fbpx

Καθηγητής έγραψε στις σημειώσεις πού έχει κρύψει λεφτά, τελικά δεν τις διάβασε κανείς!


Λίγο πριν μπούμε σε mood εξεταστικής κι αρχίσουμε να διαβάζουμε τις σημειώσεις του εξαμήνου για πρώτη φορά, μαθαίνουμε για το πείραμα ενός καθηγητή που μας κάνει εντελώς expose. Καλά ξεκίνησε αυτό… 

Ο Kenyon Wilson από το Πανεπιστήμιο του Τενεσί συγκεκριμένα, κάτι είχε υποψιαστεί ότι οι φοιτητές του δε διαβάζουν με μεγάλη ή και καθόλου προσοχή τις σημειώσεις του μαθήματος μουσικής που διδάσκει, κι αποφάσισε να το τσεκάρει στήνοντας μια… παγίδα που ταυτόχρονα θα ήταν και επιβράβευση για όποιον τον διεύψεδε. 

Στις σημειώσεις λοιπόν που τους είχε μοιράσει, είχε αφήσει ένα κρυφό μήνυμα το οποίο θα οδηγούσε στην ανακάλυψη του θησαυρού, που στην προκειμένη ήταν 50 δολάρια (καθόλου κακό bonus για ένα φοιτητή που βρίσκεται μονίμως σε μια broke ass κατάσταση). Αυτό ανέφερε:

Συνεπώς (για τον πρώτο που θα το διεκδικήσει: ντουλαπάκι 147, συνδυασμός 15-25-35) οι φοιτητές μπορεί να είναι επιλέξιμοι για μαθήματα μακιγιάζ…

Κι εδώ τα τινά είναι δύο. Είτε κανείς από τους 71 φοιτητές στους οποίους απευθυνόταν, δεν έπιασε το υπονοούμενο, είτε κανείς από αυτούς δεν άνοιξε τις σημειώσεις του. Όπως φαίνεται ωστόσο, μάλλον ισχύει το δεύτερο…

Ο κ. Wilson είπε ότι τσέκαρε το ντουλαπάκι στο τέλος του εξαμήνου, για να δει αν το χαρτονόμισμα βρίσκεται ακόμα εκεί. Προς έκπληξή του (ή και όχι), κανένας φοιτητής δεν προσπάθησε να το ανοίξει και άρα δε διάβασε τις οδηγίες. Τόσο τα λεφτά όσο και ένα χαρτάκι που έγραφε «Συγχαρητήρια! Παρακαλώ, άφησε το όνομά σου και την ημερομηνία, ώστε να ξέρω ποιος το βρήκε.» ήταν ανέγγιχτα στο ίδιο σημείο

Ο ίδιος στη συνέχεια παρομοίασε τη φάση των σημειώσεων με αυτήν των όρων που μας δίνονται όταν κατεβάζουμε κάτι νέο στον υπολογιστή ή το κινητό μας. Πατάμε ότι τους έχουμε διαβάσει και συμφωνούμε με αυτούς, ενώ στην πραγματικότητα δεν έχουμε αφιερώσει ούτε κλάσμα δευτερολέπτου να τους μελετήσουμε. Αρκετά accurate παρομοίωση θα λέγαμε. 

Ο καθηγητής βέβαια το είχε πάρει στην πλάκα το θέμα εξ αρχής και δήλωσε ότι περίμενε αυτήν την κατάληξη, μιας και οι σημειώσεις στο μάθημά του δεν αλλάζουν και οι φοιτητές το γνωρίζουν καλά. Ωστόσο, μια επιπλέον προσθήκη πάντα μπορεί να γίνει και να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμη, οπότε καλό είναι να ρίχνουμε μια ματιά.

Οι φοιτητές βρήκαν επίσης πολύ έξυπνη την ιδέα, με τη Haley Decker, η οποία παρακολουθεί το μάθημα του κ. Wilson εδώ κι 3,5 χρόνια, να δηλώνει στο CNN«Ειλικρινά σκέφτηκα ότι ήταν ξεκαρδιστικό. Αυτή η τάξη συνήθως έχει την ίδια μορφή κάθε εξάμηνο, οπότε οι φοιτητές ξέρουν τι να περιμένουν και δεν αφιερώνουν χρόνο για να διαβάσουμε τις σημειώσεις όπως θα έπρεπε». Σίγουρα βέβαια, σιχτιρίζουν και λίγο την τύχη τους που δεν άρπαξαν την ευκαιρία για ένα τόσο εύκολο χαρτζιλίκι.

#ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

#BEST OF INTERNET

#BEST OF INTERNET