fbpx

Μάθε τι κάνει το αλκοόλ στο σώμα σου | Γιατί ήρθε η ώρα να το ελαττώσεις;


Ένας καλός τρόπος να χαλαρώσεις μπορεί να είναι το αλκοόλ. Συνήθως ξεκινάμε με ένα ποτηράκι συνοδευόμενο από την κλασική ατάκα «σήμερα δεν είμαι για πολλά, ένα κρασάκι μόνο», μέχρι που καταλήγουμε στο πάτωμα! Είναι ΟΚ να συμβεί μια στο τόσο, όμως εάν είσαι από τους τύπους που το έχουνε κάνει ιεροτελεστία, ρίξε μια ματιά στα παρακάτω και ίσως αλλάξεις λίγο το lifestyle σου!

ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΒΑΡΟΥΣ

Μεταβολισμός

Μήπως οφείλονται εκεί τα παραπάνω κιλάκια που πήρες τελευταία; Ας ξεκινήσουμε από το πώς επηρεάζει το μεταβολισμό σου. Το σώμα δεν μπορεί να αποθηκεύσει το αλκοόλ, γι αυτό το μεταβολίζει αμέσως μόλις το καταναλώσεις. Επομένως, προτεραιότητα του μεταβολισμού σου εκείνη τη στιγμή είναι το αλκοόλ, κάτι που κάνει τον οργανισμό σου να σταματά να μεταβολίζει οποιοδήποτε άλλο λίπος ή ουσία, με τον ίδιο τρόπο που το έκανε πριν. Σε μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι κάτι που θα τον μειώνει σταδιακά.

Θερμίδες

Το αλκοόλ περιέχει 7 θερμίδες ανά γραμμάριο, το οποίο είναι σχεδόν το ίδιο με το σκέτο λίπος. Όταν πρόκειται για αύξηση ή μείωση βάρους, πρέπει να υπάρχουν οι θερμίδες που θα πάρεις και αυτές που θα κάψεις. Οι «κενές» θερμίδες του αλκοόλ, μάντεψε που θα πάνε! Ορίστε και μια μικρή ιδέα του τι πίνεις και σε πόσες θερμίδες αντιστοιχούν.

  • 1 ουίσκι με κόλα = 1 μάφιν με βατόμουρο
  • 1 πίνα κολάντα = 1 ντόνατ
  • 1 ποτήρι κρασί = 1 λεπτό κομμάτι κέικ
  • 50ml λικέρ = 2 λουκάνικα
  • 1 παγωμένη μαργαρίτα = 1 μπέργκερ

Για να είμαι ειλικρινής, θα προτιμούσα να τρώω τούρτες και μπέργκερ, παρά να πίνω!

Άλλοι παράγοντες:

οι χυμοί και τα αναψυκτικά που ανακατεύονται με πολλά ποτά είναι τίγκα στη ζάχαρη

συνήθως, το ποτό συνοδεύουν ξηροί καρποί, πατατάκια, ποπ κορν και άλλες παχυντικές επιλογές που καταβροχθίζουμε ανεξέλεγκτα

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΘΕΡΜΙΔΩΝ

  1. Αντί να πιείς 2 ποτά, πάρε μόνο ένα
  2. Απέφυγε τα γλυκά ποτά και τις αναμείξεις τους με αναψυκτικά, χυμούς και σιρόπια
  3. Δοκίμασε να βάλεις σόδα, φρέσκα φρούτα, ή τόνικ
  4. Φάε ένα πλήρες γεύμα πριν βγεις, ώστε να νιώθεις χορτάτος
  5. Πίνε νερό ενδιάμεσα από το ποτό σου και θα καταναλώσεις λιγότερο αλκοόλ
  6. Προτίμησε βότκα με σόδα και λεμόνι, ή μια ελαφριά μπύρα, ή ένα τζιν τόνικ με λεμόνι, ή ένα ποτήρι κόκκινο κρασί.

Τέλος, ήξερες ότι ένας μέσος καταναλωτής κρασιού καταναλώνει 2000 παραπάνω θερμίδες κάθε μήνα; Αυτό, με πρόχειρους υπολογισμούς, αντιστοιχεί σε 141 χωνάκια παγωτό ανά χρόνο! Σόρρυ, αλλά θα προτιμήσω το χωνάκι μου εγώ…

 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET