fbpx

Πως θα περάσει η ώρα αν έχεις αϋπνίες;


Ο ύπνος θεωρείται απαραίτητος για την ψυχική και όχι μόνο υγεία του ανθρώπου ενώ στις περισσότερες των περιπτώσεων επηρεάζει στο μέγιστο τον τρόπο που διαχειριζόμαστε τις καθημερινές μας υποχρεώσεις. Φυσικά το άγχος της καθημερινότητας και οι πιθανές οικονομικές δυσκολίες κάθε άλλο παρά βοηθούν σε έναν γαλήνιο και γεμάτο ενέργεια ύπνο. Για πολλούς το διάβασμα και για άλλους slots ή froutakia είναι εξαιρετικές επιλογές για να σας πάρει ο ύπνος χωρίς καθυστερήσεις.

Ας δούμε όμως τα καλύτερα tips για όλους όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα με αϋπνίες και δεν ξέρουν πως να περάσουν την ώρα τους.

Διάβασμα βιβλίων

Αν δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς ενδεχομένως το διάβασμα ενός βιβλίου να αποτελέσει λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζεις. Αφιέρωσε λίγο από το χρόνο σου και ρούφηξε τις σελίδες ενός καλού βιβλίου και πιθανότατα να νιώσεις την ηρεμία που απαιτείται για να σε πάρει ο ύπνος. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν χρειάζεται τηλεόραση ή ακόμα χειρότερα η χρήση κινητών τηλεφώνων. Είναι δεδομένο πως η χρήση του Smartphone και η είσοδος στα social media θα επιδεινώσει την κατάσταση και θα σε κρατήσει άυπνο για περισσότερες ώρες.

Βιολογικό Ρολόι

Το βιολογικό ρολόι διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο σε πολλές από τις οργανικές μας λειτουργίες και σίγουρα επηρεάζει τον ύπνο μας. Φροντίστε να το ρυθμίσετε κατάλληλα ώστε να πέφτετε στο κρεβάτι έτοιμοι να κοιμηθείτε. Επιλέξτε σταθερές ώρες που επισκέπτεστε την κρεβατοκάμαρα και μην αλλάζετε συνήθειες με το παραμικρό. Μην σοκάρετε χωρίς λόγο τον οργανισμό σας παραμένοντας άσκοπα ξύπνιοι χαζεύοντας τηλεόραση ή στο διαδίκτυο. Σε καμία περίπτωση αυτή η ρύθμιση δεν αποτελεί μία εύκολη διαδικασία αλλά όταν επιτευχθεί μπορεί να σας χαρίσει έναν βελούδινο ύπνο.

Χαλαρή γυμναστική

Έχεις πέσει στο κρεβάτι αλλά το μάτι παραμένει γαρίδα. Τότε έχεις τη δυνατότητα να εκμεταλλευτείς τον χρόνο και να κάνεις κάποιες χαλαρές ασκησούλες χαλάρωσης ή ακόμα καλύτερα να μυηθείς στη Yoga. Η τελευταία μπορεί να δημιουργήσει τις απαραίτητες συνθήκες σύμφωνα με τους ειδικούς για να οδηγηθείς μία ώρα αρχύτερα στην αγκαλιά του Μορφέα. Προσοχή σε εσάς του Fit και λάτρεις του γυμναστηρίου γιατί έντονη δραστηριότητα μπορεί να έχει ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα λόγω της αύξησης αδρεναλίνης στον οργανισμό σας.

Άδειασε το μυαλό σου

Οι αϋπνίες είναι πολύ πιθανό να σου χτυπήσουν την πόρτα στον καθένα μας δεδομένου του stress που μας καταβάλλει καθημερινά και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε. Αν μάλιστα προσπαθήσουμε να μετρήσουμε προβατάκια γιατί δεν μας παίρνει ο ύπνος τότε το πρόβλημα θα δούμε να επιδεινώνεται. Προσπαθήστε να αδειάσετε το μυαλό σας από κάθε αρνητική σκέψη. Πάρτε βαθιές ανάσες και αφήστε να απομακρυνθεί από τον εγκέφαλό σας κάθε αρνητικό ρεύμα. Υπάρχουν  πολλά βιβλία που μπορείτε να συμβουλευτείτε για τέτοιες καταστάσεις και τα οποία έχουν γίνει must το τελευταίο διάστημα.

Ασφαλώς το θέμα έγκειται περισσότερο πως θα αποφύγουμε τις αϋπνίες και όχι πως θα σκοτώσουμε το χρόνο μας όταν παραμένουμε άυπνοι στην άκρη του κρεβατιού μας. Δώστε μεγαλύτερη έμφαση σε απλά tips που θα σας κάνουν να ακουμπήσετε νυσταγμένοι το μαξιλάρι σας. Να ξέρετε πάντα πως η πρόληψη ενός προβλήματος είναι ευκολότερη από την αντιμετώπισή του.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET