fbpx

Τα ΚΤΕΛ εκσυγχρονίζονται επιτέλους, η επιστροφή στο πατρικό περνάει σε άλλη φάση!


Μαντέψτε, εκσυγχρονίζονται επιτέλους αυτά που μας έχουν φάει τη ζωούλα. Τα ΚΤΕΛ μπαίνουν σε μία νέα εποχή και το «καιρός ήταν» ακούγεται πολύ λίγο.

Εκεί που λέγαμε ότι μπήκε καλοκαιράκι και η ταλαιπωρία που θα φάμε για το όποιο υπεραστικό μας ταξιδάκι θα είναι διπλάσια από κάθε άλλη εποχή για ευνόητους λόγους, εμφανίζονται τα καλά αυτά νέα.

Στο παιχνίδι λοιπόν, θα μπουν νέες υπηρεσίες, όπως για παράδειγμα ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για τα δρομολόγια για να μην τρέχουμε σαν παλαβοί κάθε φορά, έξυπνο εισιτήριο και ασύρματη σύνδεση στο Ίντερνετ.

Πολυτέλειες με λίγα λόγια σκοπεύουν να μας προσφέρουν τα ΚΤΕΛ από εδώ και στο εξής, αναμένουμε λοιπόν άμεση αλλαγή στους στίχους του φετινού καλοκαιρινού χιτ από τον ΥΠΟ. Δεν την αξίζουν τέτοια υποτίμηση τα νέα ΚΤΕΛ, μπρο.

Επί τη ευκαιρία, να υπενθυμίσουμε πως -κάποια στιγμή στο μέλλον- θα μεταφερθούν στον Ελαιώνα. Σε περίπτωση που το έχετε ξεχάσει.

Τώρα, η υποβολή αιτήσεων χρηματοδότησης επιχειρηματικών σχεδίων στη δράση του ΕΣΠΑ, «Ενίσχυση επιχειρήσεων του τομέα αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών για την υιοθέτηση συστημάτων και την παροχή υπηρεσιών ολοκληρωμένης πληροφόρησης του επιβατικού κοινού και ηλεκτρονικού εισιτηρίου», ξεκινάει το προσεχές διάστημα.

Η απόφαση του υφυπουργού Οικονομίας, Στάθη Γιαννακίδη κάνει αναφορά για δημόσια δαπάνη της δράσης που ανέρχεται σε 16,2 εκατ. ευρώ και θα κατανεμηθεί στις περιφέρειες της χώρας ως εξής:

  • Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, Κεντρική Μακεδονία, Ήπειρος, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα 7.710.000 ευρώ
  • Δυτική Μακεδονία, Ιόνια Νησιά, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη 5.155.000 ευρώ.
  • Αττική 235.000 ευρώ
  • Στερεά Ελλάδα 1.600.000 ευρώ
  • Νότιο Αιγαίο 1.500.000 ευρώ

Οι δικαιούχοι της δράσης είναι τα Αστικά και Υπεραστικά ΚΤΕΛ που έχουν μορφή ΑΕ (Ανώνυμης Εταιρείας) ή Κοινού Ταμείου Εισπράξεων Λεωφορείων (ΚΤΕΛ).

Η επιδότηση θα κατανεμηθεί ως εξής:

Για προτάσεις που αφορούν σε αστικά ΚΤΕΛ που διαθέτουν μέχρι 15 λεωφορεία: έως 140.000 και από 16 λεωφορεία και πάνω: έως 330.000.
Για προτάσεις που αφορούν σε υπεραστικά ΚΤΕΛ που διαθέτουν μέχρι 20 λεωφορεία έως 165.000 και από 21 λεωφορεία και πάνω: έως 330.000.
Ενώ, το ύψος της επιδότησης ορίζεται στο 60%.

Οι δαπάνες που θα χρηματοδοτούνται είναι οι εξής:

Συστήματα Έξυπνου Εισιτηρίου
Συστήματα προγραμματισμού και βελτιστοποίησης δρομολογίων
Συστήματα Τηλεματικής & Πληροφόρησης επιβατών
Συστήματα Ψυχαγωγίας & ενημέρωσης εντός του λεωφορείου
Συστήματα Wi-Fi εντός των οχημάτων
Πιστοποίηση υπηρεσιών ή/και διαδικασιών

Τέλος, η προθεσμία ολοκλήρωσης των χρηματοδοτούμενων επενδύσεων δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 18 μήνες από την ημερομηνία έκδοσης της Απόφασης Ένταξης.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET