fbpx

To Spotify θα προτείνει μουσική ανάλογα με τη διάθεσή μας, το λες και πατ-πατ στην πλατούλα!


Από τότε που το Spotify μπήκε στη ζωούλα μας, κάποια πράγματα έγιναν πολύ πιο εύκολα, για τους λάτρεις της μουσικής κυρίως. Και μόνο ότι σταματήσαμε τη διαδικασία να κατεβάζουμε τραγούδια και μετά να τα περνάμε στο κινητό (αν έχεις iPhone τρέχα γύρευε) ή στο mp3, αξίζει και με το παραπάνω η μηνιαία συνδρομή.

Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα social media, υπάρχουν κάποιοι αλγόριθμοι που μπορούν να «διαβάζουν» ό,τι ψάχνουμε ή να «ακούνε» τα όσα λέμε, προκειμένου στη συνέχεια να μας τα σκάνε σε διαφημίσεις σε οποιαδήποτε εφαρμογή. Τα έχει πει καλύτερα το ντοκιμαντέρ στο Netflix, Social Dilemma, σε περίπτωση που θέλετε να μάθετε κάποιες πληροφορίες παραπάνω. Κάτι αντίστοιχο, λοιπόν, φαίνεται πως θα συμβεί σύντομα και στη μουσική πλατφόρμα.

Μετά από σχετική ενημέρωση των υπεύθυνων, το Spotify θα «νιώθει» τη διάθεση που έχουμε κάθε φορά (σκ@τά όλη την ώρα δηλαδή), με σκοπό να μας προτείνει κομμάτια που θα ταιριάζουν γάντι στο mood μας. Αν είμαστε σε φάση δηλαδή που θέλουμε να τρέξει το δάκρυ κορόμηλο, τότε θα μας δώσει έτοιμα και χωρίς αναζήτηση, τραγούδια που είναι φτιαγμένα γι’ αυτόν ακριβώς τον σκοπό.

Πώς θα επιτυγχάνεται αυτό; Με πατενταρισμένη τεχνολογία. Εξηγούμε.

Η πλατφόρμα θα έχει την ικανότητα να ακούει και να αναλύει τον τόνο της φωνής μας, ώστε να μπορεί να καταλάβει αν είμαστε κακόκεφοι, χαρούμενοι, στεναχωρημένοι, θυμωμένοι ή κάτι ενδιάμεσο. Ανάλογα με τη συναισθηματική μας κατάσταση, καθώς και με το κοινωνικό μας περιβάλλον, αν είμαστε μόνοι ή με παρέα πχ, τότε θα προτείνει τα κατάλληλα κομμάτια για κάθε περίσταση.

«Είναι κοινό χαρακτηριστικό για μία εφαρμογή media streaming να περιλαμβάνει λειτουργίες που προσφέρουν εξατομικευμένες προτάσεις στο χρήστη», ανέφερε το Spotify στην ανακοίνωση του.

Η δημοφιλής μουσική πλατφόρμα, που διαθέτει 320 εκ. χρήστες παγκοσμίωςεκ των οποίων σχεδόν οι μισοί πληρώνουν για την premium έκδοσή της –  έχει λάβει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που της επιτρέπει να χρησιμοποιεί πληροφορίες για την προώθηση περιεχομένου, που έχει τροποποιηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσελκύσει την προσωπικότητα του κάθε χρήστη ξεχωριστά. Αυτό ισχύει και για τα τραγούδια, καθώς και για τα podcasts και τις διαφημίσεις.

Όλο αυτό αποσκοπεί, υποθέτουμε, στο να εξοικονομεί χρόνο ο χρήστης από το να ψάχνεται για το τι στο καλό να ακούσει, καθώς και στο γεγονός ότι η βιβλιοθήκη του Spotify είναι γεμάτη από κομμάτια που δε γνωρίζει.

Όπως και να ‘χει, εμείς βλέπουμε τη συγκεκριμένη λειτουργία σαν το πατ-πατ στην πλατούλα που έχουμε τόσο ανάγκη αυτόν τον καιρό.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET