Μετά από κάτι μήνες λειτουργίας των πυλών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να δηλώσουμε πως όλοι έχουν εξοικειωθεί με τα νέα αυτά δεδομένα.
Υπάρχουν ακόμα εκείνοι που μπερδεύονται και κολλάνε άσχημα και άλλοι που τους λούζει κρύος ιδρώτας κάθε φορά που κάτι δεν πάει καλά με την ηλεκτρονική κάρτα ή το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Ποτέ δε, δεν αναγνωρίζουν τι σημαίνουν οι κωδικοί που εμφανίζονται ή πολλές φορές μάλιστα δεν διαβάζουν καν την οθόνη.
Γι’αυτό είμαστε εμείς εδώ όμως, για να εξηγήσουμε τι σημαίνει ο κάθε κωδικός σφάλματος ξεχωριστά, προκειμένου να γνωρίζετε τι φταίει. Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Ε04: Δεν έχει πραγματοποιηθεί επικύρωση εισόδου
Ε05: Υπέρβαση του επιτρεπτού χρόνου (90 λεπτά)
E14: Δεν επαρκεί το υπόλοιπο Αποθηκευμένης Αξίας
Ε18: Μη αποδεκτό προϊόν (Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει φορτωμένο προϊόν είτε ότι το περιεχόμενο προϊόν έχει λήξει)
Ε33: Έχει ήδη πραγματοποιηθεί η επικύρωση εισόδου
Ε44: Έχει ήδη πραγματοποιηθεί η επικύρωση εξόδου
Ωστόσο, υπάρχει ένας ακόμη κωδικός που είναι σπάνιο φαινόμενο να εμφανιστεί. Πρόκειται για τον Ε06 που σημαίνει Μαύρη Λίστα.
Στην ουσία αφορά σε κάρτες που είτε έχουν κλαπεί ή έχουν χαθεί από τους κατόχους τους και γίνεται χρήση τους από τρίτα άτομα. Στην περίπτωση που ο νόμιμος κάτοχος δηλώσει την απώλεια της κάρτας του αυτή μπαίνει σε “μαύρη λίστα” έτσι ώστε να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάποιον τρίτο.