fbpx

Πανελλήνιες: Στα ίδια επίπεδα με πέρσι τα θέματα Ιστορίας – Πληροφορικής σύμφωνα με την ΟΕΦΕ!


Την πέμπτη τους ημέρα στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ κλήθηκαν να απαντήσουν στο μάθημα της Ιστορίας και της Πληροφορικής.

Για τους μαθητές των Ανθρωπιστικών Σπουδών έπεσε αυλαία, ενώ το τελευταίο τους μάθημα θα δώσουν, την Παρασκευή 26/6 όσοι ακολούθησαν Θετικές Σπουδές και Σπουδές Υγείας με το μάθημα της Χημείας, και αντίστοιχα με το μάθημα της Οικονομίας εκείνοι των Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.

Όσον αφορά τα σημερινά θέματα της Ιστορίας, κάλυπταν όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης και απαιτούσαν κριτική σκέψη από τους υποψήφιους και στις δύο ομάδες, όπως σχολίασε χαρακτηριστικά η ΟΕΦΕ.

Στην πρώτη ομάδα, οι ερωτήσεις είχαν διατυπωθεί με σαφήνεια, ωστόσο προϋπέθεταν πλήρη αφομοίωση της διδαχθείσας ύλης. Στη δεύτερη ομάδα, στα θέματα Γ1 και Δ1, που αφορούν στον σχολιασμό πηγών, δόθηκαν κατανοητά κείμενα που ωστόσο για την ουσιαστική επεξεργασία τους απαιτούσαν την καλή προετοιμασία των υποψηφίων.

Συγκριτικά με τα περσινά, τα σημερινά θέματα χαρακτηρίζονται αντίστοιχης ποιότητας και ανάλογου βαθμού δυσκολίας, διαπίστωση που μας οδηγεί στην εκτίμηση ότι η προσέγγιση των θεμάτων στο μάθημα της Ιστορίας προϋποθέτει πλέον την κριτική ικανότητα των μαθητών και όχι απλώς τη στείρα αποστήθιση της ύλης.

Δείτε τα Θέματα στην Ιστορία Προσανατολισμού (νέο σύστημα)

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 2020 (νέο σύστημα) 

Δείτε τα Θέματα στην Ιστορία Προσανατολισμού (παλαιό σύστημα)

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 2020 (παλαιό σύστημα) 

Από την άλλη, τα θέματα της Πληροφορικής είχαν εκφωνήσεις με σαφήνεια, εξέταζαν μεγάλο μέρος της ύλης και ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας. Οι βαθμολογίες των υποψηφίων θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, όπως ανέφερε η ΟΕΦΕ.

Πιο συγκεκριμένα, το Α’ Θέμα δεν είχε ιδιαίτερες δυσκολίες, το Β’ Θέμα ήταν αναμενόμενο και το Β1 χωρίς παγίδες, ενώ το Β2 με τη συμπλήρωση κενών ίσως και να μπέρδεψαν τους υποψήφιους. Το Γ’ Θέμα είχε άσκηση σαφώς διατυπωμένη με μια μεγάλη επανάληψη μέσα στην οποία έπρεπε να γίνουν οι περισσότερες λειτουργίες του προγράμματος. Οι προετοιμασμένοι μαθητές δεν θα δυσκολεύτηκαν. Τέλος, το Δ’ θέμα ίσως και να δυσκόλεψε ορισμένους υποψήφιους, ειδικά στο Δ2β.

Δείτε τα Θέματα στην Πληροφορική Προσανατολισμού (νέο σύστημα)

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 2020 (νέο σύστημα)

Δείτε τα Θέματα στην ΑΕΠΠ (παλαιό σύστημα)

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΕΠΠ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 2020 (παλαιό σύστημα)

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET