fbpx

Πώς η απλή μέθοδος 10-3-2-1-0 θα κάνει τις μέρες μας καλύτερες και πιο παραγωγικές!


Το μυστικό της επιτυχίας κρύβεται στον καλό ύπνο. Οι περισσότεροι δεν κοιμούνται καλά όσο κι αν νομίζουν ότι το κάνουν, με αποτέλεσμα την επόμενη μέρα να μην μπορούν να κάνουν τίποτα λόγω της νύστας!

Όταν κοιμόμαστε, οι επιστήμονες λένε πως πρέπει να είμαστε ήρεμοι και να μην έχουμε στο μυαλό μας ένα σωρό αγχωτικά πράγματα. Όμως, κάτι τέτοιο… γίνεται σπάνια και οι νέοι συνηθίζουν το βράδυ να κοιμούνται βαριά και το επόμενο πρωί να μην έχουν καθόλου ενέργεια για διάβασμα ή δουλειά! Τι φταίει και πως διορθώνεται αυτό;

Σύμφωνα με τον Καναδό προπονητή και συγγραφέα βιβλίων αυτοβελτίωσης & fitness Κρεγκ Μπάλανταϊν, ο τρόπος είναι απλός και ονομάζεται Μέθοδος 10-3-2-1-0 ή αλλιώς Μέθοδος Τέλεια Ημέρα. Ο Μπάλανταϊν υποστηρίζει ότι αν ακολουθήσουμε τα βήματα που προτείνει ένα-ένα, τότε θα ξυπνάμε κάθε πρωί με το μέγιστο της ενέργειας!

Τα 5 θαυματουργά βήματα

10 ώρες πριν τον ύπνο: Οχι άλλη καφεΐνη
3 ώρες πριν τον ύπνο: Οχι άλλο φαγητό και αλκοόλ
2 ώρες πριν τον ύπνο: Οχι άλλη δουλειά
1 ώρα πριν τον ύπνο: Οχι άλλη οθόνη (τηλεόραση, υπολογιστής, τάμπλετ, κινητό)
0 αναβολές αφύπνισης στο ξυπνητήρι το επόμενο πρωί

Ενα ακόμα χρήσιμο tip

Ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσουμε τη μέρα είναι να ξυπνάμε 15 λεπτά νωρίτερα το πρωί και να κάνουμε το πρώτο πράγμα που συνηθίζουμε (καφές, τουαλέτα, πρωινό, χαλάρωση) όσο ακόμα οι άλλοι στο σπίτι κοιμούνται.

Σύμφωνα με τον Κρεγκ Μπάλανταϊν, αν ακολουθήσουμε αυτές τις απλές συμβουλές στο σύνολό τους, τα αντανακλαστικά μας θα είναι πολύ καλύτερα μέσα στη μέρα, το μυαλό θα λειτουργεί ρολόι, θα έχουμε καλύτερη διάθεση. Και το κυριότερο; Δεν θα αφήνουμε καμία ευκαιρία που περνάει από μπροστά μας να πάει χαμένη.

* Συμπληρωματικά και προαιρετικά ο Μπάλανταϊν προτείνει για ακόμα καλύτερο ύπνο να μοιραζόμαστε το κρεβάτι με ένα κατοικίδιο, όταν ξυπνάμε το πρωί να πίνουμε ένα φλιτζάνι ζεστό κακάο και να μην αρχίζουμε δουλειά πριν τις 10.00.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET