ΕΛΛΑΔΑ

Μέτρα ασφαλείας για τα ηλεκτρικά πατίνια ζητά ο Δήμος Αθηναίων, προτού θρηνήσουμε θύματα!

Εδώ και κάμποσο καιρό, οι Αθηναίοι εγκαινίασαν έναν νεό τρόπο μετακίνησης στην πόλη, χάρη στα ηλεκτροκίνητα πατίνια που έφερε η εταιρεία Lime. Είναι γεγονός πως τα εν λόγω πατίνια έχουν κερδίσει ένα μεγάλο στοίχημα, αφού είναι γεγονός πως το κέντρο της Αθήνας δεν διαθέτει και τους πιο ασφαλείς δρόμους. Για την ακρίβεια, αυτό είναι και […]

Δήμητρα Πραντάλου

29 Μαρτίου, 2019

Εδώ και κάμποσο καιρό, οι Αθηναίοι εγκαινίασαν έναν νεό τρόπο μετακίνησης στην πόλη, χάρη στα ηλεκτροκίνητα πατίνια που έφερε η εταιρεία Lime.

Είναι γεγονός πως τα εν λόγω πατίνια έχουν κερδίσει ένα μεγάλο στοίχημα, αφού είναι γεγονός πως το κέντρο της Αθήνας δεν διαθέτει και τους πιο ασφαλείς δρόμους. Για την ακρίβεια, αυτό είναι και κάτι που απουσιάζει από την πρωτεύουσα Ευρωπαϊκής χώρας.

Το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί, ωστόσο, από την χρήση των πατινιών, είναι πως δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Τι γίνεται στην περίπτωση ατυχήματος, δηλαδή;

Αξίζει να αναφέρω πως σε κουβέντα που είχα με οδηγό ταξί, μου τόνισε πως μπροστά στα μάτια του έχει δει αυτοκίνητο να χτυπάει τουρίστα με πατίνι αργά το βράδυ, στην Αθήνα. Ο νεαρός άντρας έκανε ελιγμούς στον δρόμο, έχοντας μάλλον άγνοια κινδύνου ή αγνοώντας κάθε μέτρο ασφαλείας.

Προκειμένου να μην φτάσουμε στο σημείο να θρηνήσουμε θύματα, ο Δήμος Αθηναίων ζητά από τους εμπλεκόμενους φορείς και το υπουργείο Μεταφορών να θεσπίσουν επειγόντας ρυθμιστικό πλαίσιο για την ασφαλή χρήση των ηλεκτροκίνητων πατινιών.

Με ανακοίνωσή του ο Δήμος Αθηναίων σημειώνει πως ενθαρρύνει τις εναλλακτικές μορφές βιώσιμης μετακίνησης στην Αθήνα και παρακολουθεί με ενδιαφέρον τη δραστηριότητα των ηλεκτροκίνητων πατινιών στην πρωτεύουσα, σε δρόμους, πεζοδρόμους, πεζοδρόμια και πλατείες.

«Διαπιστώνοντας λοιπόν, την έλλειψη κάθε θεσμικού πλαισίου λειτουργίας και χωρίς να έχει καμία αρμοδιότητα αδειοδότησης ή ελέγχου, ο δήμος Αθηναίων προχώρησε στη συγκρότηση ομάδας εργασίας στην οποία προσκλήθηκαν και εκπρόσωποι των εταιριών που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά. Στόχος της ομάδας εργασίας είναι η κατάθεση ολοκληρωμένης πρότασης, βάσει και της διεθνούς εμπειρίας, προς τους αρμόδιους εμπλεκόμενους φορείς (υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υπουργείο Προστασίας του Πολίτη κλπ), που πρέπει να προχωρήσουν άμεσα στη θέσπιση νομοθετικού πλαισίου για την αντιμετώπιση των ζητημάτων που ανακύπτουν από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα».

«Σε κάθε περίπτωση, στις μετακινήσεις και την ψυχαγωγία κατοίκων και τουριστών προέχει η ασφάλεια και ο δήμος Αθηναίων εφιστά την προσοχή των χρηστών για την ασφαλή και συνετή χρήση (χρήση κράνους, σεβασμό στον κ.ο.κ.) ενός μέσου εναλλακτικής αστικής μετακίνησης, που αναπτύσσει σχετικά υψηλή ταχύτητα (έως και 25 χλμ/ώρα) και που σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί παιχνίδι», καταλήγει ο Δήμος Αθηναίων.

Ανεξάρτητα πάντως απ’τα μέτρα ασφαλείας που λογικά θα ανακοινωθούν τον επόμενο καιρό, καλό είναι ο καθένας που χρησιμοποιεί το πατίνι να προσέχει και να μην το πηγαίνει ανεξέλεγκτα στους δρόμους.

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΙΝΤΕΡΝΑΣΙΟΝΑΛ

Γάτος πήρε διδακτορικό από το Παν/μιο του Βερμόντ κι εμείς ακόμα παλεύουμε το πτυχίο!

ΕΛΛΑΔΑ

Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων: Με δωρεάν είσοδο κι εκδηλώσεις το γιορτάζουν αύριο (18/5) τα μουσεία!

ΕΛΛΑΔΑ

Αυξάνεται κι άλλο η τιμή του καφέ, σε περίπτωση που δεν ήσασταν αρκετά σκ@τά σήμερα!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Πανελλήνιες 2024: Περισσότερες οι θέσεις των εισακτέων – Πώς μοιράζονται ανά τμήμα!

ΕΛΛΑΔΑ

Αυτοκτόνησε ο 23χρονος Ερμής Καραγιάννης που είχε συμμετάσχει στο GNTM το 2020!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET