ΟΜΟΡΦΙΑ

Ο οίκος Salvatore Ferragamo γιορτάζει την τελευταία του αρωματική δημιούργια, με μία διαφημιστική καμπάνια!

Ο οίκος Salvatore Ferragamo παρουσιάζει το νέο αντρικό άρωμα FERRAGAMO for him, τον αστέρα μιας διαφημιστικής καμπάνιας που οδηγείται μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εκφράζει το γεμάτο αυτοπεποίθηση και τολμηρό πνεύμα ενός σύγχρονου άντρα που ζει την ζωή του με πάθος και φινέτσα. Το FERRAGAMO, είναι μια δημιουργία του Paul Andrew, Δημιουργικού Διευθυντή […]

Neopolis Team

20 Ιανουαρίου, 2020

Ο οίκος Salvatore Ferragamo παρουσιάζει το νέο αντρικό άρωμα FERRAGAMO for him, τον αστέρα μιας διαφημιστικής καμπάνιας που οδηγείται μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εκφράζει το γεμάτο αυτοπεποίθηση και τολμηρό πνεύμα ενός σύγχρονου άντρα που ζει την ζωή του με πάθος και φινέτσα.

Το FERRAGAMO, είναι μια δημιουργία του Paul Andrew, Δημιουργικού Διευθυντή των αρωμάτων Salvatore Ferragamo και είναι ο νέος πυλώνας των ανδρικών αρωμάτων του οίκου. Η καμπάνια του θα ταράξει την παγκόσμια σκηνή μέσα από μια διαφημιστική καμπάνια που αντικατοπτρίζει την εξέλιξη του οίκου προς μια πιο σύγχρονη αντίληψη της αρρενωπότητας και της δεξιοτεχνίας.

Το πρόσωπο της καμπάνιας του αρώματος FERRAGAMO, είναι ο ηθοποιός Hero Fiennes Tiffin, που παρουσιάζει τις διαφορετικές πτυχές του πρωταγωνιστή αυτής της ιστορίας.

Ο φακός του Gordon Von Steiner και του Luca Khouri καταγράφει την έννοια της αρρενωπότητας. Η ιστορία διερευνά το πολύπλευρο πνεύμα του άντρα FERRAGAMO και την αυθεντική προσέγγιση του ως προς τη ζωή που καθοδηγείται από διαίσθηση και αποφασιστικότητα.

Στο φόντο των ουρανοξυστών της πόλης, κρατάει ένα σενάριο στο ένα χέρι και κάνει δυνατά την ερώτηση «Ποιος θέλεις να είσαι;» σαν να θέλει να κάνει πρόβα για το πως θέλει να στέκεται στον κόσμο στο μέλλον. Τον βλέπουμε από διάφορες πλευρές, κάθε μια αποκαλύπτει μια διαφορετική όψη του χαρακτήρα του, κάθε καρέ οξύνει την φωνή που κρύβει μέσα του καθώς σκέφτεται τα πράγματα από κάθε πιθανή πλευρά. Μέχρι την ώρα που βγαίνει στη σκηνή, είναι σε πλήρη επίγνωση του ποιος θέλει να είναι καθώς καλεί όλους τους άντρες γύρω του εγείροντας την ίδια αντίληψη και αυτοπεποίθηση.

Το τελικό καρέ του σποτ είναι ένα κοντινό πλάνο στο μπουκάλι του αρώματος που τονίζει τους κώδικες του οίκου. Το Gancini που είναι εμβληματικό σήμα του οίκου εκφράζει την συντροφικότητα των πολλών πτυχών που συνυπάρχουν στο νέα άρωμα του οίκου Ferragamo.

ΛΑΪΦΣΤΑΪΛ

ΣΤΥΛ

Τα adidas Originals και η Sporty & Rich ανακοίνωσαν την τελευταία τους συνεργασία!

ΣΤΥΛ

H Tommy Hilfiger μας συστήνει την ‘Kendall and Friends’ καμπάνια για την άνοιξη 2024!

HAPPY BODY

10+1 tips που θα σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις διατροφή χωρίς να τα βρεις σκούρα!

HAPPY BODY

Η adidas επαναλανσάρει τα SUPERNOVA, τα must have παπούτσια για τους runners!

ΟΜΟΡΦΙΑ

CeraVe: Νέο Hydrating Hyaluronic Acid Serum με πανίσχυρα συστατικά για λείο & απαλό δέρμα!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET