fbpx

15 απλοί και καθημερινοί τρόποι για να μη νιώθεις συνέχεια πείνα!


Γράφει η Ελένη Καραγιάννη από το Y-olo.gr

Όσο η θερμοκρασία πέφτει και οι νύχτες μεγαλώνουν, τόσο περισσότερο συνειδητοποιείς ότι πεινάς (και κατά συνέπεια, τρως) όλη την ώρα; Το πρόβλημα είναι ότι εάν συνεχίσεις με αυτό το ρυθμό μέχρι τα Χριστούγεννα είναι βέβαιο ότι δεν θα χωράς στα τζιν σου (για το καλοκαίρι, μη σου πω καλύτερα)… Εάν θέλεις να αποφύγεις να τρως περισσότερο από όσο χρειάζεται ο οργανισμός σου πρέπει να μάθεις στο σώμα σου να μη σου στέλνει λάθος μηνύματα (ξέρεις, εκείνα που σε κάνουν να σκέφτεσαι το προφιτερόλ που περίσσεψε και είναι ακόμα στο ψυγείο). Να μερικοί τρόποι να κάνεις το στομάχι σου να νιώθει γεμάτο για περισσότερη ώρα.

Φάε πρωινό

peina1

Ποτέ μα ποτέ μην φεύγεις από το σπίτι χωρίς να έχεις φάει πρωινό -όχι, ένας καφές δεν αρκεί. Το πρώτο γεύμα της ημέρας είναι απαραίτητο για να πάρει μπροστά ο μεταβολισμός σου και για να έχεις ενέργεια για πολλές ώρες.

Πιες πολύ νερό

peina2

Ο γνωστός κανόνας για τα 8 ποτήρια την ημέρα δεν έχει βγει χωρίς λόγο. Το ίδιο και το γνωστό ανέκδοτο που καταλήγει με τη φράση «Είδες; Τελικά δεν πείναγες, δίψαγες»!

Μάσα μια τσίχλα

peina3

Ακόμα κι αν δεν κατεβάζεις μπουκιά, το λαίμαργο κομμάτι του εαυτού σου νιώθει μια κάποια ικανοποίηση και μόνο που μασάς. Έτσι, είναι λιγότερο πιθανό να αρχίσει να βάζει διάφορα στο νου σου (τυρόπιτες, για παράδειγμα).

Βούρτσισε τα δόντια σου μετά το γεύμα

peina4

Θα έχεις ακούσει ότι ο εγκέφαλος χρειάζεται περίπου 20 λεπτά για να πάρει το μήνυμα ότι έχεις φάει αρκετά και να δώσει εντολή να σταματήσουν οι λιγούρες. Για να αποφύγεις να τσιμπολογάς όσο περιμένεις αυτό το μήνυμα να φτάσει στον παραλήπτη, βούρτσισε τα δόντια σου μετά το φαγητό.

Κοιμήσου λίγο το μεσημέρι

peina5

Πολλές φορές τρώμε περισσότερο από όσο χρειάζεται ο οργανισμός μας μόνο και μόνο γιατί νιώθουμε κούραση και πιστεύουμε ότι με το φαγητό θα πάρουμε ενέργεια. Μπορούμε να εξασφαλίσουμε την απαραίτητη ενέργεια ξαπλώνοντας και παίρνοντας έναν μικρό υπνάκο.

Μην σκέφτεσαι το φαγητό

peina6

Δεν σου έχει τύχει να περάσεις έξω από ένα φούρνο και ξαφνικά να νιώσεις την τρελή επιθυμία να φας τσουρέκι; Οι μυρωδιές, οι εικόνες ακόμα και οι σκέψεις για το φαγητό, κάνουν το στομάχι σου να γεμίζει με γαστρικά υγρά και εσύ να αποκτάς το αίσθημα της πείνας. Οπότε, ναι, καλά κατάλαβες, κομμένο το #foodporn και το Pinterest!

Φάε πολλές φορές κι από λίγο

peina7

Είναι ένας από τους πιο εγγυημένους τρόπους να μην πεινάς και να κάνεις το μεταβολισμό σου συνέχεια να τρέχει. Προσοχή όμως: θα πρέπει να δείξεις μεγάλη αυτοσυγκράτηση: όταν λέμε λίγο εννοούμε λίγο!

Αφιέρωσε χρόνο στο φαγητό σου

peina8

Όταν τρως ενώ βλέπεις τηλεόραση ή χαζεύεις στο Facebook, ο εγκέφαλός σου δεν θα πάρει ποτέ το μήνυμα του κορεσμού και θα συνεχίσεις να νιώθεις πείνα ακόμα κι αν κατεβάσεις μια ολόκληρη πίτσα. Κάθισε στο τραπέζι και φάε αργά, απολαμβάνοντας κάθε μπουκιά. Ένα ακόμα κολπάκι που μπορείς να κάνεις είναι να αφήνεις κάτω το πιρούνι κάθε φορά που βάζεις μια μπουκιά στο στόμα σου και μέχρι να τη μασήσεις καλά, αντί να το κρατάς ανά χείρας ώστε να είσαι ετοιμοπόλεμη!

Την ενδιαφέρουσα συνέχεια θα την βρεις μόνο στο Y-olo.gr!

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET