Έρευνες λένε

Μόνο περηφάνια – Οι Έλληνες ινφλουένσερς πρώτοι παγκοσμίως στην αλληλεπίδραση με το κοινό τους!

Πρωτιά για τους Έλληνες ινφλουένσερς του Instagram που έβαλαν κάτω τους ανταγωνιστές του εξωτερικού. Είναι ξεκάθαρο αδέρφια πως έξω πάμε καλά. Φαίνεται πως το …επάγγελμα του ινφλουένσερ δεν ανθίζει τυχαία στην χώρα μας και μάλιστα ανταμείβεται, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του HypeAuditor. Και για να εξηγήσω την άνθιση τούτη θα το πω πολύ απλά και […]

Δήμητρα Πραντάλου

4 Νοεμβρίου, 2019

Πρωτιά για τους Έλληνες ινφλουένσερς του Instagram που έβαλαν κάτω τους ανταγωνιστές του εξωτερικού. Είναι ξεκάθαρο αδέρφια πως έξω πάμε καλά.

Φαίνεται πως το …επάγγελμα του ινφλουένσερ δεν ανθίζει τυχαία στην χώρα μας και μάλιστα ανταμείβεται, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του HypeAuditor. Και για να εξηγήσω την άνθιση τούτη θα το πω πολύ απλά και λαϊκά, σε αυτή την περίπτωση δεν χρειάζονται εκλεπτυσμένα λόγια, και η κουτσή Μαρία προσπαθεί να γίνει ινφλουένσερ στην Ελλάδα.

Δύο είναι τα τινά εδώ. Ή θεωρεί (η κουτσή Μαρία ντε) πως το content και η προώθηση των brands φέρνουν όντως ένα σημαντικό χρηματικό ποσό τον μήνα ή έχουμε γεμίσει ψωνάρες και τεμπέληδες που το μόνο που τους νοιάζει είναι να δείξουν πόσο γαμάτα περνάνε στην καθημερινότητά τους. 

Και για να μην παρεξηγηθώ, υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην χώρα μας κάποια ονόματα που δημιουργούν όντως εντυπωσιακό αποτέλεσμα, αλλά και πάλι το Μαράκι από τα Σεπόλια που τραβάει φωτογραφίες με ρούχα από ακριβές ελληνικές μάρκες και ούτε ένα φίλτρο δεν ξέρει να βάζει, τι να μας πει ακριβώς;

Τέλος πάντων, είναι αρχή της εβδομάδας οπότε δεν θα κράξω περαιτέρω, οπότε θα προχωρήσω με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Ειδικότερα, που λέτε, οι Έλληνες ινφλουένσερς έχουν κατά μέσο όρο 5.17% ποσοστό απήχησης, το οποίο καθορίζεται με βάση το ποσοστό του κοινού που κάνει like ή σχόλιο στις δημοσιεύσεις. Δηλαδή, το ποσοστό συμμετοχής καθορίζεται από το κοινό που αντιδρά στις δημοσιεύσεις με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το κοινό του Instagram ασχολείται πολύ περισσότερο με τα ποστ ενός influencer, παρά ενός οποιοδήποτε άλλου.

Ο αριθμός των συνολικών likes και σχολίων διαιρείται με τον αριθμό των ακολούθων και έτσι βγαίνει το engagement rate, το οποίο χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να διαλέξουν τον λογαριασμό που έχει την μεγαλύτερη απήχηση και εκείνο που ταιριάζει στο δικό τους προϊόν.

Στη δεύτερη θέση, με μικρή διαφορά, ακολουθούν οι Ιάπωνες ινφλουένσερς με ποσοστό 4,93%. Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι Πολωνοί, ενώ τελευταίοι στην λίστα είναι οι Ελβετοί.

Αυτές λοιπόν είναι οι χώρες που βρίσκονται στις 10 πρώτες με την μεγαλύτερη απήχηση:

1. Ελλάδα – 5.17%

2. Ιαπωνία – 4.93%

3. Πολωνία – 4.35%

4. Βέλγιο – 4.34%

5. Νορβηγία – 4.30%

6. Γερμανία – 4.29%

7. Αυστρία – 4.25%

8. Γαλλία – 4.24%

9. Νορβηγία – 4.21%

10. Ελβετία – 4.066%

Είναι ολοφάνερο πως το Instagram είναι αρκετά δημοφιλές στην χώρα μας. Όχι ότι περιμέναμε την έρευνα βέβαια.

Από την άλλη, υπάρχουν και οι χώρες που οι ινφλουένσερς βρίσκονται εκεί που δεν πιάνει μελάνι, κοινώς οι χρήστες τους έχουν γραμμένους πατόκορφα.

Αυτές οι χώρες είναι οι ακόλουθες:

1. Καζακστάν – 0.41 %

2. Κουβέιτ – 0.48%

3. Τανζανία – 0.63%

4. Σαουδική Αραβία – 0.65%

5. Ταϊλάνδη – 0.72%

6. Αζερμπαϊτζάν – 0.74%

7. Νιγηρία – 1.07%

8. Μαλαισία – 1.09%

9. Δομινικανή Δημοκρατία – 1.11%

10. Βραζιλία – 1.14%

ΤΙ ΑΛΛΑ;

Είναι viral

Η νέα έμπνευση «Delfinario είναι για σένα, ΠΑΜ» είναι τόσο Σεφερλής core όσο περιμέναμε!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET