fbpx

5 λόγοι να μην παρατήσεις (ή ακόμα και να ξεκινήσεις) τη γυμναστική το καλοκαίρι!


Καλοκαίρι έχουμε. Και ζέστη κάνει. Και η αλήθεια είναι πως κάπου μαζί με τις πολλές υποχρεώσεις, χάθηκε και το γενικότερο πρόγραμμα σου. Φυσικά, αλώβητο δεν έμεινε το διατροφικό σου πλάνο και το πρόγραμμα γυμναστικής που όλο το χειμώνα πάσχιζες να τηρείς. Πέτυχες εν μέρει το bikini body που ήθελες. Σταμάτησε όμως το τμήμα pilates και του στίβου για καλοκαίρι. Και τα μαθήματα χορού επίσης. Και τώρα φωτοσυνθέτεις σε ξαπλώστρες ,τρως παγωτάκια, πίνεις παραπανίσια ποτάκια κι εκτός από αυτά; Κάθεσαι και συχνά. We did it again!

Αναποδιά δεν είναι, τώρα που έχεις χρόνο και άνεση, να παραμελείς αυτά που τόσο επίμονα ήθελες να συμπληρώνουν το πρώην (και σύντομα κοντά σου ξανά) υπερφορτωμένο σου πρόγραμμα;

Κι έρχομαι εγώ τώρα, να δώσω 5 λόγους που θα σε πείσουν να μην σταματήσεις να γυμνάζεσαι και τώρα που ξεκουράζεσαι (ή ακόμα και να ξεκινήσεις):

1. Το χειμώνα χτίζονταν, το βράδυ γκρεμιζόταν

Πρώτα για το σώμα, ας αναλογιστούμε πως η συστηματική αποχή από την άσκηση, το αποδυναμώνει. Έτσι, αν έστω και λίγο η σύσφιξη επιτεύχθηκε, ετοιμάσου σιγά σιγά να καλωσορίσεις τη χαλάρωση. Τσάμπα ίδρωνες στο στάδιο και στο γυμναστήριο όλο το χειμώνα;

2. Το προνομιούχο καλοκαίρι

Όχι βροχή, όχι κρύο, όχι αέρας. Οι καιρικές συνθήκες ευνοούν και με το παραπάνω. Το ίδιο και ο τόπος. Αν για κάτι φημίζεται η χώρα, είναι ο ήλιος και η θάλασσα. Η τελευταία δίνει την ευκαιρία ανανέωσης των ασκήσεων, μαζί και της διάθεσης. Ένα μόνο θα πω… ΚΟΛΥΜΠΙ. Εκπληκτικά τα οφέλη. Αξιοθαύμαστα τα αποτελέσματα. Και μιλώντας για ανανέωση, υπάρχει ποικιλία στα θαλάσσια σπορ.

148922cdc1a1102033f9ae0fdb6767ab

3. Νους υγιής, εν σώματι υγιές

Αυτό που το καλοκαίρι ταυτίζεται με ύπνο και ξάπλα, με ξεπερνά. Η οκνηρία στο μεγαλείο της. Η αδράνεια φυσικά έχει και τις επιπτώσεις της στο πνεύμα. Σαφώς και μετά από μια μέρα στο κρεβάτι με το κινητό (να ήταν βιβλίο πάει στο καλό – και πάλι όχι για πολύ), δυσκολεύεσαι ακόμη και να πας στο διπλά δωμάτιο. Για να συμμετέχεις σε συζήτηση; Ούτε λόγος.

4. Focus στον στόχο και σωστή δουλειά

Οι φίλοι δεν είναι τόσο της γυμναστικής; Κι έκλεισε το γυμναστήριο που είχες τη fit παρέα σου; Θα τα πείτε από Σεπτέμβρη. Μέχρι τότε; Τρέξιμο και γυμναστική στο σπίτι. Ήσυχα και απερίσπαστα. Γιατί ας μην κοροϊδευόμαστε… συχνά σταματούσες να τσεκάρεις το παιδί στα βάρη ή καθόσουν κανένα τέταρτο να θαυμάσεις τη δασκάλα pilates και φυσικά λίγη κουβεντούλα στα δίλεπτα διαλείμματα, καθυστερούσε την κατάσταση (το διάλειμμα έφτανε 10λεπτο).

327419b2d77bae3becc03f0cd0d03910-1

5. Καν το για τον εαυτό σου

Γυμναστική = περισυλλογή. Και ταυτόχρονα απολογισμός των επιτευγμάτων. Αν δεν το παρατήσεις, η πρόοδος θα αυξάνει! Εσύ θα νιώσεις (δικαιολογημένα) περήφανος για το σώμα σου και φυσικά για τον εαυτό σου. Θα ανεβάσεις τα στάνταρ σου και θα θέσεις πιο υψηλούς στόχους όσο αφορά τον τομέα «σώμα». Και δε θα έχεις και κόμπλεξ την πρώτη, αλλά και καμιά άλλη μέρα στην παραλία. Τι καλύτερο;

 

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET