Είναι viral

Τα Lidl ανοίγουν μπαράκι με δωρεάν gin και νιώθουμε πιο έτοιμοι από ποτέ γι’ αυτό!

Με αφορμή την προώθηση του private label τζιν, Hortus, η Lidl ετοίμασε ένα ειδικά διαμορφωμένο μπαράκι, το οποίο θα λειτουργεί αποκλειστικά με προσκλήσεις και θα προσφέρει δύο ποτά δωρεάν. Πρόκειται για το «Lidl House of Hortus», όπου θα ξεκινήσει να υποδέχεται τους καλεσμένους του την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου στην Greek Street στο Soho, όπου το […]

Neopolis Team

16 Οκτωβρίου, 2018

Με αφορμή την προώθηση του private label τζιν, Hortus, η Lidl ετοίμασε ένα ειδικά διαμορφωμένο μπαράκι, το οποίο θα λειτουργεί αποκλειστικά με προσκλήσεις και θα προσφέρει δύο ποτά δωρεάν.

Πρόκειται για το «Lidl House of Hortus», όπου θα ξεκινήσει να υποδέχεται τους καλεσμένους του την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου στην Greek Street στο Soho, όπου το κοινό του Λονδίνου θα ανακαλύψει τα μυστικά και τις γεύσεις του ποτού που παράγει η γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ.

Η γευσιγνωσία θα κρατήσει για δύο ημέρες και στην συνέχεια το pop-up gin bar θα ξεκινήσει το ταξίδι του και σε άλλες πόλεις της Βρετανίας.

Για να καταλάβετε πάντως τι ακριβώς έχει προκαλέσει αυτό το κινούμενο μπαράκι, μέχρι τώρα έχουν γίνει sold out 700 προσκλήσεις.

Ειδικότερα, εξαφανίστηκαν μέσα σε λίγες ώρες με τα Lidl να επανέρχονται με δεύτερο γύρο, ο οποίος μαντέψτε…  έγινε επίσης sold out.

To Hortus δεν βρίσκεται σε σταθερή συλλογή στα ράφια της Lidl στην Ελλάδα, ωστόσο έχει δημιουργήσει ήδη το έδαφος για ανταγωνισμό, καθώς σε τυφλή γευστική δοκιμή που πραγματοποιήθηκε από το Good Housekeeping Institute ανάμεσα σε γνωστές φίρμες τζιν καθώς και private label σούπερ μάρκετ, το Hortus βρέθηκε στην έβδομη θέση με 77 βαθμούς. Καθόλου άσχημα.

Το θέλουμε στην χώρα μας, είμαστε έτοιμοι! 

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Η νέα έμπνευση «Delfinario είναι για σένα, ΠΑΜ» είναι τόσο Σεφερλής core όσο περιμέναμε!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET