fbpx

Τι γυμναστική να ξεκινήσεις με το νέο εξάμηνο και το καλοκαίρι να σε βρει… φέτες!


Το νέο εξάμηνο έχει μπει για τα καλά, οπότε φαντάζομαι πως έχεις ήδη θέσει τους νέους σου στόχους. Κάθε αρχή σε βρίσκει ορεξάτο και έτοιμο να μπεις στα αμφιθέατρα να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό. (Ελπίζω μόνο με το πέρασμα της πρώτης-δεύτερης εβδομάδας να μην αναθεωρήσεις…) Ωστόσο, υπάρχει άλλο ένα βασικό κομμάτι όπου είναι απαραίτητο να θέσεις ορισμένους στόχους και μιλάω φυσικά για τη σωματική σου υγεία. Θα έλεγα μάλιστα, πως πάνω από όλα πρέπει να συγκεντρωθείς και να επιτύχεις τους δεύτερους.

Πόσες φορές έχεις δοκιμάσει να πας γυμναστήριο, αλλά οι προσπάθειες στάθηκαν άκαρπες, αφού από την πρώτη εβδομάδα κιόλας τα παράταγες; Αυτό λοιπόν πρέπει να αλλάξει. Και ίσως γίνει πιο εύκολα, αν αντί να στέκεσαι μόνο στους συνηθισμένους τρόπους εξάσκησης, αναζητήσεις ένα άλλο είδος, πιο κοντά σε εσένα και το οποίο θα αντιμετωπίζεις όχι μόνο σαν γυμναστική αλλά και ως χόμπι, τρόπο διασκέδασης και χαλάρωσης.

Ποιο είναι λοιπόν το είδος της γυμναστικής που μπορείς να ξεκινήσεις παράλληλα με το νέο εξάμηνο; 

#1 O χορός θα σε αναζωογονήσει

Αν ψάχνεις κάτι για να χαλαρώσεις, να γυμναστείς, αλλά και να ανέβει η διάθεσή σου, ο χορός είναι η ιδανική επιλογή! Υπάρχουν τόσα είδη, που στάνταρ θα βρεις εκείνο που ταιριάζει στο χαρακτήρα σου. Τι θα έλεγες για λάτιν, μιας και το συγκεκριμένο είδος μουσικής ακούγεται παντού τα τελευταία χρόνια; Ή μήπως hip hop, για πιο… hood καταστάσεις! Αν είσαι γυναίκα δε, το pole dancing είναι πολύ καλή επιλογή, καθώς γυμνάζει ολόκληρο το σώμα, ενώ παράλληλα εμπνέει και μια σεξουαλικότητα. Αν τώρα προτιμάς πιο χαλαρές καταστάσεις, μπορείς να δοκιμάσεις και commercial!

#2 Ένας νέος Τσιτσιπάς γεννιέται!

Το τένις έχει μια ξεχωριστή γοητεία από τα άλλα αθλήματα, έχει ένα κύρος βρε παιδί μου, μια αριστοκρατία. Ταινίες δεν έχεις δει; Μη διστάζεις λοιπόν και ξεκίνα! Στην αρχή θα ζοριστείς, καθώς είναι αρκετά δύσκολο και απαιτεί αρκετή συγκέντρωση-τεχνική, αλλά να ξέρεις πως θα δεις πολύ μεγάλη αλλαγή στο σώμα σου ήδη από τον πρώτο μήνα! Για να μη μιλήσω για την εκτόνωση των νεύρων σου όταν θα χτυπάς τη ρακέτα. Άλλο πράγμα!

#3 «Κολυμπάμε, κολυμπάμε, κολυμπάμε»

Όλοι έχουμε περάσει από το κολυμβητήριο κάποια στιγμή στην παιδική μας ηλικία, απλώς δεν το συνεχίσαμε (παρά τις προτροπές της Ντόρι). Κακώς λοιπόν, γιατί η κολύμβηση βοηθάει το σώμα να αντιμετωπίζει τραυματισμούς, γυμνάζει και συνάμα σκληραγωγεί, έτσι ώστε το καλοκαιράκι που όλο και πλησιάζει, να μη βρίσκεις το νερό της θάλασσας παγωμένο κι εν τέλει ούτε μια βουτιά να μην κάνεις! Αν το σκέφτεσαι, να ξέρεις πως κάθε δήμος διαθέτει τη δική του πισίνα, όπου με χαμηλό κόστος μπορείς να την επισκέπτεσαι καθημερινά.

#4 Γίνε master στη yoga

Η νέα τάση, για την οποία ακούς όπου σταθείς κι όπου βρεθείς, είναι η yoga. Γιατί; Βελτιώνει την ευελιξία, συμβάλλει στη μυϊκή ενδυνάμωση, μειώνει το στρες (τώρα με το εαρινό εξάμηνο το πρόγραμμα φορτώνει πάλι) και τέλος βοηθάει στην απώλεια βάρους. Συνεπώς, αν δε θέλεις να μείνεις κλεισμένος σε ένα γυμναστήριο και να τρέχεις στο διάδρομο, δοκίμασε τη yoga. Το σίγουρο είναι πως θα σου αλλάξει τη ζωή!

#5 Βruce Lee mode: on

Εδώ λοιπόν, και γυμνάζεσαι και αποκτάς μια παραπάνω αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας πως σε περίπτωση ανάγκης μπορείς να προστατέψεις ο/η ίδιος/α τον εαυτό σου. Οι πολεμικές τέχνες είναι κάτι παραπάνω από μπουνιές και κλωτσιές. Είναι αυτοσυγκέντρωση, πειθαρχία, ψυχική ηρεμία, ενώ επίσης αποτελεί και την καλύτερη γυμναστική για να χάσεις λίπος και να σφίξεις. Ξεκίνα σου λέω, γιατί έχει μπει η εποχή που γίνονται προετοιμασίες για κορμί παραλίας. Υπάρχουν πολλά είδη πολεμικών τεχνών, όλα εξίσου ενδιαφέροντα, οπότε σίγουρα κάτι θα υπάρχει που θα σε ενδιαφέρει.

#6 Τύφλα να έχουν οι personal trainers

Aν έχεις κάποια εξοικείωση με τη γυμναστική, μεγάλη αντοχή και συνάμα θέλεις να αποκτήσεις γράμμωση, έχεις δύο επιλογές: trx training, cross training! Και τα δύο είναι εξίσου αποτελεσματικά, καθώς πρόκειται για κυκλική διαλειμματική προπόνηση. Το πρώτο πραγματοποιείται κατά κύριο λόγο με τη χρήση ιμάντων, ενώ το δεύτερο με ελεύθερα βάρη και αερόβιες ασκήσεις. Δεν υπάρχει πλέον γυμναστήριο που να μη συμπεριλαμβάνει έστω ένα από τα δύο, γι’ αυτό ξεκίνα! Καλό κουράγιο είπαμε;

#7 Σπίτι σου, σπιτάκι σου

Yπάρχει, βέβαια, και η περίπτωση να έχεις ελάχιστο ελεύθερο χρόνο και να μην προλαβαίνεις να κάνεις κανένα από τα παραπάνω είδη γυμναστικής. Μην αγχώνεσαι όμως, υπάρχει και για σένα λύση! Μπορείς να γυμνάζεσαι σπίτι σου με τη χρήση ενός στρώματος και με βαράκια, παρακολουθώντας τα αντίστοιχα βίντεο. Μη μου πεις πως δεν έχεις μισή ώρα τη μέρα, διότι τόσο χρειάζεται, για να δεις με την πάροδο του χρόνου αποτελέσματα στο σώμα σου!

Ευελπιστώ να ακούσεις τις συμβουλές μου, να βρεις το είδος γυμναστικής που σου ταιριάζει και να την κάνεις κομμάτι της καθημερινότητας σου. Το καλοκαίρι που έρχεται θα σε βρει φέτες!

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET