ΕΛΛΑΔΑ

Μνημεία της Αθήνας θα φωταγωγηθούν ροζ, για τον Καρκίνο του Μαστού!

Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας Ενημέρωσης και Πρόληψης του Καρκίνου του Μαστού, από το 1922. Στο πλαίσιο της εκστρατείας για την έγκαιρη διάγνωσή του, οι Estée Lauder Companies πραγματοποιούν σε όλο τον κόσμο το πρόγραμμα φωταγώγησης σημαντικών κτιρίων – ορόσημων σε ροζ χρώμα, προκειμένου να γίνουν σύμβολα ελπίδας, καλώντας όλους μας να γίνουμε κομμάτι αυτού […]

Neopolis Team

5 Οκτωβρίου, 2018

Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας Ενημέρωσης και Πρόληψης του Καρκίνου του Μαστού, από το 1922.

Στο πλαίσιο της εκστρατείας για την έγκαιρη διάγνωσή του, οι Estée Lauder Companies πραγματοποιούν σε όλο τον κόσμο το πρόγραμμα φωταγώγησης σημαντικών κτιρίων – ορόσημων σε ροζ χρώμα, προκειμένου να γίνουν σύμβολα ελπίδας, καλώντας όλους μας να γίνουμε κομμάτι αυτού του παγκόσμιου κινήματος.

Έτσι λοιπόν, την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου οι στύλοι του Ολυμπίου Διός και η Πύλη του Αδριανού, θα φωταγωγηθούν ροζ γι’αυτό το σκοπό. Να υπενθυμίσουμε πως πέρυσι είχε φωταγωγηθεί το Παναθηναϊκό Στάδιο.

«Η εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού αναδεικνύει όλα όσα κάνουμε σαν εταιρία με στόχο με επηρεάσουμε θετικά τους ανθρώπους και τις κοινωνίες σε όλο τον κόσμο. Όταν η μητέρα μου ξεκίνησε αυτή την εκστρατεία το 1992, είχε ένα ξεκάθαρο όραμα: Να θέσει ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού.Με την συνεχή και συστηματική υποστήριξη των εργαζομένων στην εταιρία, των συνεργατών και των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, ερχόμαστε όλο και πιο κοντά στην θεραπεία και την υλοποίηση του οράματός της, μέσα από συνεχείς επενδύσεις στην έρευνα και την εκπαίδευση/επιστήμη» σχολίασε ο William P. Lauder, Executive Chairman of The Estée Lauder Companies, συνεχίζοντας το έργο της μητέρας του, Evelyn Η. Lauder.

Με το μήνυμα «Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος», η φετινή εκστρατεία έχει στόχο να δώσει την ώθηση για δράση, αλλά και να συγκεντρώσει το ποσό των $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο.

Παράλληλα, στις δράσεις της εκστρατείας εκτός από τη φωταγώγηση σημαντικών κτιρίων και μνημείων στον κόσμο για την ενημέρωση –μεταξύ των οποίων το Empire State Building, ο Πύρος του Άιφελ και το Lotte World Tower– περιλαμβάνονται το κίνημα με κοινωνικό χαρακτήρα για την σύμπραξη όσο το δυνατών περισσότερων στην προσπάθεια για τη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο μέσα από το hashtag #TimeToEndBreastCancer και την αναφορά @esteelaudercompanies, τη διανομή ενημερωτικού υλικού και προσφορά της ροζ κορδέλας σε όλα τα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder παγκοσμίως, την κινητοποίηση των 46.000 εργαζομένων στην εταιρία σε όλο τον κόσμο για να μοιραστούν το μήνυμα της καμπάνιας, ενώ στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ιάση Στήριξη (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ), αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estee Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.

Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος! #TimeToEndBreastCancer.

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΕΛΛΑΔΑ

Η Ελλάδα στο top10 των χωρών που «τραβούν» τους τουρίστες να τις ξαναεπισκεφτούν!

ΕΛΛΑΔΑ

Πύργος Πειραιά: Πλησιάζει το opening ενός από τα μεγαλύτερα ZARA παγκοσμίως!

ΕΛΛΑΔΑ

Η Αθήνα αναδείχθηκε η πόλη που μυρίζει πιο ωραία στον κόσμο, κάτι… βρωμάει εδώ!

SPILL THE TEA

Ο Henry Cavill περιμένει το πρώτο του παιδί με τη Natalie Viscuso και κάτι ράγισε μέσα μας!

SPILL THE TEA

Όλα τα beefs που έχουν απασχολήσει το ίντερνετ τελευταία αν έχεις χάσει επεισόδια!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Πανελλήνιες 2024: Τμήματα με χαμηλή βάση αλλά υψηλές προοπτικές, για να έχεις υπόψιν σου!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET