fbpx

#θροουμπακ | 10 σχολικά είδη που στα χέρια μας αποκτούσαν εντελώς διαφορετική χρησιμότητα!


Αν για κάτι μπορούμε να παινευτούμε για τα σχολικά μας χρόνια είναι η εφευρετικότητα που μας διακατείχε. Ποιος είπε ότι η γόμα και το blanco είναι μόνο για να σβήνεις ή ότι ο διαβήτης χρησιμεύει για τη δημιουργία του τέλειου κύκλου; Ακόμα και η κασετίνα, δεν είναι γι’ αυτό που νομίζεις. Με λίγη φαντασία και πολλές ώρες χαζέματος… εεε μαθήματος εννοούσα, όλα αποκτούσαν άλλη χρησιμότητα!

Ξεπαραδιάζονταν λοιπόν οι γονείς μας για να αγοράσουν ό,τι τους ζητούσαμε στην αρχή της σχολικής χρονιάς, ώστε μετά από δύο μέρες να το έχουμε καταστρέψει ή μετατρέψει σε… έργο τέχνης, it’s the same thing! Αλλά ποιος μπορούσε να μας κατηγορήσει; Οι 7 ώρες συνεχόμενου μαθήματος ήταν ασήκωτες, πόσο μάλλον το τελευταίο δίωρο που ήταν ξεκάθαρο βασανιστήριο!

Έτσι, έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο να την παλέψουμε και το κάναμε επαναπροσδιορίζοντας τη χρήση μερικών σχολικών ειδών! Για πόσα από τα παρακάτω δηλώνετε guilty;

#1 Διαβήτης για τρύπες >>> Διαβήτης για κύκλους

Αν χρησιμοποιούσες τον διαβήτη μόνο για να κάνεις κύκλους, λυπάμαι, αλλά δεν έζησες γαμ@τα σχολικά χρόνια! Το συγκεκριμένο όργανο ήταν το ιδανικό tool για να βανδαλίσεις τα πάντα γύρω σου. Μπορούσες να χαράξεις τα αρχικά σου στο θρανίο, να ανοίξεις τρύπες για να στέκεται όρθιο το μολύβι, να σκαλίζεις την καρέκλα απλά επειδή βαριόσουν, και να ακούς από τους καθηγητές το κλασικό «Και στο σπίτι σου τα ίδια κάνεις;»! Γιατί δε μας πίστευαν ποτέ όταν τους λέγαμε «ναι»;

#2 Χάρακας = καταπέλτης

Άλλο ένα γεωμετρικό όργανο που στα χέρια μας αποκτούσε μία εντελώς διαφορετική χρησιμότητα. Έβαζες στη μία άκρη τη χιλιοπετσοκομμένη γόμα σου ή χαρτάκια ή κομμάτια κιμωλίας, και τα εκτόξευες με όλη σου τη δύναμη στον Κωστάκη ή το Μαράκι του πρώτου θρανίου. Αν ήσουν από τους άτυχους (καλώς ήρθες στο club), θα πετύχαινες την καθηγήτρια. Αυτόματα ήξερες ότι θα έτρωγες ωριαία και έπαιρνες την πρωτοβουλία να βγεις μόνος σου από την τάξη! 🙂

#3 Τι να το κάνεις το αντιστρές μπαλάκι όταν υπάρχει η γόμα;

Για κάποιο λόγο, πάνω στη γόμα ξεσπάγαμε όλα μας τα άγχη και νεύρα. Είδαμε το crush να μιλάει με άλλ@ στο διάλειμμα; Και δώστου οι τρύπες με το μολύβι. Μας την είπε ο καθηγητής; Η γόμα κατέληγε σε πολλά μικρά κομματάκια. Το μόνο σίγουρο ήταν ότι κάθε τρεις και λίγο πηγαίναμε στο βιβλιοπωλείο να αγοράσουμε καινούρια, γιατί δεν είχαμε με τι να σβήσουμε, αφού η προηγούμενη ή που θα έμοιαζει με σουρωτήρι ή που θα είχε μείνει το 1/10! Για να μη θυμηθώ τη γόμα που είχαν πάνω κάποια μολύβια, που χρησίμευε σαν Dentastix για μαθητές. Τη θυμάσαι ακόμα τη γεύση του ε;

#4 Δάγκωμα στο καπάκι του στιλό και ξερό ψωμί

Άλλο ένα super αγχολυτικό που δε μας έφταιγε σε τίποτα, αλλά εμείς αποφασίσαμε να το τιμωρήσουμε δαγκώνοντάς το με μανία! Δεν υπήρχε καλύτερο στιλό να γράψεις τεστ, γιατί όση ώρα σκεφτόσουν, το πετρέλαιο και η πλαστικούρα έμπαιναν ανάμεσα στα δόντια σου και για κάποιο λόγο η ευχαρίστηση ήταν απερίγραπτη. Οι μαθητές που το έκαναν αυτό είναι οι ίδιοι που σήμερα μασάνε τα πλαστικά καλαμάκια.

#5 Η ξύστρα για όλες τις δουλειές

Η ξύστρα χρησίμευε κυρίως σαν βοηθητικό εργαλείο στις υπόλοιπες βλακείες που κάναμε. Εάν είχες ξύστρα βαρελάκι, τότε αποθήκευες εκεί όλα τα γομίδια που έκανες στο μάθημα των Θρησκευτικών, ή έξυνες τα μολύβια σου κι από τις δυο μεριές για να μεγαλώσεις τη συλλογή σου από ξύσματα. Γιατί; Δε χρειάζεται κάποιος συγκεκριμένος λόγος. Απλά το κάναμε!

Υ.Γ. Οι πιο μερακλήδες έξυναν και τις γόμες στις κορυφές των μολυβιών!

#6 Φιλαράκι έχεις ένα ευρώ, να πάρω μπλάνκο;

Η μυρωδιά του μπλάνκο, μετά τη βενζίνη, ήταν το τέλειο παιδικό μαστούρωμα! Τι κι αν μας έλεγαν ότι είναι καρκινογόνο, στα πα… λιά μας τα παπούτσια! Βάφαμε με το πινέλο το θρανίο απλά για να το μυρίσουμε, ενώ αν είχες διορθωτική ταινία, την τραβούσες όλη χωρίς λόγο και την άφηνες να μπλέκεται στα μαλλιά της μπροστινής! Μαζοχισμός; Τσεκ! Σαδισμός; Τσεκ! Πεταμένα λεφτά; Καρατσεκ!

#6 Μύτες μηχανικού για άλλα επίπεδα μαζοχισμού

Όλοι είχαμε εκείνο τον περίεργο συμμαθητή, που καθόταν μεσαία σειρά τρίτο θρανίο, κι ενώ προσπαθούσες να προσέξεις στο μάθημα, το βλέμμα σου έπεφτε πάνω του όσο περνούσε τη μύτη του μηχανικού στο πετσάκι του αντίχειρα. Προφανώς και το έδειχνε σε όλη την τάξη σαν το μεγαλύτερο επίτευγμα της χρονιάς! Προφανώς και το δοκιμάσαμε όλοι κάποια στιγμή και έχουμε ακόμα τη μύτη μέσα στο δάχτυλο.

#7 Υγρή κόλλα for the win

Η υγρή κόλλα χρησίμευε μόνο για να βάζεις στα δάχτυλα και να τα κολλάς μεταξύ τους. Change my mind. Η αίσθηση του να μην μπορείς να τα ξεκολλήσεις και έπειτα να βγάζεις ένα ένα τα υπολείμματα, τα οποία στο τέλος γίνονταν ένα μαλακό μπαλάκι, ήταν 10000/10. Σήμερα είμαστε οι ίδιοι που λατρεύουμε να βγάζουμε τα πετσάκια όταν καιγόμαστε από τον ήλιο. That explains a lot.

#9 Αυτοκόλλητα στα αυτιά, τα φρύδια, τη μύτη, παντού

Θυμάσαι κάτι μικρά χαριτωμένα αυτοκολλητάκια σε σχήμα καρδιάς, αστεριού και φεγγαριού που σου έβαζε η αγγλικού στα τεστ όταν έπαιρνες excellent; Ε, εμείς αυτά είχαμε αποφασίσει να τα ξεκολλάμε από το τετράδιο και να τα κολλάμε στ’ αυτιά και τις μύτες μας, εκφράζοντας έτσι το απωθημένο μας για ένα piercing! Κάπου εκεί γεννήθηκαν οι πρώτες fashion influencers της γενιάς μας!

#10 Αυτοσχέδιο beauty salon με stabilo και posca

Μα πως αλλιώς θα περάσει η ατελείωτη ώρα της Ιστορίας και της Γεωγραφίας; Κάπως έπρεπε να αφήσουμε τη δημιουργικότητά μας να εκφραστεί. Τι πιο σωστό λοιπόν από το να τη βγάλουμε πάνω στα μαλλιά και τα νύχια μας; Παίρναμε τους μαρκαδόρους και… δώστου οι ανταύγειες και το μανικιούρ! Το τέλος του μαθήματος μας έβρισκε σαν να έχουμε βγει από το κομμωτήριο της κύρα Νίτσας με ροζ και γαλάζιες τούφες και φωσφοριζέ νύχια. Τρέντι!

Τώρα που το ξανασκέφτομαι, αν δεν σκαρφιζόμασταν τις παραπάνω χρήσεις, τα μισά από αυτά θα έμεναν εντελώς άθικτα. Βγάλανε τα λεφτά τους έστω κι έτσι!

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET