ΚΟΥΛΟΥΠΟΥ

Προϋποθέσεις για να εμπιστευτείς έναν οργανισμό ως πελάτης!

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις εκείνες που εσύ, σαν καταναλωτής, πρέπει να εξετάσεις και να αξιολογήσεις, που καθορίζουν αν η επιχείρηση είναι πράγματι άξια εμπιστοσύνης;

Neopolis Team

8 Σεπτεμβρίου, 2023

Οι πολλαπλές και ανταγωνιστικές παρουσίες του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, μπορεί να αφορούν σε πρώτο πλάνο τις ίδιες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, που καλούνται να ανταπεξέλθουν σε πλήθος παραμέτρων προκειμένου να φτάσουν στην επιτυχία και να διατηρήσουν τη φήμη τους, δεν αφήνουν όμως ανεπηρέαστους τους καταναλωτές. Όταν οι επιλογές που προσφέρονται είναι πολυάριθμες, και μερικές από αυτές παρόμοιες, δεν είναι εύκολο να εντοπιστούν και να διακριθούν τα στοιχεία εκείνα που θα εξασφαλίσουν μια ανταποδοτική σχέση.

Ένα από το καίρια μελήματα των πολιτών κατά τη συνεργασία τους με μια επιχείρηση, είναι η άρρηκτη εμπιστοσύνη τους προς αυτούς. Έτσι οι διάφοροι οργανισμοί θα πρέπει να λάβουν αυτή την παράμετρο σοβαρά υπόψιν τους, και να επενδύσουν στα χαρακτηριστικά τους που θα αποτελέσουν πόλο έλξης για μεγαλύτερο κοινό με στόχο την εδραίωση μακροχρόνιων συνεργασιών. 

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις εκείνες που εσύ, σαν καταναλωτής, πρέπει να εξετάσεις και να αξιολογήσεις, που καθορίζουν αν η επιχείρηση είναι πράγματι άξια εμπιστοσύνης;

Το Επίκεντρό της

Το πρώτο πράγμα που καλείσαι να ελέγξεις, είναι η νοοτροπία που διέπει τη λειτουργία της, με στόχο αυτή να είναι πελατοκεντρική. Η ικανοποίηση των αναγκών των πελατών, η άμεση και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, και γενικότερα η προτεραιοποίηση ενίσχυσης του συνολικού βαθμού ευχαρίστησής τους καθ’όλη την αλληλεπίδραση, είναι εμφανή δείγματα αφοσίωσης. 

Υπευθυνότητα και Συνέπεια

Όσο κι αν η επιχείρηση προσπαθεί για το βέλτιστο δυνατό, και για το αμείωτο επίπεδο ικανοποίησης κάθε πελάτη, τα λάθη είναι ανθρώπινα και άρα αναπόφευκτα. Είναι όμως η διαχείριση τους που κάνει τη διαφορά. Η προθυμία ανάληψης ευθύνης για λάθη, σε συνδυασμό με αποτελεσματικά μέτρα επίλυσης συγκρούσεων, καθησυχάζει τους πελάτες ότι οι ανησυχίες τους θα αντιμετωπιστούν έγκαιρα και δίκαια.

Η εκπλήρωση των προσδοκιών τους, ακόμη και κάτω από δυσμενείς συνθήκες, συμβάλλουν στην ενίσχυση της αίσθησης εμπιστοσύνης.

Κανονισμοί Απορρήτου

Εν έτη 2023, και με τις τεχνολογικές ανακαλύψεις να αυξάνονται γεωμετρικά, μάλλον και ο τελευταίος αποστάτης έχει αποδεχτεί ότι ζούμε στην ψηφιακή εποχή. Μαζί με αυτήν ωστόσο και τις αλληλεπιδράσεις της, έρχονται στην επιφάνεια και τα διάφορα μέτρα ασφαλείας και κανονισμοί απορρήτου που πρέπει να εφαρμόζονται. Πρωταρχική σημασία, έχει η προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Ενημερώσου για τις πρακτικές συμμόρφωσης που υιοθετεί μια επιχείρηση/οργανισμός, και κατά κύριο λόγο πώς εξασφαλίζεται η τήρηση του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Για παράδειγμα, η ύπαρξη ενός επιβλέποντα, είτε εσωτερικού υπαλλήλου, είτε εξωτερικού συνεργάτη εξειδικευμένου στις υπηρεσίες D.P.O. της F Society  ή άλλης υποστηρικτικής εταιρείας, είναι τόσο αποδείξεις διασφάλισης των στοιχείων σου, όσο και καταλυτική αιτία για να προτιμήσεις τη συγκεκριμένη επιχείρηση.

Αντιπροσωπευτικές Αξίες

Τέλος, ένα κριτήριο που πολλοί παραβλέπουν καθώς δε σχετίζεται άμεσα με τους ίδιους ως αγοραστικό κοινό, αλλά εμείς πιστεύουμε ότι είναι αδύνατον να χτιστεί μία σχέση εμπιστοσύνης αν δεν υπάρχει ευθυγράμμιση, είναι αυτό των πυλώνων πάνω στους οποίους έχει βασιστεί το brandname.  

Η κοινωνική ευθύνη, η περιβαλλοντική βιωσιμότητα και η δίκαιη μεταχείριση των εργαζομένων, είναι μερικές αξίες που καθορίζουν τα περιθώρια κέρδους.

Το σαφές μακροπρόθεσμο όραμα είναι το δείγμα σταθερότητας που χρειάζεσαι. 

ΤΙ ΑΛΛΑ;

ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

Οι μαγειρικές συνήθειες αλλάζουν με το νέο και αναβαθμισμένο αντικολλητικό χαρτί της SANITAS!

ΔΕΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ

ΑΜΣΤΕΛ: H νέα τηλεοπτική της ταινία είναι αφιερωμένη στις στιγμές που ξεχαστήκαμε και θα θυμόμαστε για πάντα!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET