Ο ΟΑΣΑ καταργεί τα ηλεκτρονικά εισιτήρια μειωμένου κομίστρου, για τους δικαιούχους!


Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΑ, το χάρτινο ηλεκτρονικό εισιτήριο μειωμένου κομίστρου θα καταργηθεί και θα αντικατασταθεί από την προσωποποιημένη κάρτα.

Ειδικότερα, από την 1η Οκτωβρίου οι δικαιούχοι μειωμένου κομίστρου (φοιτητές, σπουδαστές, πολύτεκνοι, νέοι άνω των 18 κτλ), θα καλούνται κι εκείνοι με τη σειρά τους να εκδώσουν προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα.

Ο ΟΑΣΑ προχώρησε σε αυτή την αλλαγή, εξαιτίας του μεγάλου ποσοστού επιβατών που έχει εκδώσει ηλεκτρονικές κάρτες.

Συγκεκριμένα, ο Οργανισμός έχει εκδώσει περισσότερες από 800.000 προσωποποιημένες ηλεκτρονικές κάρτες ATH.ENA Card και 350.000 ανώνυμες, που σημαίνει ότι περισσότεροι από 1,15 εκατ. επιβάτες μετακινούνται με κάρτα.

Η προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα συνοδεύεται από προνόμια, όπως η προμήθεια προϊόντων κομίστρου, μέσω κινητού τηλεφώνου με τεχνολογία NFC, χωρίς να είναι απαραίτητη η μετάβαση σε εκδοτήρια ή αυτόματα μηχανήματα.

Παράλληλα, ο ΟΑΣΑ έκανε γνωστό πως οι εγκεκριμένες κάρτες για το μηνιαίο δικαίωμα της ανεργίας, έχουν ξεπεράσει τις 190.000 και οι αντίστοιχες για το δικαίωμα των ΑμεΑ τρίμηνης διάρκειας τις 33.000. Παρατηρείται λοιπόν διαρκής άνοδος των εσόδων μετά το κλείσιμο των πυλών στους σταθμούς του Μετρό και ΗΣΑΠ, όπως και μετά την εφαρμογή του μέτρου της εισόδου από τη μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

Ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε και τις βελτιώσεις υπηρεσιών, όπως:

→ Σε 198 «Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Εισιτηρίων» (ΑΜΕΚ), ο επιβάτης μπορεί πλέον να αγοράσει ή και να επαναφορτίσει ηλεκτρονικό εισιτήριο, με τη χρήση χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας.

→ Παράλληλα, διευρύνθηκαν οι δυνατότητες αγοράς / επαναφόρτισης του μεμονωμένου εισιτηρίου των 1,40 ευρώ στα ΑΜΕΚ, καθώς η εν λόγω επιλογή εξυπηρετείται και από τα χαρτονομίσματα των 10 ευρώ. Στο ίδιο πλαίσιο, διευρύνθηκαν οι δυνατότητες φόρτισης της μηνιαίας κάρτας των 30 ευρώ, καθώς η εν λόγω επιλογή εξυπηρετείται και από τα χαρτονομίσματα των 50 ευρώ.

→ Επίσης, όταν εξαντληθεί ο χρόνος των 90 λεπτών πριν την έξοδο από τις πύλες των σταθμών, οι επιβάτες μπορούν πλέον να εξέλθουν από τις πύλες, εφόσον έχουν στην κάρτα τους υπόλοιπο εισιτηρίων ή αποθηκευμένη αξία. Πέντε στα δέκα εισιτήρια που πωλούνται είναι 10 + 1

Τα εκπτωτικά προϊόντα που αναπτύχθηκαν (10+1, 5+0, διπλό μετ΄ επιστροφής), σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, εμφανίζουν μεγάλη διείσδυση στους επιβάτες.

Με τα προϊόντα αυτά, ο επιβάτης κερδίζει έκπτωση από 5 έως 17 λεπτά ανά διαδρομή.

Είναι χαρακτηριστικό ότι 5 στα 10 εισιτήρια που πωλούνται είναι 10 + 1 (η τιμή ανά εισιτήριο διαμορφώνεται στα 1,23 ευρώ).

Δυνατότητα αγοράς προφορτισμένων εισιτηρίων σε 1.300 σημεία

Σε 1.300 επιλεγμένα σημεία (από περίπτερα μέχρι καταστήματα ψιλικών, σούπερ μάρκετ κ.α.) υπάρχουν ηλεκτρονικά εισιτήρια ATH.ENA Ticket.

Με συσκευές POS έχουν εφοδιαστεί 400 περίπτερα, προκειμένου οι επιβάτες να μπορούν να προμηθεύονται και να επαναφορτίζουν τους βασικούς τύπους εισιτηρίων.

Τέλος, σύμφωνα πάντα με τον ΟΑΣΑ, η ολοκλήρωση του κλεισίματος των πυλών στους σταθμούς των Γραμμών 1,2,3 της ΣΤΑΣΥ πραγματοποιήθηκε σε 9 μήνες, αντί για 24 που υλοποιείται κανονικά.

Βέβαια, να υπενθυμίσουμε στον ΟΑΣΑ ότι μπορεί να ήθελε να «σπάσει ρεκόρ» με τη γρήγορη εφαρμογή και λειτουργία των πυλών, ωστόσο καλό είναι οι εργαζόμενοι να μη ξεχνούν πως το επιβατικό κοινό ταλαιπωρήθηκε, ενώ μέχρι σήμερα υπάρχουν μπάρες που παρουσιάζουν προβλήματα.

Μη λέμε μεγάλα λόγια, επομένως! 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET