ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

Τέλος εποχής | Η γενιά μας δε γουστάρει πλέον το σεξ και το γυμνό!

Μέχρι πρόσφατα, πολλές εταιρείες ένδυσης, είχαν επενδύσει σε μια πολιτική μάρκετινγκ βασισμένη στο γυμνό και το σεξ. Για παράδειγμα, η Abercrombie & Fitch ήταν διαβόητη για τις σέξι καμπάνιες μάρκετινγκ. Κάποιες από αυτές άγγιζαν μάλιστα τα όρια της πορνογραφίας ξεσηκώνοντας συχνά αντιδράσεις. Αλλά αυτά ανήκουν στο παρελθόν, όπως αναφέρει η Ruth Bernstein, σύμβουλος στρατηγικής και […]

Neopolis Team

11 Νοεμβρίου, 2015

Μέχρι πρόσφατα, πολλές εταιρείες ένδυσης, είχαν επενδύσει σε μια πολιτική μάρκετινγκ βασισμένη στο γυμνό και το σεξ.

Για παράδειγμα, η Abercrombie & Fitch ήταν διαβόητη για τις σέξι καμπάνιες μάρκετινγκ. Κάποιες από αυτές άγγιζαν μάλιστα τα όρια της πορνογραφίας ξεσηκώνοντας συχνά αντιδράσεις.

gumno1

Αλλά αυτά ανήκουν στο παρελθόν, όπως αναφέρει η Ruth Bernstein, σύμβουλος στρατηγικής και επικοινωνίας, μιλώντας στο Business Insider.

Στην τελευταία καμπάνια του συγκεκριμένου brand, δεν υπάρχει πουθενά σεξ. Εν μέσω δραστικής μείωσης των πωλήσεών της, η εταιρεία άρχισε να απομακρύνεται αργά αλλά σταθερά από την… πρόστυχη φήμη της, με στόχο να γίνει πιο προσιτή στον σύγχρονο καταναλωτή.

Abercrombie & Fitch, Φθινόπωρο 2015
Abercrombie & Fitch, Φθινόπωρο 2015

Πολλά brand εγκαταλείπουν το σεξ

Φυσικά, η Abercrombie & Fitch δεν είναι η μοναδική εταιρεία λιανικής πώλησης που έχει εγκαταλείψει τη σεξουαλική πολιτική μάρκετινγκ η οποία αποτελούσε κάποτε το σήμα κατατεθέν της.

Παλαιότερη διαφήμιση της εταιρείας American Apparel
Παλαιότερη διαφήμιση της εταιρείας American Apparel

Η American Apparel, η οποία κήρυξε πτώχευση αυτό το φθινόπωρο, ήταν διάσημη για τις υπερσεξουαλικές καμπάνιες μάρκετινγκ, όσο και για τη διαστροφική προσωπικότητα του ιδρυτή και πρώην διευθύνοντος συμβούλου της, του Dov Charney (ο οποίος κάποτε έκανε δώρο στο προσωπικό του δονητές και τους ζήτησε να τους χρησιμοποιήσουν μπροστά του).

[scis id=”59″]

Παλαιότερη διαφήμιση της American Apparel
Παλαιότερη διαφήμιση της American Apparel

Πλέον, οι καμπάνιες που κάποτε παρουσίαζαν έφηβες μαθήτριες ντυμένες λολίτες και νεαρά κορίτσια με σκισμένα εσώρουχα σε άσεμνες στάσεις, ανήκουν στο παρελθόν. Τα νεαρά μοντέλα είναι καλυμμένα και μάλιστα υπερβολικά.

gumno5

Η αλλαγή στη νοοτροπία των καταναλωτών

Αυτές οι σημαντικές αλλαγές αποτυπώνουν τις τεράστιες αλλαγές στη νοοτροπία των καταναλωτών. Οι ειδικοί λένε ότι ανεξάρτητα από το αν αυτές οι εκστρατείες μπορεί να σώσουν αυτές τις εταιρείες ή όχι, σίγουρα είναι ένα βήμα προς την επανατοποθέτησή τους στη συνείδηση του καταναλωτή.

Abercrombie & Fitch, Φθινόπωρο 2015
Abercrombie & Fitch, Φθινόπωρο 2015

Οι παλαιότερες καμπάνιες της Abercrombie & Fitch και της American Apparel ήταν «φανερά σεξουαλικές χωρίς κανένα βαθύτερο νόημα.

Ωστόσο, σήμερα οι καταναλωτές ψάχνουν περισσότερα από ένα εμπορικό σήμα.

Παλαιότερη διαφήμιση της American Apparel
Παλαιότερη διαφήμιση της American Apparel

Ευθύνεται η γενιά των millennials

Η Bernstein επισημαίνει ότι οι millennials ευθύνονται για αυτές τις δραματικές αλλαγές. «Δεν ανταποκρίνονται στις παραδοσιακές έννοιες της ομορφιάς ή ακόμα και της σεξουαλικότητας» είπε.

«Ανταποκρίνονται στις πραγματικές κοινωνικές αλλαγές. Δεν είναι τυχαίο που εταιρείες εσωρούχων δεν κάνουν πια photoshop και airbrush στα μοντέλα τους. Οι millennials έχουν κάνει το δικό τους statement αλλάζοντας τη βιομηχανία».

Επιπλέον, οι καταναλωτές έχουν κορεστεί από τις σεξουαλικές εικόνες και το γυμνό.

«Σήμερα, ο κόσμος είναι τόσο κορεσμένος από το γυμνό και το σεξ, οι άνθρωποι ψάχνουν για κάτι περισσότερο από το γυμνό, επειδή αυτό μπορούν να το βρουν οπουδήποτε», δήλωσε ο Bernstein.

gumno8

Ακόμα και το Playboy σταμάτησε το γυμνό

Το Playboy ανακοίνωσε πρόσφατα ότι σχεδιάζει να σταματήσει τη δημοσίευση γυμνών φωτογραφιών, εν μέρει επειδή η κυκλοφορία ολίσθαινε συνεχώς, καθώς πλέον οι καταναλωτές έχουν τόσο εύκολη πρόσβαση σε σεξουαλικές εικόνες.

«Δώσαμε μια μάχη και την κερδίσαμε. Πλέον είστε ένα κλικ μακριά από κάθε σεξουαλική πράξη μπορείτε να φανταστείτε εντελώς δωρεάν» δήλωσε ο CEO του Playboy Scott Flanders στους New York Times.

Το σεξ θα συνεχίσει να πουλάει μόνο αν…

Μόνο αν κάποιο brand χρησιμοποιήσει το σεξ σωστά, θα συνεχίσει να πουλάει. Το θέμα είναι να γίνει κατανοητό ότι πλέον το σέξι έχει εξελιχθεί.

gumno9

Πηγή: TheToc.gr

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Η νέα έμπνευση «Delfinario είναι για σένα, ΠΑΜ» είναι τόσο Σεφερλής core όσο περιμέναμε!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET