fbpx

8 hacks που θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς πιο εύκολα, όταν ακολουθεί πρωινό ξύπνημα!


Μερικές φορές, το να κοιμηθείς νωρίς είναι μία ιδιαίτερα δύσκολη διαδικασία. Από τη μία όλες εκείνες οι τρελές κι αγχωτικές καταστάσεις που συμβαίνουν μέσα στη μέρα κι από την άλλη οι σκέψεις που κατακλύζουν το μυαλό σου με το που αποφασίσεις να κλείσεις τα μάτια, έχουν μετατρέψει τις αϋπνίες σε νούμερο ένα πρόβλημα των νέων σήμερα.

Αν μάλιστα, αρχίσεις να αγχώνεσαι πως ακολουθεί πρωινό ξύπνημα κι απόψε πρέπει να τα βγάλεις οπωσδήποτε πέρα με τις αϋπνίες σου, δεν πρόκειται να κοιμηθείς ποτέ!

Ευτυχώς όμως, υπάρχουν μερικά κόλπα που θα σε βοηθήσουν να σιωπήσεις όλες τις σκέψεις σου και να πέσεις για ύπνο σαν πουλάκι. Τα παρουσιάζουμε αναλυτικά:

1. Κάνε ένα ζεστό μπάνιο.

Μία πτώση στην θερμοκρασία του σώματος βοηθάει πάντα στο να σε πάρει ο ύπνος. Ναι μεν τη στιγμή που κάνεις το ζεστό μπάνιο, αυξάνεται η θερμοκρασία σου, μόλις όμως βγαίνεις από την μπανιέρα η δροσιά που παίρνει το σώμα σου σε χαλαρώνει και σε βοηθά να κοιμηθείς πολύ πιο εύκολα.

hacks-upnou1

2. Αποσυνδέσου από ΟΛΑ τα social media.

Το φως που έρχεται σε επαφή με τα μάτια σου, καταστέλλει την παραγωγή της μελατονίνης, μιας ορμόνης που σε βοηθά να κοιμηθείς. Όταν λοιπόν χώνεις το πρόσωπό σου στο κινητό ή στο λάπτοπ πριν κοιμηθείς, η φωτεινότητα της οθόνης προκαλεί σύγχυση στον εγκέφαλό σου και τον κάνει να αντιλαμβάνεται ότι είναι ακόμη πρωί. Αντί λοιπόν να τσεκάρεις τις ειδοποιήσεις σου στο Facebook πριν κοιμηθείς, διάβασε αντ’ αυτού ένα βιβλίο ή κάνε ένα ζεστό μπάνιο όπως προείπα και πιο πάνω.

hacks-upnou2

3. Μην πίνεις καφέ το απόγευμα.

Η καφεΐνη είναι διεγερτική ουσία η οποία μπορεί να κρατήσει ενεργοποιημένο τον οργανισμό σου έως και για 10 ώρες μετά την πρόσληψή της. Είναι φυσικό επακόλουθο λοιπόν, αν λαμβάνεις μεγάλες ποσότητες αυτής μέσα στην ημέρα και δη μετά το μεσημέρι, να μένεις άυπνος/η το βράδυ. Ταυτόχρονα, μετά τις 18:00 το απόγευμα, θα σου προτείναμε να αποφύγεις τόσο το τσάι όσο και την σοκολάτα ή το κακάο. Αντίθετα, μπορείς να πιείς ένα ποτήρι φρέσκο γάλα, λίγο πριν ξαπλώσεις στο κρεβάτι.

hacks-upnou3

4. Μην τρως μεγάλες ποσότητες φαγητού πριν κοιμηθείς.

Οτιδήποτε φας σε μεγάλη ποσότητα λίγη ώρα πριν πέσεις στο κρεβάτι σου, θα σου δημιουργήσει καούρα στο στομάχι. Αυτή η δυσφορία είναι ικανή να σε κρατήσει ξύπνιο/α μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Θα ήταν καλύτερο να έχεις φάει το τελευταίο γεύμα σου αρκετές ώρες πριν ξαπλώσεις για να να δώσεις τη δυνατότητα στο πεπτικό σου σύστημα, να χωνέψει με τον πλέον απαραίτητο τρόπο.

hacks-upnou4

5. Κρύψε το ρολόι σου.

Το να κοιτάς το ρολόι σου κάθε τρεις και λίγο επειδή αγχώνεσαι που δεν κοιμάσαι, μόνο καλό δεν σου κάνει. Κάνε την χάρη στον εαυτό σου και βάλε το ξυπνητήρι ή το κινητό σου στην άκρη. Τόσο μακριά που να μην μπορείς να το φτάσεις με την οποιαδήποτε αβίαστη κίνηση του χεριού σου.

hacks-upnou5

6. Φόρεσε κάλτσες.

Τα κρύα πόδια περιορίζουν την κυκλοφορία του αίματος. Συνεπώς, ένα ζευγάρι κάλτσες είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι. Η κυκλοφορία του αίματος αυξάνεται και σε βοηθά να κοιμηθείς ταχύτερα. Μην τις φοράς και στον ύπνο όμως (είναι αντιαισθητικό, ειδικά όταν είσαι με παρέα ) αλλά μέχρι να ζεσταθούν τα πόδια σου και να νιώσεις τόσο άνετα ώστε να κοιμηθείς ευχάριστα.

hacks-upnou6

7. Πιές χαμομήλι.

Είναι το καλύτερο υπνωτικό από αρχαιοτάτων χρόνων, το οποίο χρησιμοποιούνταν για να επιταχύνει τη διαδικασία του ύπνου. Το χαμομήλι ενεργοποιεί μια ουσία που λέγεται γλυκίνη και χαλαρώνει τα νεύρα λειτουργώντας ως ένα ήπιο ηρεμιστικό.

hacks-upnou7

8. Πάρε αναπνοές.

Ναι, οι αναπνοές μπορούν να σε βοηθήσουν να κοιμηθείς. Ανέπνευσε βαθιά για 4 δευτερόλεπτα από την μύτη σου, κράτησε τον αέρα μέσα σου για 7 δευτερόλεπτα και τέλος εξέπνευσε από το στόμα, κάνοντας έναν ήχο σφυρίγματος για περίπου 8 δευτερόλεπτα. Επανάλαβε την διαδικασία τρεις με τέσσερις φορές. Αυτή η μέθοδος μεταφέρει περισσότερο οξυγόνο στο νευρικό σου σύστημα με αποτέλεσμα να νυστάξεις ευκολότερα. Δοκίμασέ το, λειτουργεί!

hacks-upnou8

 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET