9 μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σου που θα σε κάνουν να δεις διαφορά στο σώμα σου!


Για να δεις βελτίωση στο σώμα σου, δε χρειάζεται να επιδοθείς σε εξαντλητικές δίαιτες και ατελείωτες ώρες προπόνησης. Άλλωστε, λένε ότι τα μικρά πράγματα είναι αυτά που κάνουν τη μεγάλη διαφορά στη ζωή σου και έχουν απόλυτο δίκιο.

Έτσι, υπάρχουν κάποιες απλές, μικρές αλλαγές που μπορείς να κάνεις στην καθημερινότητά σου, αν θέλεις να διώξεις από πάνω σου τα περιττά κιλά. Ποιες είναι αυτές;

#1 Περιόρισε τη ζάχαρη στη διατροφή σου

Δεν εννοώ ότι πρέπει να κόψεις τη ζάχαρη μαχαίρι, ωστόσο μπορείς να προσέξεις την ποσότητα που λαμβάνει ο οργανισμός σου καθημερινά. Περιορίζοντας λοιπόν τη ζάχαρη στη διατροφή σου, τα οφέλη είναι δύο: από τη μία μειώνεται η πρόσληψη υδατανθράκων κι από την άλλη, ενθαρρύνεις τον εαυτό σου να παίρνει περισσότερες πρωτεΐνες.

Ναι κι όμως, μπορείς να χάσεις αρκετά κιλά απλώς κόβοντας τη ζάχαρη. Κι είναι πολύ πιο απλό απ' όσο φαντάζεσαι... Εκείνο το κρουασάν που τρως κάθε πρωί από το φούρνο; Αντικατέστησέ το με ένα κουλούρι. Και στο μεσημεριανό, μπορείς να πιεις και νεράκι αντί για αναψυκτικό. 


#2 Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λεμόνι

Αυτό κι αν δεν είναι δύσκολο να το εντάξεις στην πρωινή ρουτίνα σου. Πίνοντας ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λεμόνι νωρίς το πρωί, βοηθάει όχι μόνο στην καταπολέμηση του λίπους στο σώμα σου, αλλά και στην ενισχυμένη απορρόφηση βιταμινών. Έτσι και θα χάσεις κιλά και θα δυναμώσεις το ανοσοποιητικό σου.


#3 Βάλε τα αθλητικά σου και τρέχα

Αν δε σου αρέσει το γυμναστήριο, δεν πειράζει. Σε πολλούς συμβαίνει. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει πως θα παραμείνεις κι αδρανής στο σπίτι σου, χωρίς να ασκείσαι. Επίλεξε το είδος της προπόνησης που σου αρέσει και δοκίμασέ το μέρα παρά μέρα. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να αρχίσεις το τρέξιμο είτε στη γειτονιά σου είτε σε κάποιο κοντινό πάρκο/γήπεδο είτε ακόμα και στον στίβο της περιοχής σου.

Μπορεί στην αρχή να δυσκολεύεσαι και να μην αντέχεις, όμως πίστεψέ με, αν δεν τα παρατήσεις, θα είναι το καλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου και φυσικά, στο σώμα σου. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα καλό ζευγάρι παπούτσια και ...έφυγες!


#4 Να τρως τα γεύματα σου πάντα στο τραπέζι

Έρευνες έχουν δείξει ότι ένας άνθρωπος τρώει πολύ περισσότερο όταν παρακολουθεί τηλεόραση, καθώς του αποσπά την προσοχή. Αν θέλεις λοιπόν να μειώσεις το λίπος στο σώμα σου κάνοντας την πιο μικρή θυσία, το μοναδικό μέρος που θα πρέπει να απολαμβάνεις το γεύμα σου είναι το τραπέζι. Δύσκολο;


#5 Ξέχνα το ασανσέρ

Η βιασύνη και το φορτωμένο πρόγραμμα είναι ένας από τους λόγους που μπορείς να πάρεις κιλά, χωρίς να το καταλάβεις. Κι από την στιγμή που δε βρίσκεις χρόνο να ασκηθείς μέσα στην ημέρα, μια καλή ευκαιρία είναι να προτιμήσεις τις σκάλες αντί για το ασανσέρ. Στην αρχή θα σου κακοφανεί και θα πιεστείς, αλλά εν τέλει θα εκπλαγείς με το πόσο μπορεί να σε βοηθήσει αυτή η μικροσκοπική αλλαγή στην ρουτίνα σου. 


#6 Παράγγειλε τη γ*μημένη τη σαλάτα

Για κάποιο λόγο μας μπούκωνε η μαμά μας με λαχανικά και πρασινάδες όταν ήμασταν μικρότεροι, επομένως κάτι ήξερε παραπάνω. Επιπλέον, οι σαλάτες υπάρχουν στο μενού για να τις παραγγείλεις, όχι για να τις κοιτάς. Προτίμησε λοιπόν σε κάποιες από τις εξόδους σου να παραγγείλεις σαλάτα και θα με θυμηθείς. Και θα χορτάσεις και δε θα πάρεις πολλές θερμίδες. Άσε που πάντα έχουν και τέλεια χρώματα για φωτογραφία στο Instagram!


#7 Πιες πολύ νερό

To να πίνεις νερό είναι η πιο σημαντική και ταυτόχρονα η πιο ξεχασμένη συνήθεια στη διατροφή σου. Ωστόσο, πέρα από την ενυδάτωση, το νερό βοηθά στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας και στην απώλεια βάρους. Οι ειδικοί ισχυρίζονται πως πρέπει να πίνουμε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό μέσα στην ημέρα. Κι αν θες κάποιον να σου το θυμίζει επειδή ξεχνάς εύκολα, υπάρχουν ειδικές εφαρμογές που μπορούν να σε βοηθήσουν.


#8 Κοιμήσου σαν άνθρωπος

Ξέρεις ποιο είναι το πιο ανθυγιεινό πράγμα που μπορείς να κάνεις; Να μην κοιμάσαι αρκετά και τις σωστές ώρες. Είναι γεγονός πως οι άνθρωποι που δεν κοιμούνται σωστά, τείνουν να παίρνουν βάρος. Γι' αυτό, άσε για την επόμενη μέρα τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς που δε σ' αφήνουν να κλείσεις μάτι και χόρτασε έναν καλό ύπνο κάθε βράδυ.


#9 Κάνε μία βόλτα και πιες λίγο ζεστό νερό μετά από κάθε γεύμα

Το περπάτημα και το ζεστό νερό κάνουν την πέψη ευκολότερη. Γι'αυτό μετά από κάθε γεύμα, πιες ένα ποτήρι ζεστό νερό και κάνε μία βόλτα τουλάχιστον για δεκαπέντε λεπτά. Θα δεις διαφορά ήδη από τον πρώτο μήνα.

Άντε και καλά αποτελέσματα!

 

Θα σου τραβήξουν την προσοχή:



   
Κλεοπάτρα Μπράιτ