fbpx

Το ΑΠΘ «χτυπάει» τον κορωνοϊό με μάσκα και παγούρι σε προσφορά, τα λιγουρεύεστε;


Το ΑΠΘ πέρα από μεγάλο ελληνικό πανεπιστήμιο, αποτελεί ξεκάθαρα και «επιχειρηματικό μυαλό», κάνοντας κινήσεις εδώ και αρκετό καιρό προς αυτήν την κατεύθυνση κι ακολουθώντας το παράδειγμα σπουδαίων εξωτερικών ιδρυμάτων.

Αναφερόμαστε φυσικά στην μπουτίκ της σχολής, που σε κάνει να νιώθεις λίγο ότι σπουδάζεις στο Χάρβαρντ των ΗΠΑ και όχι στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχει μότο «Ξυπνήστε με τα χρώματα του ΑΠΘ, δωρίστε τα χρώματα του ΑΠΘ, ντυθείτε στα χρώματα του ΑΠΘ». Το οποίο τώρα που ξανασκεφτόμαστε, αν συνδυαζόταν με την εισαγωγή του τσίρλιντινγκ στην ελληνική εκπαίδευση, θα έκανε θραύση.

Τέλος πάντων, επανερχόμενοι στο θέμα μας, όπως κάθε επιχειρηματικό μυαλό, έτσι κι αυτό, άδραξε την ευκαιρία που του έδωσε η πανδημία, δανείστηκε την ιδέα του Υπ. Παιδείας για αντιμετώπιση του κορωνοϊού στα σχολεία με παγουρίνια και «χτύπησε» με μια φοβερή προσφορά.

Θερμός και υφασμάτινη μάσκα μόνο 12 ευρώ, αποκλειστικά από το κατάστημα αναμνηστικών του ΑΠΘ!

Πρόκειται για πρωτοβουλία του πρύτανη Νίκου Παπαϊωάννου, η οποία αποσκοπεί στην προστασία των εργαζομένων, των εκπαιδευτικών και των φοιτητών εν όψει της νέας ακαδημαϊκής χρονιάς και σύμφωνα με τον κ. Μαυρίδη, διευθυντή πωλήσεων της Εταιρείας Αξιοποίησης και Διαχείρισης της Περιουσίας του ΑΠΘ, ο οποίος μίλησε στοGRTimes.gr, η δουλίτσα πάει πολύ καλά και συνεχώς έρχονται νέες παραγγελίες. Όπως είπε χαρακτηριστικά:

Όλοι το δέχτηκαν αμέσως. Φανταστείτε ότι αν δεν φοράει κάποιος τη μάσκα με ΑΠΘ, οι υπόλοιποι το σχολιάζουν. 

Όσο για το παγούρι που περιλαμβάνει το πακέτο, συμβολίζει εκτός των άλλων και την οικολογική ευαισθησία, στην προσπάθεια αποφυγής της χρήσης πλαστικού.

Από την άλλη βέβαια, υπάρχουν και οι αντίθετοι με αυτήν την κίνηση, και συγκεκριμένα η ΚΝΕ Θεσσαλονίκης, η οποία σχολιάζει συγκεκριμένα πως «Οι φοιτητές ζητάνε εδώ και τώρα καθηγητές και αίθουσες για να ανοίξουν οι σχολές με όλα τα αναγκαία μέτρα και όχι να παίζουν προκλητικά με την αγωνία τους! Ας αφήσουν καλύτερα αυτές τις ‘καινοτόμες’ προσφορές για τους τηλεπωλήτες

Ομολογούμε πως κι εμείς βλέποντας την εικόνα προώθησης των προϊόντων, σκεφτήκαμε αμέσως το τηλεμάρκετινγκ και αναρωτιόμαστε αν η προσφορά ισχύει για περιορισμένο χρόνο. Καλό θα ήταν να βιαστείτε όσοι ενδιαφέρεστε πάντως.

 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET