fbpx

8 καθημερινές συνήθειες που σε κάνουν να αρρωσταίνεις πιο εύκολα!


Το να είναι ένας οργανισμός απόλυτα υγιής είναι πολύ δύσκολο. Ακόμη κι οι υγιεινές συνήθειες, πολλές φορές καταλήγουν να είναι …ανθυγιεινές. Μπορεί μερικοί άνθρωποι να θεωρούν πως είναι η επιτομή του σωστού lifestyle, επειδή βρίσκονται σε φόρμα κι ασκούνται, ξεχνούν όμως ότι κάνουν πράγματα, όπως όλοι μας άλλωστε, που μπορούν να τους οδηγήσουν σε ίωση!

Όλοι μας ακολουθούμε ορισμένες συνήθειες που όταν τις κάνουμε μοιάζουν φυσιολογικές και άκακες, ωστόσο στην πραγματικότητα βλάπτουν σοβαρά το σώμα μας. Παρόλο που δεν είναι εφικτό και πρακτικό να ακολουθούμε υγιεινές συνήθειες καθ’ όλη τη διάρκεια της καθημερινότητάς μας, μπορούμε τουλάχιστον να αποφύγουμε ορισμένες από εκείνες που μας καταστρέφουν και να ζήσουμε καλύτερα τη ζωή μας.

Παρακάτω θα διαβάσεις 8 καθημερινές συνήθειες που πιθανώς σε κάνουν να αρρωσταίνεις:

Παραλείπεις το πρωινό

breakfast

Τα πρωινά είναι χαοτικά. Όλοι μας λατρεύουμε να κερδίσουμε έστω και πέντε παραπάνω λεπτά ύπνου, οπότε αποφασίζουμε να πατήσουμε «skip» σ’ ένα ολοκληρωμένο κι απολαυστικό πρωινό. Λάθος και πολύ μεγάλο, μάλιστα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το πρωινό είναι το πιο ουσιαστικό γεύμα της ημέρας. Αυτό είναι που θα σου δώσει την επιθυμητή ενέργεια που χρειάζεσαι για να ανταπεξέλθεις στις δυσκολίες της ημέρας. Το να μην το περιλαμβάνεις δε στην καθημερινότητά σου μπορεί να αυξήσει το ρίσκο για Διαβήτη τύπου 2 και προβλήματα στην καρδιά.

Τρως τα νύχια σου

bite nails

Αφού ΔΕΝ πήρες για μία ακόμη μέρα πρωινό, πηγαίνεις στη σχολή και πιάνεις καμία φορά τον εαυτό σου να τρως με μανία και νευρικότητα τα νύχια σου. Θες να διαβάσεις μία σύντομη ιστορία τρόμου; Μπορείς να κολλήσεις ιό Coxsackie κάθε φορά που ασυναίσθητα βάζεις τα χέρια στο στόμα σου δαγκώνοντας τα με μανία. Ο ιός σε εκθέτει σε κάθε είδους βακτήριο και μόλυνση. Άσε που είναι κακό και για τα δόντια σου…

Δεν ενυδατώνεσαι

water

Το νερό είναι 100% απαραίτητο για την επιβίωσή μας. Εάν δεν πίνεις καθημερινά περίπου 8 ποτήρια νερό, δεν παίρνεις την απαραίτητη ενυδάτωση που ο οργανισμός σου χρειάζεται για να λειτουργήσει σωστά. Το να πίνεις πολλά υγρά μπορεί να προλάβει τον καρκίνο, να σε βοηθήσει στο χάσιμο βάρους και στην πρόληψη των πονοκεφάλων. Είναι όλοι τους σοβαροί λόγοι για να κυκλοφορείς παντού με ένα μπουκαλάκι νερό.

Αναλαμβάνεις πολλές ευθύνες

stresss

Η πολλή δουλειά…τρώει τον αφέντη. Και στρεσάρει επίσης. Και το στρες είναι θανατηφόρο. Μπορεί να σου προκαλέσει πονοκέφαλο, ναυτία, μυϊκούς πόνους, δύσπνοια, κατάθλιψη ακόμη και καρδιακά προβλήματα. Τι να κάνεις; Σταμάτα να αγχώνεσαι για τα πάντα – ειδικά για μικροπράγματα.

Τρως στο γραφείο σου

lunch

Το πληκτρολόγιό σου είναι γεμάτο από μικρόβια που κουβαλάς μαζί σου με όλα εκείνα τα βρώμικα πράγματα που ακούμπησες μέσα στη μέρα. Πληκτρολογώντας και ύστερα τρώγοντας το τοστ σου είναι ό,τι πιο βρώμικο μπορείς να κάνεις. Φάε κάπου αλλού στην τελική. Να μία τρελή ιδέα… Στην κουζίνα!

Καπνίζεις

smoke

Όλοι γνωρίζουν ότι το κάπνισμα είναι κακό για τους καπνιστές, αλλά και για όσους τους περιβάλλουν. Όσο καπνίζεις είσαι πιο ευαίσθητος/η σε κάθε ασθένεια. Με τον καιρό τα αναπνευστικά προβλήματα θα δίνουν και θα παίρνουν. Κόψε το, όσο είναι νωρίς.

Δεν αλλάζεις συχνά τα σεντόνια στην κρεβατοκάμαρα

sheets

Είναι λογικό να συμβαίνει, ιδίως όταν δεν περνάς πολύ χρόνο στο σπίτι. Αλλά σκέψου αυτό… η ζεστασιά και το σκοτάδι είναι λατρεμένες συνθήκες όλων εκείνων των βακτηρίων και της σκόνης που αποφασίζουν να κατασκηνώσουν στο στρώμα σου. Παρόλο που τα ίδια είναι άκακα, τα προϊόντα τους (ίουυυ) μπορούν να σου δημιουργήσουν άσθμα και κρυολόγημα. Άλλαζε τα σεντόνια τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και καθώς τα πλένεις να χρησιμοποιείς ζεστό νερό.

Δεν κοιμάσαι αρκετά

malfoy-sleep-gif

Περίπου 48% των Ελλήνων δεν απολαμβάνουν αρκετό ύπνο. Ο ιδανικός ύπνος βρίσκεται κάπου ανάμεσα στις 7 έως 9 ώρες ημερησίως. Τι συμβαίνει αν δεν κοιμάσαι αρκετά; Θα μειωθεί δραστικά η ενέργειά σου, γεγονός που θα σε κάνει πιο επιρρεπή στις ασθένειες.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET