fbpx

6 απρόσμενοι τρόποι που θα σε βοηθήσουν να απαλύνεις τον πόνο πάνω στο σεξ!


Η ερωτική πράξη πέρα από άκρως απολαυστική, μπορεί να είναι κι επίπονη κάποιες φορές, ειδικά τον πρώτο καιρό που μία κοπέλα αποφασίζει να μυηθεί στον κόσμο του σεξ. Βέβαια αυτό ισχύει και σε άλλες περιπτώσεις, όταν για παράδειγμα υπάρχει μία έντονη σεξουαλική στιγμή ή μία δύσκολη κι άβολη στάση. Συμβαίνουν κι αυτά κι είναι απόλυτα φυσιολογικό να προκαλείται πόνος ακόμη και με πράγματα που εξ ορισμού αφορούν την ευχαρίστηση, όπως το σεξ.

Μπορείς να αποφύγεις τον πόνο; Φυσικά και μπορείς. Ρίξε μία ματιά στα παρακάτω απροσδόκητα πράγματα που μπορούν να κάνουν το σεξ λιγότερο επίπονο (πέρα από το λιπαντικό):

#1 Η στάση με τη γυναίκα από πάνω

Ενώ υπάρχουν άλλες διασημότερες στάσεις που προτιμώνται περισσότερο από τα ζευγάρια στο σεξ, η συγκεκριμένη είναι ό,τι πρέπει για σένα που θες να απαλύνεις τον πόνο των πρώτων φορών. Η στάση όπου η γυναίκα βρίσκεται από πάνω, προσφέρεται απόλυτα για την περίσταση, καθώς σου δίνει το ελεύθερο να είσαι εσύ αυτή που θα ελέγχει τη διείσδυση, τον ρυθμό και την ένταση του σεξ. Εφόσον τα ελέγχεις όλα, θα είσαι σε θέση να μειώνεις την ένταση εκεί που νιώθεις ότι πονάς λιγάκι παραπάνω.

#2 Yoga, yoga, yoga

Μετά τις δυο – τρεις πρώτες φορές στο σεξ, οι αρθρώσεις σου θα σε πονούν τόσο πολύ που δε θα αντέχεις από τον πόνο. Το ίδιο θα συμβεί και με άλλα σημεία του σώματός σου. Για να το αποφύγεις αυτό, μία λύση είναι να επιδοθείς στη γιόγκα. Η γιόγκα θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις μεγαλύτερη ευλυγισία και το σεξ θα είναι πλέον για σένα ένα ευκολότερο και σίγουρο λιγότερο επίπονο εγχείρημα.

#3 Δωσ’ του να καταλάβει στα προκαταρκτικά

Ας ξεκινήσω, τονίζοντας ότι τα προκαταρκτικά είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πριν το σεξ. Δε νοείται να ξεκινήσεις τη σεξουαλική επαφή κατευθείαν από τα βαθιά, χωρίς πρώτα να έχεις χαλαρώσει και να έχεις προετοιμαστεί σωματικά και ψυχολογικά για το σεξ. Προκειμένου να πραγματοποιηθεί η διείσδυση είναι αναγκαίο να έχεις υγρανθεί φουλ, καθώς σε άλλη περίπτωση λόγω της απώλειας λίπνασης, η είσοδος θα είναι απίστευτα επώδυνη. Προσέφερε και δέξου αγγίγματα, φιλιά, καυτές αναπνοές και χουφτώματα είναι ό,τι πρέπει πριν πάμε στο κυρίως.

#4 Επένδυσε σ’ ένα διαστολέα κόλπου

Ένας διαστολέας κόλπου χρησιμοποιείται γι’ αυτό ακριβώς που υποδηλώνει η ονομασία του, προς διαστολή δηλαδή του κόλπου. Εισάγεται μέσα στον κόλπο και ασκεί πιέσεις με σκοπό να κάνει ευκολότερη την κανονική διείσδυση. Κυκλοφορεί σε διάφορα μεγέθη. Όταν πια το μεγαλύτερο μέγεθος διαστολέα μπαίνει με άνεση και χωρίς πόνο μέσα στον κόλπο, αυτό είναι το σημάδι ότι η σεξουαλική επαφή μπορεί πια να επιτευχθεί.

#5 Κάνε ασκήσεις αναπνοής

Σου φαίνεται χαζό, αλλά πραγματικά βοηθάει όσο δε φαντάζεσαι. Όταν πια αποκτήσεις αρκετή εμπειρία στο σεξ, θα καταλάβεις πόσο ουσιαστική είναι η σωστή αναπνοή στο σεξ. Είναι σημαντικό να αναπνέεις σωστά καθώς κάποιες φορές που θα λαχανιάζεις και θα κουράζεσαι λιγάκι παραπάνω αν δε βρίσκεις τις αναπνοές σου, δε θα μπορείς να συνεχίσεις. Με το να κάνεις μερικές ολιγόλεπτες ασκήσεις αναπνοής, πέρνωντας βαθιές αναπνοές και κατανοώντας το ρυθμό της αναπνοής σου θα μπορέσεις να ελέγξεις τυχόν πόνο πριν και κατά τη διάρκεια της διείσδυσης.

#6 Κάνε μία επίσκεψη στο γυναικολόγο σου να βεβαιωθείς ότι όλα λειτουργούν ρολόι εκεί κάτω

Αν βλέπεις ότι παρόλα αυτά, ο πόνος δεν περνάει και είναι συνήθιστα δυνατός, τότε μία επίσκεψη στο γυναικολόγο σου είναι ό,τι πρέπει. Μπορεί το θέμα να μην είναι απλά ορμονικό αλλά κάποια μόλυνση ή λοίμωξη για παράδειγμα. Για να προστατεύσεις τον εαυτό σου πρωτίστως κι ύστερα το σύντροφό σου, πραγματοποίησε την επίσκεψη και πάρε τις απαντήσεις που χρειάζεσαι.

 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET