10 φαγητά που «πρέπει» να σταματήσεις να τρως, αμέσως μόλις πάρεις πτυχίο!


Πολλά είναι τα πράγματα και οι εμπειρίες που κερδίζεις κατά τη διάρκεια των ακαδημαϊκών σου χρόνων, όπως είναι λογικό όμως, δε γίνεται να παίρνεις μαθήματα για τα πάντα. Η φοιτητική ζωή για παράδειγμα, δεν προσφέρει και τις καλύτερες δυνατές διατροφικές συνήθειες. Από πού να το πρωτοπιάσω; Πίτσες, πιτόγυρα, μακαρόνια και ποτά! Με αυτά τρέφεσαι για 4-5 χρόνια, σε καθημερινή βάση. Εκτός κι αν είσαι τόσο τυχερός/ή ώστε στο ενδιάμεσο να σου στέλνει η μανούλα κανένα ταπεράκι με σπιτικό φαγητό, για να σπας τη μονοτονία του junk food.

Με το που πάρεις το πτυχίο σου όμως, έρχεται η στιγμή να βγάλεις κάποια πράγματα από το ψυγείο και τα ντουλάπια σου και να τα αντικαταστήσεις με άλλα, πιο υγιεινά... Ακολουθεί μια λίστα λοιπόν, με τα 10 πράγματα που πρέπει να σταματήσεις να τρως αμέσως μετά την αποφοίτηση:

 1. Ποπ - κορν στα μικροκύματα

Υπάρχουν είδη ποπ - κορν που «μαγειρεύονται» στα μικροκύματα και είναι γνωστό πως περιέχουν τοξικά χημικά στις σακούλες τους, ενώ ορισμένα περιέχουν μόνο λίπη. Αντί λοιπόν να τρως τα χειρότερα συστατικά που θα μπορούσες να προσφέρεις στον οργανισμό σου, κάνε τα ποπ - κορν στην άκρη και πιάσε κανέναν ξηρό καρπό.

trofes-kai-ptuxio1

 2. Αναψυκτικά

Είναι ευρέως διαδεδομένο πως τα αναψυκτικά πέρα από τις τεχνητές χρωστικές και τις τρελές ποσότητες ζάχαρης που περιέχουν τα ιδιαίτερα συστατικά τους, ουσιαστικά διαβρώνουν όλο μας το είναι. Προτίμησε το ανθρακούχο νερό λοιπόν. Είναι το «αναψυκτικό» του μέλλοντος!

trofes-kai-ptuxio2

 3. Επεξεργασμένο τυρί 

Τόσα και τόσο τυριά υπάρχουν εκεί έξω και σε περιμένουν να τα δοκιμάσεις. Γιατί, λοιπόν, να τρως εκείνο το επεξεργασμένο που ταιριάζει στα μπέργκερ και τα κλαμπ σάντουιτς; Το τυρί του τοστ είναι 10 φορές καλύτερο από το τσένταρ!

trofes-kai-ptuxio3

 4. Noodles

Ειδικά τα πακεταρισμένα noodles, αλλά και οι σούπες που πωλούνται στα σουπερμάρκετ, δεν περιέχουν καμία, μα καμία όμως, θρεπτική ουσία. Δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τις φρέσκες σούπες και τα noodles που μαγειρεύονται στην ώρα τους με φρέσκα συστατικά από τα χεράκια της μαμάς. Προφανώς.

trofes-kai-ptuxio4

 5. Ενεργειακά ποτά

Όσες ώρες κι αν δουλεύεις καθημερινά, δε δικαιολογείται να πίνεις το ένα ενεργειακό ποτό μετά το άλλο. Η επίδραση που έχουν αυτά τα ποτά στο σώμα σου, είναι πραγματικά τρομακτική. Στην τελική, ευτυχώς για όλους μας υπάρχει ένα δυναμωτικό για ενηλίκους που είναι πολύ πιο υγιεινό κι ονομάζεται ...καφές!

trofes-kai-ptuxio5

 6. Κατεψυγμένα λαχανικά

Αγόρασε φρέσκα λαχανικά επιτέλους! Μπορείς να τα φας ωμά ή και να τα μαγειρέψεις στη μορφή που σ' αρέσουν περισσότερο. Όταν καταλάβεις πόσο εύκολη και γρήγορη διαδικασία είναι, δεν θα ξανακαταναλώσεις τα κατεψυγμένα καρότα και μπιζέλια που αγόραζες μέχρι πρότινος στα σούπερ μάρκετ και ήταν εντελώς ΑΓΕΥΣΤΑ!

trofes-kai-ptuxio6

 7. Λάχανο iceberg

Αν η σαλάτα που τρως είναι μερικά φύλλα iceberg, τότε έχεις ψωνίσει από ...σβέρκο. Το λάχανο iceberg είναι στην πλειονότητά του νερό και δεν έχει καμία διατροφική αξία. Προτίμησε το σπανάκι, το μαρούλι ρωμάνα ή το μπρόκολο.

trofes-kai-ptuxio7

 8. Μαργαρίνη

Είναι από τα πράγματα που σε έχουν πείσει ότι είναι υγιεινά, αλλά είναι ίσως το μεγαλύτερο ψέμα. Πρόκειται για καθαρό λίπος που αυξάνει τις πιθανότητες της καρδιακής προσβολής κάποια στιγμή στο μέλλον. Χρησιμοποίησε πραγματικό βούτυρο σε μικρές ποσότητες. Είναι πιο υγιεινό και με πολύ καλύτερη γεύση!

213

 9. Λευκό ψωμί

Όλα τα καλά δημητριακά που περιέχει ένα κανονικό ψωμί, εξαφανίζονται στην διαδικασία παραγωγής του λευκού ψωμιού. Το ίδιο και οι εξευγενισμένοι υδατάνθρακες. Γιατί λοιπόν, να καταναλώνεις κάτι που απλά σε παχαίνει;

trofes-kai-ptuxio9

 10. Frappuccino

Ελάχιστη καφεΐνη περιέχεται σε αυτό το είδος καφέ. Τον επιλέγεις μόνο και μόνο για την κρέμα και την καραμέλα που περιέχει. Το ξέρω και το ξέρεις. Αναγνώρισε το λάθος σου και προτίμησε έναν κανονικό καφέ κι όχι μια ...απομίμηση milkshake.

trofes-kai-ptuxio10

 

Θα σου τραβήξουν την προσοχή:



   
Θεώνη Σταματοπούλου