι. Επιπλέον, το αλκοόλ εκτός των άλλων, ανοίγει και την όρεξη. Και πώς να αντισταθείς στα βρώμικα μετά από ξενύχτια; 

#4 Tι είναι πράσινο και αδυνατίζει; Το τσάι!

Κι όμως είναι αλήθεια! Το πράσινο τσάι περιέχει ουσίες που συμβάλλουν στην καύση του σπλαχνικού λίπους! Πιο συγκεκριμένα, εμπεριέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά συστατικά, τα οποία επιταχύνουν το μεταβολισμό και ενισχύουν την καύση λίπους. Ακόμη, ενισχύει την αίσθηση κορεσμού και έτσι τρως μικρότερες ποσότητες φαγητού. Αντικατάστησε λοιπόν τον καφέ σου με τσάι και θα δεις μεγάλη διαφορά. Μην ξεχνάς πως το το συγκεκριμένο ρόφημα περιέχει και καφεΐνη, τι άλλο θες δηλαδή;

#5 Το πολύ νεράκι την ημέρα, την κοιλίτσα κάνει πέρα

Είμαι σίγουρη πως καταναλώνεις μικρές ποσότητες νερού καθημερινά, γι’ αυτό και σε προηγούμενο άρθρο μου, σου βρήκα τους πιο εύκολους τρόπους για να πίνεις 6-8 ποτήρια την ημέρα. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο θα σε βοηθήσει στην καύση του κοιλιακού σου λίπους! Η κατανάλωση νερού πριν από κάθε γεύμα δημιουργεί αίσθηση κορεσμού, πράγμα που σημαίνει ότι τρως λιγότερο. Ακόμη, η αντικατάσταση αναψυκτικών με νερό θα μειώσει κατά πολύ την ημερήσια πρόληψη θερμίδων στον οργανισμό σου. Τόσο απλό και συνάμα τόσο σημαντικό!

#6 Μην υποτιμάς τα προϊόντα ολικής αλέσεως

Όσο δύσκολο να φαντάζει αυτήν την στιγμή στο μυαλό σου, πρέπει να βάλεις τα προϊόντα αυτά στη διατροφή σου, διότι περιέχουν φυτικές ίνες. Και τι κάνουν οι φυτικές ίνες; Βοηθούν στην απώλεια βάρους, γιατί πολύ απλά σε φουσκώνουν. Ιδανικά, ξεκινά το πρωινό σου με ένα μπολ δημητριακά και αντικατάστησε το βραδινό σου με μαύρο ψωμάκι. Ξέρεις πόσες θερμίδες θα γλιτώσεις; Σκέψου μόνο ότι μετά από ένα πλούσιο σε φυτικές ίνες πρωινό, μελέτες δείχνουν ότι θα φας 175 λιγότερες θερμίδες στο επόμενο γεύμα σου. Στην αρχή μπορεί να σου φανούν άνοστα, αλλά όλα στη ζωή μια συνήθεια δεν είναι; Η κοιλίτσα θέλει θυσίες!

#7 Ώρα να φτιάξεις τις σχέσεις σου με τα φρούτα και τα λαχανικά

Πότε ήταν η τελευταία φορά που έφαγες για δεκατιανό ή πρωινό, φρούτα και λαχανικά; Λογικά από τότε που ήσουν μικρός και σε ανάγκαζε η μαμά σου. Πλέον ήρθε ο καιρός να τα εντάξεις και πάλι στη διατροφή σου, αν θέλεις φυσικά να χάσεις τα παραπανίσια κιλά. Πώς; Tα φρούτα και τα λαχανικά έχουν φυτικές ίνες (τα είπαμε πριν για αυτές), ενώ ταυτόχρονα έχουν χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη και διατηρούν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σταθερά. Άρα και φουσκώνεις και δε θες να φας γλυκάκι! Φέτες σου λέω το καλοκαίρι!

#8 Με τη δύναμη της πρωτεΐνης

Ένα πράγμα θα σου πω! Αδυνάτισμα στην περιοχή της κοιλιάς σημαίνει πρωτεΐνη! Οι πρωτεϊνούχες τροφές απαιτούν περισσότερη ενέργεια για να τις μεταβολίσει ο οργανισμός μας, άρα πρέπει να κάψει περισσότερες θερμίδες κατά την επεξεργασία τους, και κάπως έτσι συμβάλλουν κι αυτές στο αδυνάτισμα. Κοτοπουλάκι, αυγουλάκι, ψάρι και γιαουρτάκι ανελλιπώς! Θα σε κρατήσουν και χορτάτο για πολλές ώρες!

#9 Για κάθε γεύμα που ξεχνάς, φορτώνεσαι με επιπλέον θερμίδες

Όσες από τις παραπάνω συμβουλές κι αν τηρήσεις κατά γράμμα, το σημαντικότερο απ’ όλα για να αποχαιρετήσεις το λίπος από την κοιλιά είναι να κάνεις συχνά γεύματα μέσα στη μέρα! Μην μπερδευτείς και τρως συνέχεια λίπη και κακούς υδατάνθρακες. Μιλάμε για σωστή διατροφή! Και μην ψάχνεις μακριά να βρεις την εξήγηση. Απλώς αν τρως τακτικά, δε θα πεινάς και άρα δε θα καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες. Επίσης, η κατανάλωση συχνών γευμάτων ενεργοποιεί το μεταβολισμό και καίει από τις περιοχές με το μεγαλύτερο συσσωρευμένο λίπος.

#10 Από fasting ξέρεις;

Aν πάλι είσαι από αυτούς που ξεχνάνε να φάνε πρωινό, μην αγχώνεσαι! Υπάρχει και για σένα λύση που θέλεις να χάσεις την κοιλίτσα! Η μέθοδος αυτή λέγεται fasting και είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στο εξωτερικό. Η πιο ήπια μορφή της είναι η εξής: μπορείς να τρως εννιά ώρες μέσα στη μέρα, ενώ τις υπόλοιπες 15 μπορείς να καταναλώσεις μονάχα νερό και σκέτο τσάι ή καφέ. Τις ώρες εκείνες που θα μένεις νηστικός, ο οργανισμός σου θα μπαίνει στη διαδικασία να κάψει λίπος από το σώμα σου και κάπως έτσι τα κιλά θα εξαφανίζονται σιγά σιγά.

Για να μάθεις περισσότερα, πάτα εδώ

#11 Τρέξε να γλιτώσεις το καλοκαίρι σου

Καλή η διατροφή δε λέω, αλλά πρέπει πάντοτε να συνδυάζεται με γυμναστική και κυρίως με αερόβια άσκηση! Δε χρειάζεται να πας γυμναστήριο, μπορείς πολύ απλά να κάνεις ένα περπάτημα μισή ώρα την ημέρα και θα δεις αισθητή διαφορά στο σώμα σου. Αν είσαι καλλιτεχνικός τύπος, ξεκίνα χορό! Και θα διασκεδάσεις και θα χάσεις λίπος. Για τους πιο τολμηρούς και αθλητικούς τύπους, ακολούθησε στο γυμναστήριο τη μέθοδο HIT, κατά την οποία κάνεις εναλλαγές στην ένταση που ασκείσαι. Π.χ. αν κάνεις ελλειπτικό για 20 λεπτά με μισό λεπτό τρέξιμο και μισό λεπτό γρήγορο περπάτημα, θα κάψεις τόσες θερμίδες σα να έκανες το διπλάσιο χρόνο!

#12 Και οι κοιλιακοί σου… φέτες

Βέβαια πέρα από το να χάσεις λίπος, δε θες να σφίξεις και να δεις τους κοιλιακούς σου να πετάγονται; Ξεκινά λοιπόν πιο δραστική μορφή γυμναστικής και κάνε συγκεκριμένες ασκήσεις για την περιοχή της κοιλιάς! Άρχισε με την εκγύμναση των πάνω κοιλιακών, συνέχισε με τους κάτω και μετά με τους πλάγιους. Για μεγαλύτερο αποτέλεσμα, χρησιμοποίησε βαράκια. Αν αντέχεις και το έχεις βάλει στόχο, κάνε και σανίδες! Στην αρχή θα δυσκολευτείς αλλά, αξίζει!

χάσεις κοιλιά


+1 Πάρτο απόφαση

Όσες συμβουλές και να σου δώσω, να θυμάσαι πως τα πάντα βρίσκονται στο μυαλό σου… Αν πάρεις απόφαση πως θέλεις να δεις το σώμα σου να αλλάζει αισθητά, τα πράγματα θα κυλήσουν από μόνα τους. Και τις τροφές που σε παχαίνουν θα κόψεις και γυμναστική θα αρχίσεις! Νιώθεις λοιπόν έτοιμος να κάνεις αυτές τις θυσίες; Θα είναι αρκετά δύσκολο και ψυχοφθόρο, αλλά η ικανοποίηση που θα νιώσεις όταν θα φοράς το μαγιό σου γεμάτος αυτοπεποίθηση, δε θα συγκρίνεται με όλες τις γεύσεις του κόσμου…

χάσεις κοιλιά

 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET