ΕΛΛΑΔΑ

«Ξεκολλάει» το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης | Οι Θεσσαλονικείς γιορτάζουν!

Τη συμπληρωματική σύμβαση ύψους 25 εκατ. ευρώ για τις αρχαιολογικές ανασκαφές του Μετρό Θεσσαλονίκης, υπέγραψαν σήμερα η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ και η ανάδοχος κοινοπραξία του έργου, παρουσία του γενικού γραμματέα Υποδομών, Γεώργιου Δέδε, και σε συνέχεια της διαπραγμάτευσης που είχε ξεκινήσει ο αρμόδιος υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης. Με την υπογραφή της παραπάνω σύμβασης, προχωράει η ολοκλήρωση […]

Neopolis Team

18 Φεβρουαρίου, 2016

Τη συμπληρωματική σύμβαση ύψους 25 εκατ. ευρώ για τις αρχαιολογικές ανασκαφές του Μετρό Θεσσαλονίκης, υπέγραψαν σήμερα η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ και η ανάδοχος κοινοπραξία του έργου, παρουσία του γενικού γραμματέα Υποδομών, Γεώργιου Δέδε, και σε συνέχεια της διαπραγμάτευσης που είχε ξεκινήσει ο αρμόδιος υπουργός, Χρήστος Σπίρτζης.

Με την υπογραφή της παραπάνω σύμβασης, προχωράει η ολοκλήρωση των αρχαιολογικών ανασκαφών στα υπόλοιπα σημεία της βασικής γραμμής του έργου, ενώ μέχρι σήμερα ΄εχει ολοκληρωθεί ποσοστό της τάξης του 82%.

Αξίζει να αναφερθεί, ότι σταδιακά θα προσληφθούν περισσότερα από 400 άτομα διαφόρων ειδικοτήτων, ενώ δεν αποκλείεται το γεγονός να έρθουν στο φως κι άλλες πτυχές της ιστορίας της Θεσσαλονίκης.

«Οι προαναφερόμενες ενέργειες αποδεικνύουν ότι έχει δοθεί οριστική λύση στα πολύπλοκα προβλήματα του Μετρό Θεσσαλονίκης και πλέον έχει ανοίξει ο δρόμος για την απρόσκοπτη ολοκλήρωση αυτού του μεγάλου έργου. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης, με 18 σύγχρονους σταθμούς και 14,5 χλμ. γραμμής (συμπεριλαμβανομένης και της υπό κατασκευή επέκτασης προς Καλαμαριά) αυξάνει σταδιακά τους ρυθμούς κατασκευής του σε περισσότερα μέτωπα προσφέροντας εργασία και εμπειρία σε ολοένα και μεγαλύτερο εργατικό δυναμικό της χώρας» υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Ήδη υλοποιούνται τα εξής: πρώτον, κατασκευάζονται με εντατικούς ρυθμούς οι σταθμοί Πατρίκιος, Νέα Ελβετία, Βούλγαρη καθώς και το Αμαξοστάσιο στο ανατολικό άκρο της βασικής γραμμής του Μετρό. Δεύτερον, συναρμολογούνται στον σταθμό Νέα Ελβετία τα δυο μηχανήματα ολομέτωπης κοπής (ΤΒΜ) του έργου, προκειμένου να διανοίξουν τα τελευταία 1,9 χλμ. δυο δίδυμων σηράγγων που απομένουν από το σύνολο των 7,8 χλμ. Τρίτον, ξεκινούν οι προπαρασκευαστικές εργασίες για την κατασκευή με την μέθοδο ανοιχτού ορύγματος της σήραγγας μήκους 1,1 χλμ., η οποία συνδέει το αμαξοστάσιο με την βασική γραμμή του Μετρό.», αναφέρθηκαν σε δηλώσεις ατόμου που είναι αρμόδιος για την υλοποίηση του έργου.

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ

ΕΛΛΑΔΑ

Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων: Με δωρεάν είσοδο κι εκδηλώσεις το γιορτάζουν αύριο (18/5) τα μουσεία!

ΕΛΛΑΔΑ

Αυξάνεται κι άλλο η τιμή του καφέ, σε περίπτωση που δεν ήσασταν αρκετά σκ@τά σήμερα!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Πανελλήνιες 2024: Περισσότερες οι θέσεις των εισακτέων – Πώς μοιράζονται ανά τμήμα!

ΕΛΛΑΔΑ

Αυτοκτόνησε ο 23χρονος Ερμής Καραγιάννης που είχε συμμετάσχει στο GNTM το 2020!

ΙΝΤΕΡΝΑΣΙΟΝΑΛ

Φοιτητές σε όλο τον κόσμο ενώνονται υπέρ της Παλαιστίνης με καταλήψεις και διαμαρτυρίες!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ

Πανελλήνιες 2024: Τα τμήματα που βάζουν δύσκολα στους υποψήφιους αυξάνοντας την ΕΒΕ!

hashtag

BEST_OF_THE_INTERNET